Cyclingshop reviews

Cyclingshop reviews

9.5

Perfekt service

Altid lynhurtigt og korrekt behandling og levering. Selv fragt bliver øjeblikkeligt refunderet hvis der untagelsesvis sker en fejl.
Min ynglingsnetbutik

God service, behagelig kontakt. Er der noget, hjælper de gerne.

Bedre kan det ikke gøres

Jeg bestilte et par vinter cykelbukser og jakke. Jeg modtog varerne dagen efter.
I kassen lå en seddel til udfyldelse i tilfælde af bytning. Jakken var for lille og jeg udfyldte sedlen og sendte jakken tilbage. Dagen efter modtog jeg en mail fra Berit Dueholm om at jakken ville blive sendt samme dag - samme dag som CyclingShop havde modtaget den retur. Jeg modtog jakken dagen efter.
Det er bare flot og super god service.
Gunner Hede
Kruså

De har nos***

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at give Cyclingshop ( og Jimmi) 5 stjerner for at vende en negativ oplevelse til noget godt. Og hatten af for at de/han har nosser nok til at følge op på sagen. Vi fandt som nævn en super løsning, og der var ikk en en masse pølsesnak og bortforklaringer undervejs. Jeg handler helt sikkert hos dem igen:)

Øv øv øv

Jeg vil nu alligevel tillade mig at være utilfreds med forløbet af mit seneste køb.. ( og samtidig komme med forslag til forbedring)..
Bestilte i onsdags forskellige varer.. havde ikke modtaget noget følgende fredag..ringede og spurgte til ordren. Fik her at vide, at der var dele i restordre ( som der i øvrigt ikke stod nævnt, da jeg bestilte ( og betalte).
Fik så beskeden, at varerne forventes at dukke op tirsdag onsdag i denne uge ( 6-7 dage efter bestillingen). Træls..når nogle af tingene skulle være brugt til gaver-og træls at cycingshop ikke gider give mig besked om restordre..i stedet er det mig der skal tage kontakt til dem. Her og nu er det mandag eftermiddag, og jeg ved endnu ikke om de kan overholde fristen fra sidste uge. Skal sikkert kontakte dem..igen:)

Jan Nielsen Aalborg

Hurtig levering af grej, der passer

Begge mine køb er kommet med posten under 24 timer efter at jeg har bestilt på nettet. Varerne ligner billederne og de passer i ft. den størrelsesvejledning man får. Både cykelsko og cykeltrøjer har jeg fået på tilbud til rigtig gode priser.

SUPER!!

cyclingshop.dk har en super hurtig levering og super service ved returnering af vare.

De sendte en ny vare til mig... inden jeg havde sendt min returvare til dem. Tillid og gode priser.

I'll be back

Du bestiller CyclingShop lever.
Jeg bestilte en aften, næste dag var pakken sendt og så leveret på anden dagen.
Kun 4 stjerne da jeg skulle betale fragt.
Men da de nu kører med tilbud på fragt frit før 23.06.2013 vil jeg da lige sende en ordre til.

fuldstændig i orden

hurtigt og problemfrit-hurtig orientering.Varen lever op til det lovede og beskrevne.
min anbefaling uden betænkelighed
Svend Flindt

Ingen dikkedarer

Købte et par vintercykelbukser og en halsedisse. Fuldstændigt uproblematisk. Varerne ankommer to hverdage efter bestilling. Alt i alt i top.
Kort sagt fem stjerner.

Skal jeg alligevel komme med forslag til forbedringer, så er det i vejledningen vedrørende størrelser på beklædning.

Den vejledning, som følger Ventoux tøjet er lidt misvisende (Heldigvis kendte jeg det fra tidligere)
Cyclingshop skriver om størrelserne at de gælder for :" Normal slank kropsbygning. Hvis du f.eks. er relativt spinkel eller kraftig, anbefales du vælge en str. under eller over. " - Det er så lidt uklart om de mener man skal vælge en størrelse under eller over, hvis man fx. er "tynd". Det kunne være forklaret tydeligere. Problemet med Ventoux's cykeltøj er, at det er designet til folk med en relativt tæt kropsbygning. Det betyder, at hvis man er tynd, så vil fx. lange bukser enten være for korte eller for brede. Dette gør knap så meget hvis de er superelastiske, men ved nogle produkter er der ikke elatiscitet i fx. vindbeskyttelsen. Her er man så nødt til at vælge bukser der er for korte, og så selv forlænge fodstropperne.

Men det med at forklare detaljeret om forskellige mærkers størrelser ift. kropsbygning er et generelt problem ved internethandel. Så altså ingen specifik brok over cyclingshop. Blot en opfordring til at man kan skille sig positivt ud ved en mere detaljeret beskrivelse af de forskellige tøjmærkers forskellige fordele og ulemper ift. kropsbygning.

Drømmescenariet ville være en guide, som anbefalede hvike mærker man skulle koncentrere sig om alt efter hvilken kropsbygning man har.

Ja tak .. her bliver du ikke skuffet ..

Produkter som beskrevet, hurtig levering, generelt en superb site.

PERFEKT

Har nu handlet i cyclingshop.dk nogle gange, og hvergang 100% perfekt. Glad for at kunne få leveret til min arbejdsplads for 39kr, og ankom med posten kl. 8.30 dagen efter bestilling.

God service og altid problemfrit.

Jeg har efterhånden handlet med dem rigtig mange gange, så jeg er ikke i tvivl om de virkelig fortjener 5 stjerner. Det er altid problemfrit, levering til tiden og servicen er der altid hvis man får brug for den.
En side der varmt kan anbefales.

Fantastisk

Jeg bestilte mine MTB sko hos Cyclingshop, og allerede 2 dage efter stod de på kontoret.
Gode priser, og super service fra kompetente fagfolk som ved hvad de tale om, jeg kunne aldrig finde på at gå i en alm. sportsbutik og købe mit cykelgear mere, hvorfor blive vejledt af en som løber dagligt, når det er cykling jeg vil vejledes omkring.
Tak for super service

Uovertruffen service

Jeg handler næsten alt mit cykeludstyr her i Cyclingshop, man skal lede længe efter priser der matcher deres. Jeg har nu 2 gange været uheldig at knække en cykelsko købt i cyclingshop. No problem, de sender da bare et par nye sko til dig plus giver rabat på et par andre sko jeg har købt, alt sammen hurtigt og problemfrit. Mage til service og kundepleje skal man dæleme lede længe efter. Tusind tak til Cyclingshop. I kan varmt anbefales og det gør jeg til alle jeg kender.

super.

Der er ikke meget at sige, "just perfect". de sender hurtig. og til døgnpost hvis man vælger virksomheds levering. det er ikke sidste gang jeg bestiller hos dem. Pris mæssig er de helt i bund. andre virksomheder bliver nød til at have tilbud for at nå ned på samme pris niveau.

Kan anbefales

Fin handel, hurtig levering. Ingen problemer.

Gode priser - God Service - Hurtig Levering

Der er stort set altid noget man kan købe hos CyklingShop, og altid til en god pris.
Jeg er praktisk talt holdt op med at købe andre steder. Selv en shop har de som netbutik, hvilket gør, at man selv kan hente varerne, og spare portoen. Her er der i øvrigt også altid gode tilbud!

www.cyclingshop.dk Details

CyclingShop.dk er en internetbutik med et bredt udvalg indenfor cykeludstyr og cykeltøj. Vi er specialister i alt til cykelmotion og servicerer cykelentusiaster over hele landet. Forretningen er etableret i 2005, og vores base er i Roskilde på Sjælland. Her har vi vores kontor, lager og "stalddørssalg", hvor det også er muligt at afhente varer.

Visit Cyclingshop

Call us on: +45 5057 9702