Cykelgear reviews

Cykelgear reviews

9.7

Super service og hurtig levering!

Anden gang jeg handler hos Cykelgear.dk, og igen modtager jeg en super service med ekstremt hurtig levering. De er billige og har en meget informativ hjemmeside. Der er intet at sætte en finger på. En onlinebutik gøres ikke bedre end dette.

Hurtig levering, har varerne

Har tingene på lager, lynhurtig levering.

Service

De svarer på alle ens spørgsmål hvis man ikke lige ved noget om et produkt
de er altid klar til at hjælpe

Topklasse!!

Der hvor webshops for alvor kommer på prøve er ved reklamationer. Og der viste Cykelgear.dk klasse. Jeg sendte et billede af mit skoovertræk hvor lynlåsen var gået i stykker om søndagen og allerede samme dag svarede de med, at der bliver sendt et nyt par til mig.

Plads til forbedringer

Brugte en times tid på at samle stumper til min ordre og var klar til at gå til kassen. Min indkøbskurv viste et beløb på 816, men i betalingsvinduet viste ordrebeløbet pludselig 1020,-. Tilsyneladende er det en bug i webshoppen ifølge kundeservice. Endvidere syntes jeg det er voldsomt, at kortgebyret bliver pålagt kunderne. Ved der er mange shops som gør dette, men jeg vil overveje om jeg skal vælge et andet sted til min næste ordre, da jeg ikke har lyst til at lægge over 10 kr. for at anvende mit Mastercard på en ordre til 6-800 kr.

Ellers et pænt udvalg og en god søgefunktion på sitet.

Michael

Super service ved tillægsordre

Havde afgivet ordre, men havde glemt en enkelt ting. Blev hurtig klaret via chatten, så jeg undgik at skulle betale fragt på tillægsordren.
Virkelig god service, nem hjemmeside og gode priser.
mvh Vest

God service hurtig levering

Intet end god at sige om cykelgær. God service og hurtig levering, hvad ønsker man sig mere af en internethandel.

Troværdig

Efter flere bestillinger fra Cykelgear.dk får de nu et på ord med på vejen.

Fin service, gode priser, hurtig levering!

Fantastisk service

Jeg bestilte et par cykellygter fredag aften kl 22 og havde et spørgsmål som jeg sendte til dem i en mail, der var svar 10 minutter senere. Pakken blev leveret mandag morgen.
Det er bare service!

kan klart anbefales

Hurtig levering, god kundeservice og hurtig reklmation ved fejl/mangler.

Hurtig levering og GOD kundeservice

Dag-til-dag levering som lovet, og super hurtig og GOD kundeservice via chat funktion ved opfølgende spørgsmål

Så perfekt som det kan blive

Fin hjemmeside og godt produktprogram. Nemt at bestille og meget hurtig levering. Ordrebekræftelse og tracking af forsendelse fungerede som det skulle. Kun opsigt at sige. Første gang men ikke sidste gang jeg handler her.

Levering dagen efter!

Der er ikke andet at sige end bare - super service.

Bestilte nogle dele fra cykelgear, og fik at vide der var ca. en uges tid på levering. Men til min stor glæde, kom det med GLS ca. 3 dage efter. Super service.

Super god og hurtig service

Jeg lavede en bestilling på 6 forskellige parts kl.17.00 tirsdag.
Kl. 8.00 dagen efter modtog jeg pakke i København.
Jeg troede kun det var i US. at man kunne modtage en sådan service.
Super godt gået og 10 stjerner

Ekstrem hurtig levering!

Bestilte en Hometrainer lørdag aften. Mandag dukkede den allerede op! Har handlet her før, og gør det bestemt igen!

Ærgerligt man kun kan give 5 stjerner :-)

Dejligt hurtig behandling af ordrer, og virtuelt glimt i øjet!

Jeg bestilte en håndfuld varer her i weekenden, da jeg alligevel skulle bruge nogle bremseklodser, og så kiggede om der kunne være andet, som var interessant ved samme lejlighed. Man vil jo gerne over de 299,- kr., så man slipper for fragten! :)

Jeg synes de mails, man får, er rigtig godt skruet sammen! Lille Viking er ganske god til sit job, og må gerne lige udføre subrutinen, der kan rose Malene for at pakke varerene fint!

Jeg tror da lige jeg skal have prøvet chatten også en anden gang, da jeg godt nok cykler meget, men ikke lige er en haj til cykelhardware.

Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler her!

velasorteret varelager, gode priser og hurtig afsendelse

Jeg køber en del reservedele til mine cykler, men kan aldrig husket hvor jeg sidst har handlet, det er sikkert ikke første gang, og bestemt ikke sidste gang jeg har handlet hos cykelgear.dk.

Havde et nedbrud på min cykel fredag aften og har ikke tid til at prøve på at finde de stumper jeg skal bruge i fysiske butikker om lørdagen (Det er sjældent at en cykelhandler har alle de stumper jeg skal bruge og jeg skal ofte i et par stykker)

Desuden overrasker cykelgear.dk med at de pakker deres varer søndag, så nu mandag eftermiddag har jeg mine stumper, og endda gratis afsendelse til erhverv ved ordre over 299.

Fint og nemt

Første gang jeg har handlet hos cykelgear og det var hurtigt nemt effektivt og til fin pris. Det bliver ikke sidste gang.

Alt i orden!

Køber ofte fra Cykelgear.dk - Både grundet prisen, men også fordi det bare altid er i orden.
Har aldrig måtte vente på en ordre, de tager altid deres telefon.

Hvad mere kan man forvente.

Cykelgear.dk Details

Cykelgear.dks målsætning er at blive den foretrukne leverandør af cykler, reservedele og tilbehør. Det betyder, at du vil møde en leverandør, der er meget engageret, ikke blot i at levere varen hurtigt og præcist, men også i god kundeservice. Husk at når du handler hos Cykelgear.dk får du: - En sikker handel godkendt af PBS. - Hurtig og sikker levering, gratis ved køb over 299,- - Altid 30 dages fuld returret. Cykelgear.dk har masser af reservedele og tilbehør til cykler.

Visit Cykelgear

Write to: info@cykelgear.dk