Cykelkongen reviews

Cykelkongen reviews

7.6

Kvalitetsvarer til gode priser - køb dit gear her.

Jeg kan kun anbefale Cykelkongen.dk.
Der er altid fantastisk gode tilbud at finde.
Har købt både cykel og udstyr igennem denne side. Topkvalitet til fantastisk god pris og jeg fik mine varer hurtigt efter bestilling. Fuldstændig som det skal være.

5 stjerner herfra. Enough said.
Mvh.
Niels B

God service og vejledning...

Kan kun anbefale Cykelkongen.dk. Har købt en super fed Carbon racer til mig selv, og så blev det også til en MTB til mig søn. Mvh Niels J.

2 cykler til kanonpris og service i verdensklasse.

Jeg og min kæreste skulle bruge 2 nye Mountain bikes og vi søgte derfor på nettet efter hvad man kunne få. Efter at havde været i dialog med flere forhandlere var vi endnu mere i tvivl om hvad vi skulle vælge indtil vi talte med Cykelkongen.dk
De ved hvad de taler om, og når man som os er nybegynder er det simpelthen rart at blive professionelt behandlet. De spurgte ind til vores behov og det endte med vi ikke kun havde købt 2 nye lækre cykler, men også komplet udstyr. De havde det vi søgte og vi kan derfor stærkt anbefale dem. Vi har både venner og famile der efterfølgende har handlet hos dem. derfor 5 STORE stjerne fra os.

Bestilte i foråret en special bygget Carbon racer ca 14 dage senere modtog jeg jordens fedeste racer kanon service og tak for en rigtig god handel til cykelkongen. 😉

Mvh.
Frank Kühl

Øvv

Vær så venlig ikke at sende mere reklame til mig.
o.nyboe@get2net.dk

Kvalitet i topklasse

Der er med stor fornøjelse, at få leveret cykler for cykelkongen. Så vel egne køb som privat og som fomand for Idrætsforening i Forsvaret her været en stor kvalitets oplevelse. Både leverencer, materiel og service har været af meget høj kvalitet.
Det er derfor med stor fornøjelse, at kunne anbefale cykelkongen til andre og ikke mindst de friske nyhedsmails inspirerer til både at købe og anbefale til andre.
Der er jo så rigtig stort, når man kan bidrage til at andre bliver glad for købet.
6 STJERNE HERFRA

Finn Stuhr
Formand (ex) (æresmedlem)
Brødeskov Kasernes Idrætsforening
Dansk Militært Idrætsforbund

God service til yderst fornuftigt pris!

Jeg har været yderst tilfreds med cykelkongen, jeg indlevrede min racer med en del defekter og fik et godt tilbud for at få den lavet/synet! Allerede dagen efter var den klar til afhentning. Super hurtigt og nemt! kan varmt anbefale det til andre!

Jeg har oplevet en yderst god service hos cykelkongen i deres butik i Slagelse. Jeg købte en cykel hos dem og har ikke haft nogen problemer med den! Cykel blev samlet af cykelkongen og var klar til afhentning dagen efter! hurtig betjening og rare mennesker gjorde at jeg helt sikker vil handle hos dem igen!

udsolgt men stadig til salg

Fint med gode tilbud. Desværre melder de udsolgt, men det kan stadig købes i den udsolgte størrelse. Underligt at de ikke har mere styr på webshoppen, men det er der måske en god grund til.
Kan ikke anbefale at handle hos en så useriøs udbyder.

Helt i orden

Har været meget glad for mit køb hos cykelkongen. De er altid søde og rare og har haft den til service flere gange efterfølgende hvor de har været hurtige til at få den klar igen da jeg bruger den til at køre på arbejde hver dag.

Ligeglad med utilfreds kunde

Jeg har købt to cykler hos Cykelkongen.dk, første cykel var der ikke nogen problemer med. Så derfor købte jeg igen ca. 2 år senere min anden cykel hos Cykelkongen i deres sommerbutik i Nykøbing Sjælland. På min 3. tur brækker pedalen af. Jeg kontakter Cykelkongen som sender mig en ny pedal og "krank" som er ødelagt i gevind. Det kræver special værktøj at montere så jeg betaler en cykelhandler for at gøre dette. Det koster kun 120,- så jeg gider ikke kontakte Cykelkongen for at få dem til at betale. Efter 2 ture knækker den så igen. Først siger de at det er min egen fejl da det er mig der ikke har monteret den Korrekt, jeg fortæller så at det er dem Selv der har monteret den Første og en cykelsmed der har monteret den næste. De kan nu ikke levere den samme del igen, men de har en dyrere model jeg kan opgradere til for ca. 280,- ekstra ...jeg syntes egentlig at de skulle gave tilbudt mig at gøre det uden beregning men igen vil jeg bare gerne kunne bruge cyklen. Så vi aftaler at den skal de sende og så skal jeg nok betale. Efter en uge er der ikke sket noget, så jeg sender en mail og spørger hvad der sker. Efter ikke at ha fået noget svar rykker jeg igen efter 14 dage. Jeg hører stadig ikke noget. Jeg forsøger at ringe flere gange men de svarer ikke telefonen. Det bliver vinter og jeg giver op. Nu er det forår og jeg rykkede dem for en uge siden ...stadig intet svar! Så du kan lige så godt købe din cykel i udlandet ...servicen på håndtering af fejl kan ikke blive dårlige. Eller betal lidt mere og køb hos din cykelhandler.
Øv for en oplevelse.

Mange problemer for en lille ordre

Jeg har købt en Maxxum Brian Holm Slalom Edition, som egentlig er en fin cykel til pengene.

Her til skulle jeg bruge en drikkeflaske samt holder, så jeg valgte at støtte firmaet cyklen var købt cyklen hos og købe det hos dem. Her er det så problemerne starter.

Først får jeg sendt pakken til mit arbejde (vi har dhl, gls forbi 3-4 gange om ugen). Efter en uge undre jeg mig over pakken ikke er kommet, så jeg kontakter cykelkongen. Her får jeg af vide at de ikke kunne finde adressen og at de får den retur dagen efter. (dette er dog ikke cykelkongens skyld, selvom man ville forvente at høre fra dem så snart de får melding fra deres leveringsfirma at adressen ikke kunne findes)

Nu giver jeg min hjemme adresse og de får sendt pakken dagen efter. Jeg modtager pakken den efterfølgende dag indpakket i en skoæske med pakke tape omkring.
Da jeg åbner pakken finder jeg stadig lidt rester af hvad der hørte til skoene men min drikkeflaske samt holder er også der i, så jeg tænker at det ikke kan være helt skidt.

...men nu mangler der så montageskruer skruer, hvilket jeg informerer dem om, for jeg tænkte at de i det mindste skulle have chancen for at sende mig skruerne, da jeg ikke lige ligger inde med skruer.
Jeg får følgende svar: "De sidder altid i cyklerne, så de følger aldrig med på flaskeholderne." her efter henføre jeg til varen hvor der står følgende: "Montageskruer medfølger." ..Jeg har ikke hørt fra dem siden.

Jeg har så fået købt de skruer, men det er mere princippet i det.

Super service ifm. stelbrud

Cykel blev repereret, på garantien, efter stelbrud, tilmed på korttid og med gode råd om forsat vedligeholdelse. Mange tak for hjælpen og udbedring af skade og god service.

Min cykel har været til reparation. Det var skide godt! Super hurtigt og billigt. Kan varmt anbefales til unge studerende. :D

Service i TOP.

Hos cykelkongen er servicen i top, og der er hjælp at hente med det samme.
Cyklerne er i fantastisk kvalitet, og til rimelige penge.
jeg har kun positive ting at sige om cykelkongen.
TAK for god service, og hjælp.

God pris, betyder ikke dårlig service!

Var skeptisk over at købe en cykel, som var langt billigere end det jeg kunne sammenligne med, skepsissen er gjort til skamme, alt fungere perfekt, har efterfølgende haft behov for lidt hjælp og skulle også købe noget ekstraudstyr, super service og hurtig hjælp kendertegner firmaet.
Tak for god og hurtig service!

Altid super service:)

Til trods for at jeg ikke har købt en cykel hos dem har jeg altid for en super service i forbindelse med af servicering og reparationer af min cykel. Hver eneste gang ringer jeg bare til dem og så finder vi altid en løsning på mit evt. problem med min cykel:) så intet mindre end super service fra deres side af:)

god service også efter køb

Der var god service mht. valg af cykel og den blev også lige tilpasset lidt så den passede til mig. Det er fedt at Emil selv siger at han gerne vil se cyklen igen når man har kørt lidt på den, så han kan tjekke om alt er i orden.

En god handel på alle måder!

Jeg fandt lynhurtigt den cykel jeg var på udkig efter og kunne konstatere, at prisen var konkurrecedygtig - og så var der ikke langt til KØB knappen.
Levering og service har jeg oplevet som om det var cykelhandleren henne på hjørnet. Nærværende kontakt da jeg efter handlen havde spørgsmål til noget tilbehør. Bare super godt!

Kan varmt anbefale at handle hos Cykelkongen.

Cyklerne holder ikke til en skid!

Jeg har smurt min cykel og passet og plejet den, men alligevel går gearene i stykker, og kan kun cykle i et gear.
Har ingen gode erfaringer med Cykelkongen..!
cykelkongen.dk

Reply from cykelkongen.dk

Kære Rasmus, du købte en cykel til 3500.- for 3 år siden og jeg har aldrig hørt et eneste ord fra dig, altså før du nu anmelder på trustpilot, altså efter 3 år har du problemer med din cykel, vi hjælper dig gerne, vi hjælper faktisk altid gerne og det gælder ALLE vore kunder, det kræver dog man tager kontakt til os! Det er klart at der kan blive justeringsproblemer efter 3 års brug, dog er jeg sikker på at din cykel kan blive som ny igen, det kræver som sagt at du beder om hjælp hvilket du ALDRIG har gjort så ind imellem er anmeldelser lidt mystiske, du er dog altid velkommen på 58581004 eller vores servicemail, hvad har du iøvrigt gjort for at vedligeholde din cykel? hvor mange km har den kørt? og kan du evt. sende nogle billeder af cyklen og problemerne på kontakt@cykelkongen.dk mvh cykelkongen.dk

cykelkongen.dk Details

Cykelkongen.dk er en danskejet cykelfabrik stiftet i 1999 der byder på et bredt program af cykler til hele familien, mountainbikes, citycykler, juniorcykler og spændende racer og sportscykler, vi driver egen fabrik i Slagelse, har showroom og detailbutik i Slagelse og sælger cykler til alle via vor webbutik www.cykelkongen.dk Vi levere lynhurtigt via UPS lagerføre alt selv og yder såvel teknisk support som fysisk support, vore produkter kan ses og prøves i butikken på Kalundborgvej 65, 4200 i Slagelse og konceptet bygger på få mellemled og lavere priser uden at gå på kompromis med service og kvalitet. Vi har solgt over 50.000 cykler siden starten i 1999 og servicere dagligt tilfredse kunder i europa.

Visit Cykelkongen

Call us on: +45 58581004