cykelexperten.dk A/S reviews

cykelexperten.dk A/S reviews

9.1

Problemfrit køb

Vi købte en børnecykel ved cykelexperten og fik den leveret helt uden problem. Butikken kan klart anbefales.

Hurtigt og nemt

Supernemt at bestille cykel, og hurtig levering.

Super professionelt hjælp og fantastiske kompetente råd og vejledning.

Min oplevelse hos cykeleksperten har kun været positiv. Det er ovenud kompetente medarbejder og de giver fantastisk råd. De er super gode til at lytte efter hvad kunden siger og spørger ind til ens behov.

Alt i alt en fed oplevelse, det er ikke sidste gang jeg køber cykel der;0D

Nemt og hurtigt

Der har ikke været noget at klage over, fik cyklen til den aftale tid samlet og klar til brug. Der er kun de varmeste anbefalinger her fra!

Super god service. Aftalerne blev overholdt til punkt og prikke. Kompetente medarbejdere som giver en god vejledning.

Problemfri handel hos Cykelexperten

Købte en Kildemoes cykel med 40% rabat. Det var lige før jul, så jeg fik den som lovet først efter nytår hvilket var fint med mig. Da jeg modtog den var den samlet og pakket rigtig grundigt ind, så transporten forløb uden skader. Alt ok og mine varmeste anbefalinger herfra. Mvh Ole

I bought the bike much cheaper than elsewhere without lacking service or quality

I was surprised to see how low the price was at cykelexperten when I was looking for a rather specific bike. I bought it from them, picked it up in the store and am very happy. They provide proper check-ups and the service was good.

perfekt cykelhandel

Både min kæreste og jeg køber vores cykler hér, alt forløber nemt og uden problemer. Jeg havde lidt spørgsmål omkring hvilken cykel der ville passe til mine behov osv, og fyren der arbejder på lageret var simpelthen så sød og behjælpelig. Kan klart anbefale at man køber sin næste cykel her :-)

God og hurtig service

Købte en 2012 MTB på deres hjemmeside, men den var udsolgt selvom det modsatte fremgik af hjemmesiden. Blev dog ringet op og tilbudt samme cykel i 2013 version til samme pris men i anden farve (ville dog helst have haft den sorte som jeg kiggede på først, derfor 4 i stedet for 5 stjerner). Har også købt cykler til mine teenage-børn i butikken og vil bestemt handle der igen.

Fin betjening, vejledning og levering

Der er ikke rigtig noget negativt at melde. Hele forløbet har været fint fra bestilling til levering på vores adresse.

God handlen MEN...

At jeg på intet tidspunkt under ordreprocessen blev oplyst om at der i bedste fald er 2 ugers leveringstid på cyklen, når cyklen er tilgængelig for køb på hjemmesiden
Og der ikke er angivet nogen lagerstatus eller noget
forventer man ikke at skulle vente 2-3 uger på den !!!!!
Nu håber jeg så bare der ikke er yderligere forsinkelser
Det skal lige siges at de minimum 2 uger var det jeg fik oplyst da jeg henvendte mig til butikken, hvis jeg ikke havde henvendt mig, havde jeg nok aldrig fået noget at vide

Hej Rene.

Jeg kan se at din og den nedenstående anmeldelse er NØJAGTIG ens, bortset fra overskriften, så jeg tillader mig at lave samme svar til dig.

Vores hjemmeside arbejder desværre ikke sammen med leverandørernes lagerstatus, og vores hjemmeside skal opdateres manuelt med lagerantal, størrelser og lignende. Derfor kan den så heller ikke under ordreprocessen oplyse hvor lang leveringstid der er på de enkelte modeller og størrelser.
I øvrigt er det ikke "i bedste fald" der er 2 ugers leveringstid. Det er nærmere "i værste fald". Normalen er inden for 2 til 10 hverdage

Ind i mellem har vores leverandører udsolgt af enkelte modeller og størrelser og der kan vi så komme ud for at der er længere leveringstid end de 2-10 hverdage vi skriver på vores hjemmeside. Dette er selvfølgelig beklageligt, men vi tager kontakt til vores kunder indenfor 3 dage og oplyser om , hvilket jeg kan forstå at vores webshop-folk også har gjort.

Jeg håber da du har fået din cykel og er glad for den.

Cykelexperten.dk A/S

super flinke mennesker, Men det trækker ned

Og der ikke er angivet nogen lagerstatus eller noget
forventer man ikke at skulle vente 2-3 uger på den !!!!!
Nu håber jeg så bare der ikke er yderligere forsinkelser

Hej Michael.

Jeg kan se du har bestil din cykel for 2 dage siden (d. 18. februar), så jeg håber da at du når at få din cykel og du bliver glad for den.

Cykelexperten.dk A/S

Fantastisk god service og kjempe hjelpsomme. Akkurat som å handle i butikk

Cykelexperten har fantastisk god service og de er kjempe hjelpsomme. Akkurat som å handle i en cykel butikk. De har veldig godt utvalg av cykler, for ikke å nevne at det er veldig gode tilbud på cykler. Jeg kunne selv velge når jeg ha cykelen levert, og den kom ferdig montert og levert på døren. Jeg er veldig fornøyd med både cykelen og servicen!

Ok service men kunne ikke levere farven

Meget hjælpsomme og god service - det var dog lidt irriterende at cyklen ikke kunne leveres i den ønskede farve som var angivet på nettet.

Service ud over det sædvanlige

Jeg bestilte en cykel i julegave til min kæreste. Da jeg var lidt usikker om størrelse og hans mening om cyklen var jeg flere gange i kontakt med Cykelexperten.dk. Jeg fik hurtigt svar og alt kunne lade sig gøre. Det kunne endda lade sig gøre at bytte cyklen til en anden hvis det blev aktuelt. Da vi hentede cyklen fik vi god vejledning i lås m.m.
Super god service som mange kunne lære noget af!

God service, også i bytning af varer

Rigtig god service , HURTIG levering, og god kundeservice....

professionel til fingerspidserne

Hele ordren fulgt til dørs med opringning omkring ønsket leveringstidspunkt mm. Meget god service, og alt var som lovet. Cyklen var pakket flot ind i pap og skum, og havde ingen skrammer efter at danske fragtmænd havde haft den med: -)
Kan varmt anbefale som århusianer at købe cykel i København.

Bestilte min nye cykel over nettet - chaufføren ringede før han kom, og leverede den som aftalt - lige til døren.

KATASTROFAL VEJLEDNING OG SERVICE

Jeg henvendte mig og bad om en robust cykel med begrænset vedligeholdelse. Jeg fik anbefalet en 1 gear cykel til 4500, som jeg købte. Efter 5 mdr. er navet rustet, den kører dårligt og siger mærkelige lyde. I Cykelexperten siger de, at det må man forvente og de tilbyder at reparere den mod betaling.
Går du op i ordentlig vejledning og god service, så hold dig langt væk fra Cykelexperten.

Kommentar til Cykelexpertens A/S svar, den 17/2-14.

Det er i Cykelexperten A/S, Jyllingevej 80, at vi har købt cyklen og fået ovenstående vejledning og service.

Det er en Centurion Fixie cykel. Da vi ønskede frilløb, anbefalede I et tandhjul, som I monterede i forbindelse med købet af cyklen. I oplyste, at vi skulle forvente at friløbs tandhjulet bagpå skulle skiftes efter ca. 2 år. Dette tandhjul er rustet og kører dårligt efter 5 måneder og vi tog derfor ud til Cykelexperten, hvor vi fik oplyst, at man må forvente at tandhjulet ruster og ikke holder længere end 5 måneder. Det synes vi er i modstrid til det, som vi fik oplyst, da vi købte cyklen og ijeres svar på vores anmeldelse.

20/2-14.

Hej Kirsten.

Ja det er i hvert fald os der ligger på Jyllingevej 80 i Vanløse.

Det er igen beklageligt at du har fået at vide at det ville holde 2 år uden problemer. Mekanikerne heroppe siger at de tandhjul der skiftes til når folk der køber en fixie vil have friløb i stedet, ikke er super holdbare.
Det burde du også have fået at vide, så det vil vi igen gerne beklage.

Skal man have et friløbstandhjul der kan holde lidt længere (et lille års tid ved korrekt smøring/vedligeholdelse) skal man op og give omkring 500 kr.

Det er et lidt mere avanceret system, sådan et friløbstandhjul, som skal vedligeholdes, renses og smøres jævnligt. Ellers er det netop at det ruster og derefter bliver dårligere og dårligere.

Hej Kirsten.

Vi er da kede af du har haft en dårlig oplevelse hernede.

Der er ikke lige umiddelbart nogle hernede der kan genkende sagen.
Et bagnav burde ikke kunne ruste, da det er lavet i aluminium.
Og vi plejer nu ellers gerne at ville afhjælpe problemer opstået inden for
kun 5 mdr.

Vi ved ikke lige hvilken cykel det drejer sig om.?
Og er den købt her hos os på Jyllingevej 80 i Vanløse.?

Vi har nemlig en del der tager fejl mellem os og nogle konkurrenter der ligner
os MEGET på navnet.

Du er i hvert fald meget velkommen til at kontakte os på tlf.nr. 62 20 17 87.

www.cykelexperten.dk A/S Details

Visit cykelexperten.dk A/S