Cykelbanditten reviews

Cykelbanditten reviews

7.1

Sløv service

Cykelbanditten Aarhus

Det hele startede med at de ikke ringede til mig som lovet. Jeg skulle have haft min cykel inden juleferien, men da de ikke ringede gik jeg selv ind i butikken d. 27 december - hvor jeg så ser at min cykel er samlet og klar til mig (og de havde IKKE ringet og informeret mig)
Da jeg tager et kig på cyklen ser jeg som det første at bagskærmen har en synlig bule, hvor jeg så nævner det for den meget trætte sælger. Han siger: hov det har vi ikke set - det skal lige siges at cyklen havde de selv samlet til mig.
Nå, men han tilbyder mig så et afslag i prisen hvorefter jeg selv forslår en ny skærm, da jeg synes det er forkert at købe en dyr cykel med en bule fra start.

Han får bestilt en skærm til mig, hvor der ca. vil gå 3 uger før den kom hjem.. Fint med mig, og det passede også med at min cykel kunne få sit gratis tjek. Sælgeren siger at de vil ringe når den er kommet hjem

Efter en måned og ingen opkald fra cykeldillen går jeg ind i butikken for at høre hvad der sker. Jeg møder en anden sælger der kigger lidt forvirret efter min bestilling - altså kan han ikke finde den og lover at ringe til mig når han finder ud af noget.

Han ringer naturligvis ikke, og jeg ringer derfor selv tilbage. Han skyder skylden på dem i England, og lover at rykke dem for skærmen. D. 18 Februar går jeg så ned i butikken igen for at hører hvad der sker, og den midlertidige butiksbestyre siger at jeg bare skal komme ind med min cykel onsdag hvor jeg tager på ferie og så lover han at den er klar til mig mandag - vel viden at skærmen ikke er ankommet til butikken.

Jeg afhenter først min cykel fredagen efter, da jeg ikke skulle bruge den før. Da jeg kommer ind i butikken står den total urørt!!! Den midlertidige butiksbestyr skylder endnu engang skylden på dem i England - jeg er bare SKIDE træt af at de ikke har ringet og informeret mig om det. Han sagde at han ville have gjort det, men fik det bare ikke lige gjort!?

Jeg behøver vidst ikke fortælle mere, men nu ca. 3 måneder senere er min skærm endelig ankommet og Cykeldillen ringede til mig for første gang som lovet!

Just ridin' my bike. Lookin' sweet. I'm a happy customer...

Jeg har løbende haft kontakt med Cykelbanditten i Aarhus, og der er de bare helt vildt søde og meget villige til at hjælpe med alt hvad det skulle være. De har et super godt udvalg af cykler i alle mulige farver, modeller og grader af flashyness - der er noget til enhver cyklist! Gennemgående er der kun en ting til fælles for alle cyklerne: de er flotte og de skiller sig ud på hver sin måde. Jeg synes det er fedt, hvis vi med initiativer som dette kan understrege, at vi danskere altid har været glade for at cykle, og at vi ikke er bange for at bruge vores cykel til at udtrykke vores individualitet! Ydermere er det mit indtryk, at cyklerne ikke bare ser godt ud, men også er i rigtig god kvalitet - og skulle der være et problem bliver man altid hjulpet med en selvfølgelighed, og et smil.

Hej Maria,

Et kæmpe tak og en syngende high five for dine pæne ord. Det er kommentarer/anmeldelser som dine der gør at vi kan bevare, forbedre og udvikle vores produkter og service for at sikre at vi lever op til vores kunders forventninger.
Vi sætter stor pris på at du har brugt tid på at skrive om din oplevelse hos os og glæder os til at yde en endnu bedre service næste gang...TAK og med ønske om medvind derude - Cykelbanditterne.

Fin service med lidt benarbejde

Købte en cykel fra Nørrebrogade i sommers - den raslede lidt i gearene da jeg prøvede den, men de fiksede den på et par timer, så den i det mindste ikke raslede i alle gear, og jeg fik så at vide, at jeg kunne komme ned med den et par dage efter. Da jeg så kom derned igen, fik jeg at vide, at jeg i stedet skulle køre til Fredensgade, da Nørrebrogade ikke havde ekspertisen til den type gear. Fredensgade havde så derimod et par dages ventetid, men i det mindste blev det fikset helt uden problemer.

Hej Gitte,

Billige cykler

Det er dejligt, at der endelig er kommet et sted, hvor det er muligt at købe en ny cykel, som ikke koster kassen. Desværre får man også hvad man betaler for. Min cykel haft nogle skavanker. Heldigvis er de søde i butikken til at fixe den igen.

Hej Bjarne,

Venligt personale, med interesse for hvad de laver.

Jeg har brugt Cykelbandittens butik på Nørrebrogade og hjørnet af Jagtvej og Åboulevarden. Og begge steder møder jeg personale, der virkelig brænder for den kultur som butikken har som omdregningspunkt.
Ikke haft noget at sætte en finger på, hvis jeg har haft et problem med min cykel, der er købt der, så har de altid være rare til at fixe det.

Hej Thomas,

FED CYKEL, knap så fed oplevelse

Jeg fandt min cykel hos cykelbanditten Aarhus. Jeg fik lavet nogle få lækre detaljer ved den, og den blev møg møg møg fed!!! Desværre har jeg ikke cyklet så meget på den, da min højre pedal hele tiden ryger af, mine eger blive hurtigt løse og så punkterer man jo. I har været søde til at hjælpe, men den fungerer stadig ikke rigtigt. Men som sagt, er det jer der har de fedeste cykler!!!!

Episk

Altid god service, hurtig levering. Derudover masser af produkter som passer til både den vilde hipster cykel, samt den gamle damelåge. Både webshoppen og de fysiske butikker er overskuelige og de hjælper, både mundtligt og via mail, med spørgsmål.
Kan klart anbefales..

Trustworthy :)

Troværdig og super betjening.

Rigtig godt

Det er bare et godt sted

Fantastisk service! (og hurtig)

CB er en mega fed virksomhed. Jeg som elsker cykel udstyr i mange farver, er det den perfekte butik. CB sælger virkelig fede ting, som samtidig er i en veldig fin kvalitet! - jeg kunne godt finde på at bruge mange penge hos CB i fremtiden :D

God service i øjenhøjde

Jeg synes CB har nogle fede cykler og dele dertil og jeg de gange jeg har været derinde har de været super imødekommende og til at tale med ift. min efterspørgsel.

Godt koncept

Hold jer langt væk!

Super dårlig oplevelse! Kundeservicen er simpelthen så ringe og cyklen blev ikke korrekt spændt ved køb, så cyklen gik i stykker, men cykelbanditten ville ikke reparere uden betaling. Cyklerne ruster væk og kæden skal strammes konstant fordi kvaliteten er så ringe. Jeg har haft ufattelig mange reparationer på cyklen og har simpelthen valgt at købe ny igen, fordi det ikke er et holdbart produkt. Jeg kommer ikke igen.

Hej Tine,

Tak for din anmeldelse.
Vi er da kede af at høre at du har haft en så dårlig oplevelse.
Vi er dog meget interesserede i at høre lidt mere om din oplevelse så vi, eventuelt, kan hjælpe dig og, som minimum, sørge for at andre kunder ikke få den samme oplevelse.
Hvor længe efter dit køb havde du din cykel til det første gratis service?
Kan du uddybe hvad der var så ringe ved den kundeservice du fik?
Vi håber at du vil svare på ovenstående og derudover håber vi din nye cykel lever op til dine krav...

På forhånd tak

Cykelbanditten

Ungt og nemt

Cykelbanditen har god service, rimelige priser og man føler sig altid velkommen ideres butikker.

Masser af smil, gode råd og lir

Der er altid højt til loftet hos banditten!

Nogle problemer med mit cykelkøb men med vilje til at gå distancen for kunden!

Jeg vil lige ligge ud med at sige at jeg har købt to cykler der og overordnet set meget tilfreds.

Jeg har dersværre haft en del problemer med min sidst købte cykel. Uden at gå i dybden, har der været nogen selvbeskyldte men også produktionsfejl og andet skidt. Det har været træls da der har gået meget tid med frem og tilbage i butikken, finde tid og få dele hjem. Men evig og altid har de været sød og hjælpsomme. Som forbruger nu igennem mit 27 år gammelt liv, ved jeg, at sommetider er man uheldig og set igennem en længere periode vil der være vise produkter man kommer til at have problemer med. Det der bestemmer oplevelsen, er servicen - og i mit vedkommende har den altid været tip top..
Et stort tak skal der lyden til Tim og de andre drenge på Nørrebro!

Cykelbanditten lever op til sit navn!

Efter 40 år burde jeg vel vide at man ikke skal dømme på det ydre men alligevel faldt jeg for det unikke design der helt sikkert er på mange af cyklerne fra Cykelbanditten men øv, hvor blev jeg fælt overrasket og efterfølgende meget skuffet.

Jeg købte 2 cykler cykler samtidig 30. marts 2012 og her følger historien fra den ene for ikke at gøre det for langt. Kun få måneder efter var alle skruer rustne og mine dæk var slidt, så voldsomt at de SKULLE skiftes, da punkteringer var daglidag - Jeg havde vel og mærket kun kørt 2-3 km om dagen. Efter længere mail korrespondance med Cykelbanditten erkendte de langt om længe at deres dæk var af meget dårlig kvalitet og de ville gerne skifte dem. Desværre ville de kun skifte det ene, hvorefter jeg igen havde en lang mail korrespondance og i mangel på tid valgte jeg at acceptere at købe det sidste dæk til deres kostpris (sagde de). Alt var fint og jeg var ikke 100% tilfreds men kunne leve med løsningen.

Kun få uger senere var der vand i mine dæk og fælge, meget vand! - Igen kontaktede jeg Cykelbanditten, da jeg gennem min mange på cykel aldrig havde oplevet noget lign. (Det skyltes ikke fladt dæk) og her startede endnu en marathon mail korrespondance, som ender med at Cykelbanditten skriver "Dæk er ikke vandtætte så de kan godt optage vand såfremt de er flade. Det kan tilgengæld være lidt bøvlet at tømme dem igen da man skal have dækket af. Det vil vi gerne hjælpe dig med såfremt du ønsker." - Det var jo dejligt de gerne ville hjælpe men som der også stod i mailen ville det nok ske igen og straks kunne jeg se mig selv på "service" besøg jævnligt, hvilket jeg ikke var indstillet på. Så jeg ville have en anden løsning, det var ikke muligt, da de mente vand i dæk var en normal ting!

Efter alt for meget tid brugt og rigtig mange mails gav jeg op. Jeg ville med stor sikkerhed få medhold ved at gå til forbrugerrådet. Det kræver dog mere end jeg gider. Jeg er heldig stillet, at jeg har ressourcer til at købe en anden cykel og jeg ville aldrig have samvittighed til at sælge den "nye" cykel jeg har købt hos Cykelbanditten som brugt for der ville være alt for meget som fortsat kunne gå galt.

Jeg er klar over at man ikke får verdens bedste cykel til den pris (ca. 3500) men jeg havde forventet at den holdt mere end 6 mdr. Efterfølgende har jeg mødt alt for mange der har haft samme oplevelse med cykler der falder fra hinanden, ruster og andre kedelige problemer - Så jeg håber dette må være en advarsel for andre, da der findes rigtig mange andre der sælger gode cykler til en fornuftig pris.

Jeg lod mig desværre lokke af det flotte ydre men glemte at tænke på resten - desværre, så i dag har jeg det jeg vil kalde en "Kina cykel" stående som aldrig igen kommer i brug.

mvh
Henrik

Hej igen Henrik,
Vi gør meget ud af, konstant, at forbedre vores egne produkter og samarbejder tæt med vores leverandører på forbedringer på de modeller vi ikke selv producerer. Den cykel du omtaler er ikke en vi selv producerer så vi vil selvfølgelig videregive dine informationer til vores leverandør så vi, i samarbejde med dem, kan sikre os at andre kunder ikke skal få samme unikke oplevelse som dig med flade dæk med vand i.

Og du kan tro vi ynder udelukkende at have tilfredse kunder hvilket vi mener vi har forsøgt i dit tilfælde også, men det lader sig bare ikke gøre hver eneste gang.
Din oplevelse kan, forhåbentlig, istedet benyttes til at sikre en bedre oplevelse for andre kunder fremover.

Mvh Cykelbanditten

Gode, solide, billige cykler

Man får meget for pengene, de ansatte er søde og servicemindede, og de har godt design.

Det spiller bare!

God service, godt udvalg og hurtig levering

Ubetinget mest übercool'e cykelhandler in town!!!!!

Det var som om denne cykelhandler straks hørte mine bønner om, at Amsterdams frontlad skulle komme til Dk...og Vupti - Er SÅ glad for mit frontlad, og alt mit andet gear fra 'Banditten'. ;D

cykelbanditten.dk Details

Visit Cykelbanditten