Cykelpartner.dk reviews

Cykelpartner.dk reviews

9.6

Top klasse

Har efterhånden handlet hos cykelpartner.dk flere gange, og har altid modtaget 1. Klasses vare og til tiden.
Især deres tekniske afd er top prof.

Gode priser, hurtig levering

Bestilte en cykel om tirsdagen, fik den leveret om onsdagen, og hele vejen igennem god kommunikation og service. Kan absolut anbefales.

Gode priser, fantastisk betjening, hurtig levering!

Bestilte et sæt cykel håndtag. Var dog i tvivl om det var et sæt eller kun 1 håndtag - jeg ringede da til kundeservice som selv gik ud og tjekkede i en pakke af sammen type. Kundeservice kunne også fortælle mig at mine håndtag var pakket og klar til afsendelse. Jeg har i dag modtaget dem med posten - jeg bestilte igår!

Det er nice!

Hurtigt, som lovet gode priser

Der er ikke en finger at sætte på servicen eller levering. De overholder hvad de lover, med levering og kvalitet til fornuftige priser.

Kan næsten ikke gøres bedre

•Fragtfri ved 299,00 DKK
•Prisgaranti
•365 dages bytte- og returret
Har handlet der mange gange.
Hvis man returrener, er pengene på kortet dagen efter!
:-)

Sådan - super service!!!

For 2. gang på 14 dage - levering dagen efter, perfekt service. 2. gang var en vare i restordre - jeg bad om at få den slettet i stedet for at få en efterlevering, fik bekræftet 1 time senere, at restordre var slettet. OG - det gode - med annuleringen kom min faktura under det fragtfri beløb, men da jeg to timer senere modtog faktura, var der allerede givet en rabat på den (formentlig automatisk beregnede) fragt, der nu var tilskrevet.
DET ER BARE OK!!!!
Gider ikke se på pris længere - handler bare hos cykelpartner!

Bare perfekt.

Jeg modtog i går nogle bestilte varer fra Cykelpartner.dk. Deriblandt var et lille multiværktøj med forskellige størrelser i unbraco nøgler. Der manglede en 5mm men tilgængæld var der 2 6 mm. Jeg ringede til
Cykelpartner.dk og i dag med posten kom en bytter. Gratis returlabel medfulgte. Bedre service skal man lede længe efter.
Gunner Hede
Kruså

Fantastisk service. Fantastisk leveringstid. Fantastisk pris.

Jeg bestilte et kranksæt derfra. Det ankom dagen efter. Da jeg skulle samle min cykel 35 dage efter, opdagede jeg, at jeg selv havde bestilt forkerte dele. Jeg ringede til dem, og spurgte om jeg kunne få pengene tilbage på trods af, at byttedatoen var overskredet. Det kunne jeg godt, og jeg skulle bare snede det tilbage, så ville de overføre.

Det er dælme go' service.

Lynhurtig levering og nem bestilling

Jeg havde brug for en kryptonit lås til min nye cykel, jeg bestilte den om eftermiddagen og middag næste dag lå den klar til afhentning. En af de bedste oplevelser med køb over nettet herfra!

Hurtigt, nemt, billigt

Hurtigt, nemt, billigt

Lynhurtig levering, nem bestilling.. Jeg er særdeles tilfreds
6 stjerner her fra!
:-)

Fik en lettere beskadiget cykelhjelm leveret (uden betydning for sikkerheden), ringede til cykelpartner.dk, som straks sendte en ny + returlabel, og de gav mig endda lov til at bruge den modtagne cykelhjelm til den nye nåede frem.

Udemærket sagsbehandling

Varen kom til forventet tid , og var som den skulle være. Det eneste der manglede var at der evt. kunne være en vejledning med for montering af gearskifteren.

helt fantastisk

Alt er som beskrevet. Blev leveret dagen efter. Kun positivt her fra

Superhurtig levering og billig

Bestilte to dæk i går eftermiddags og havde dem allerede i hånden næste formiddag, selv om jeg bor i København. Dækkene var også 100,- kr. billigere end butikker i KBH.

God butik og service.

Den fragtfrie ordning virker.
Ordrer kommer hurtigt igennem, og man får, hvad man betaler for. Så den billige kvalitet findes også her, og kunne måske beskrives med en kvalitetsskala? Som kunde kan man skrive anmeldelser, hvilket så giver et godt indtryk.
Savner en god kvalitet af gule reflekser til hjulene.
Men et kæmpe udvalg, god service, stærke priser og hurtig levering.

alt som det skal være.

Fantastisk service

Lyn hurtig leveringstid og priser!
Nyt gear og bremse system til cyklen for 800 kr,- og leveringstid på 2 dage, så bliver det ikke bedre !

God webshop - kan varmt anbefales

Jeg har to gange handlet hos Cykelpartner.dk, og begge gange har jeg modtaget min ordre dagen efter (posthus). Jeg er meget tilfreds både med varene og servicen.

cykelpartner.dk Support

Dag til dag levering

Alle ordre der bestilles på hverdage inden kl. 16:30 (Fredag dog inden 15:00) sendes samme dag.

God kundesupport

Vi hjælper gerne både før bestilling, under og efter med hjælp til montering og vejledning.

Tilfreds eller pengene retur

Vi lever af tilfredse kunder derfor tilbyder vi pengene retur, hvis man som kunde ikke er tilfreds. Vi følger en hver ordre til dørs.

Prisgaranti på alle varer

Vi har prisgaranti på alle varer. Finder du en vare billigere et andet sted, så matcher vi prisen!

Gratis fragt ved 299,-

Vi har fragtfri levering ved køb for over 299,-. Grænsen gælder alle private kunder i Danmark. Fragtfri levering ved 299,- gælder alle varer inkl. cykler.

Om virksomheden

Vores målsætning er at blive din cykelpartner og leverandør af kvalitets produkter til markedets bedste priser - Altid hurtig levering (97% af gangene har kunderne deres pakker dagen efter, blot de har bestilt man-tors før kl. 14:30) og gode priser... Læs mere

Køb cykler

Visit Cykelpartner.dk

We live here: Industrivej 9, Jebjerg
7870 Roslev

Bike Accessories

Nye varer

Gode priser på nye varer..

Populære kategorier

Cykler  •  Cykeltøj  •  Cykelhjelm  •  Cykeldele