Cykelbutikken reviews

Cykelbutikken reviews

8.1

Hurtigt, nemt og billigt........

Handlen forløb som forventet, PERFEKT

Intet negativt - alt var som det skulle være :-)

Hurtigt, venligt, godt

God kundeservice, hurtigt levering

Mangler Moteringsvejledning til reelight cykellygter - ellers fint

Bestilte reelight cykellygter. Hurtig levering - afleveret aftalte sted. I kassen lå cykellygterne i en plastpose, havde nok forventet de var i en form for indpakning/blisterpack el. lign. (det er en gave), og at der var en monteringsvejledning, ellers godt tilfreds.

Har haft en helt igennem god oplevelse. Avenue bagagebærer, farvet plade dertil og lås ankom som aftalt.
Farven på pladen til bagagebæreren svarede imidlertid ikke til mine forventninger (mere pink end rød).
En kort samtale i telefonen om lørdagen afstedkom aftale om, at Cykelbutikken sendte en ny plade og porto-returseddel, hvilket jeg med stor tilfredshed modtog tirsdag.
Den pink-farvede er nu returneret.
Venlig hilsen
Jess Vestergaard

God online betjening og lave priser

Cykelbutikken (www.cykelbutikken.eu) kan varmt anbefales. Jeg er bosiddende i København og har lige bestilt en cykel online. Cykelbutikken skabte rigtig god tillid fra starten, som jeg altid vægter utrolig højt - specielt med online salg! Cyklen bliver leveret med det bestilte ekstra udstyr påmonteret uden meromkostning.

Jeg har haft rigtig god telefonisk kontakt med Cykelbutikken hele vejen igennem!

Cykelbutikken er har vejledt utrolig godt!

Grunden til Cykelbutikken ikke får 5 stjerner er, at de ikke vendte tilbage med T&T-nr som jeg selv måtte ringe og rykke efter. Dette er dog en meget lille ting i hele købsprocessen.

Kan varmt anbefales!

trods fejlleverance,blev det løst hurtigt og tilfredsstillende

trods fejlleverance,blev det løst hurtigt og tilfredsstillende

Fantastisk

Har købt hos cykelbutikken tidligere, det er ikke sidste gang, hurtig og perfekt levering og service i verdensklasse

Hurtig levering - nemt at hente pakken

Barnestolen lever op til forventningen, hurtig leveringstid og nemt at hente pakken det pågældende sted vi nu har valgt. Stolen kunne godt være pakket lidt mere forsvarligt ind dog er der intet sket med stolen under transposrten men det kunne der måske være sket hvis det var nogle fragtmænd som smed med pakkerne.
Tak for en god barnestol som vi håber holder længere end den sidste vi havde som var købt i bilka.

Fin service

Kiggede på cykel til drengen og fandt den billigere ved butikken (meget billigere).
Info om levering og hvad der skal gøres helt i top. Der var ingen overraskelser.

Fuldt tilfredsstillende.

Bestilte lukket kædekasse i plastic til Kildemoes cykel, som den autoriserede forhandler, hvor cyklen er købt ikke umiddelbart kunne skaffe.

Cykelbutikken havde varen. Den var vist med fint billede på nette og en præcis beskrivelse.

Varen blev leveret hurtigt og jeg bemærker, at den var rigtigt pænt emballeret - en plastid kædekasse er vel en lidt sat vare at sende.

5 stjerner til hurtig behandling og god pris!

5 stjerner for at have en cykkelholder til 2 cykler Thule til den god pris og for at ekspedere ordren hurtigt! TAK

Dropzone kunne ikke ændres

På trods af at jeg skrev i notat felt at vi har GLS dropzone skulle jeg alligevel hente min bestilling på et andet sted, lidt øv :-(. Ellers hurtig og godt ekspedition af besstilling.

Topservice

Bestilte cykel til min søn, som så viste sig ikke var på lager, men cyklen blev skaffet hjem. Leverandøren svigtede, men jeg havde god kommunikation med forretningen og fik hurtigt tilbagemeldinger og ville derfor gerne vente på cyklen.
Nu har min søn så endelig fået sin cykel og er superglad. Det virker som en god og robust cykel til billige penge. Vil helt klart anbefale til andre at handle i Cykelbutikken.

God web side, hurtig tilbagemelding og levering

Fandt lige præcis hvad jeg skulle bruge efter at have været i forskellige cykelbutikker. Eneste der er at sætte en finger på var indpakningen, man kunne med lethed stikke en hånd ind i pakken og fiske ting ud af den. Lidt bedre emballering og karakteren havde været i top (derfor "kun" 4 stjerner). Vil helt sikkert handle i cykelbutikken.eu en anden gang.

Bestilte reservedele til børnecykel, fik god vejledning og hurtig levering:-)

Hurtig leverance af lækker cykel

Fik en dejlig cykel, en MTB med carbon ramme og rigtig godt udstyr, til en meget favorabel pris.
Leveringen var hurtig og problemløs, jeg blev kontaktet inden fragtfirmaet stillede cyklen, som vi havde aftalt.
Cyklen var helt i orden og det kunne næsten ikke ses, at det var en udstillingsmodel (hvilket jeg jo vidste), så jeg er rigtig godt tilfreds.
Kan kun anbefales.

Troværdig handel

Flot og troværdig handel hele vejen igennem.
Jeg kan klart anbefale at købe en cykel her.
Der var to småskrammer på cyklen, noget som cykelbutikken.eu ikke kunne klandres for, men ved henvendelse fik jeg uden problemer tilsendt en lakstift som kunne udbedre skaden.
Cyklen blev leveret hurtigt og helt som aftalt.
Priserne bliver iøvrigt ikke meget bedre

www.cykelbutikken.eu Details

Jeg har valgt ikke at betale trust så derfor ikke så mange anmeldelser.Men har da overvejet at ændre navn kan se man med kun 28 anmeldelser kan få scorer på 9,4 skulle værer man kunne finde nogle venner synes det viser med alt tydelighed hvad jeg mener om trustpilot. Cykelbutikken det største udvalg af cykler og cykeludstyr. Dette er også stedet du handler ny cykler og cykeldele - salg af bl.a. Kildemoes, Merida og Mbk Vi er også en stor fysisk butik vi driver vores webshop på samme måde som butikken, det vil sige det er ikke en mekaninsk hjemmeside derfor ring hvis spørgsmål 98524060 31198264

Visit Cykelbutikken

We live here: Adelgade 73