Cykelcity reviews

Cykelcity reviews

8.3

Super oplevelse

God hjemmeside , gode priser, varerne kom til tilden, alt i alt en super oplevelse fra Cykelcity.dk

Intet at brokke sig over

Fin pris og hurtig levering. Andet kanman ikke forlange

2 stk cykel dæk 700x35c Schwalbe Cruiser leveret til tiden

Hjemmesiden lige til at gå til.

Dækkene er monteret og cyklen triller. Tak!

2 stk. cykel dæk

Købte 2 stk. dæk til min MB hos Cykelcity, super hurtig levering, super service.

Hjemmesiden er nem og lige til .

barnestol Polisport bilby

jeg har for ca 1 uge siden købt en barne stol og det var en utrolig god oplevelse...

Hjemmesiden var nem og tilgængelig og varen var helt i top.

men en af de ting der glædet mig mest var de mails jeg fik fra cykelcity så jeg hele tiden kunne følge min vare på turen til mig.

jeg her på alle måder været utrolig tilfreds, og ville med glæde bruge hjemmesiden igen.

Is Cykelcity your company?

Salg af billigt cykeltilbehør og billige cykler. På cykelcity har vi alt i cykler i og tilbehør til amatøren og den professionelle cyklist. Se det billige cykeltilbehør på vores nye online netshop.

Visit Cykelcity