Cykelrabat.dk reviews

Cykelrabat.dk reviews

8.8

Fin service

Fin behandling og super fint produkt

Hurtig og god service!

Bestilte en cykel over nettet til afhentning på Nørrebro. Havde lidt tvivl omkring mit valg af låsetype, så ringede til kundeservice inden ordre afgivelse og fik top betjening. Kan kun anbefale at bruge cykelrabat.dk.

Levering i Hovedstaden

Perfekt at man henter cyklen i en cykelforretning, hvor man kan få der videre service

Gode priser

Købte en ny cykel og de var de billigste på markedet for netop den cykel. Det var nemt at bestille og efter bestillingen fik jeg min ordrebekræftelse. Fik en mail 4 dage senere om at cyklen nu var klar til afhentning (kan også vælge af få cyklen sendt). Grunden til kun 4 stjerner er, at de kunne måske godt sende en ekstra mail med info om, hvornår de forventede cyklen var klar. Ellers kan jeg kun anbefale at handle her ud fra min ene oplevelse.

gode priser, ok levering

købte en cykel til super pris, dog var der ca. 1.5 uges leveringstid

Nemt, hurtigt og god service.

Handlen forløb nemt og hurtigt. Forud for mit køb havde jeg været i diverse cykelhandlere, men ikke fået nogen der tilnærmelsesvis kunne matche det outlet tilbud jeg benyttede på cykelrabat.dk. Der gik få dage fra jeg havde bestilt cyklen til den kunne hentes i forretningen. Personalet der samt set faktum at man modtager samme service som hvis cyklen havde været købt i forretningen, gør at jeg til hver en tid vil anbefale cykelrabat.dk til andre samt overveje at handle der igen, selvom jeg tidligere har været lidt forbeholden ved at handle cykler over nettet.

Alt i orden

Super lækker cykel til en fin pris. Der gik ikke mange dage før jeg kunne hente min bestilling i butikken.

udmærket handel, men..

Udmærket handel, men de havde ikke strammet pedal armen godt nok... Ingen problemer med at få fixet det.. Men det er irreterende..

Det var en nem og gnidningsfri handel. Hurtig ekspedition

Pålideligt sted. Ville handle der igen.

Fin og hurtig service

Hurtig og problemfri handel og forsendelse af varen

Bestilling og levering foløb lige som aftalt. Perfekt

Det har været et fornøjelse at handle cykel på denne måde

det cykler for cykelrabat

bestilte min lækre batavus over nettet .alt gik efter bogen .kunne hente min cykel på den aftalte dag og alt var i orden.go pris og betjening.tip top.

Stor tilfredshed og alt gik som planlagt

Alt forløb planmæssigt og servicen var god

Nemt og smertefrit

Det gik nemt og smertefrit.

Indpakningen af cyklen kunne måske have været lidt bedre, hvilket fragtmanden også mente.

hurtig billig god

Jeg fandt min cykel 700 kr. billigere hos "Cykelrabat" end hos tilsvarende internetbaserede cykelforretninger.
God kommunikation pr. mail og da jeg ringede for at lige at tjekke hvornår cyklen var klar. Fik jeg venlig og prof betjening.
Her var der heller Ikke noget med at hæve penge på min konto før udlevering af cykel.
Jeg valgte at afhente cyklen fremfor at få den tilsendt, og fik en god og prof betjening ved udleveringen.
bedre kan det vel ikke være.

Enkelt og effektivt

Alt klappede fra ordreafgivelse til afhentning

Helnöjd svensk!

Kanonsmidigt att beställa på er sajt, fick snabbt svar och återkoppling, toppen att det gick att betala på nätet från Sverige utan problem. Ska rekommendera er till många.

Hurtig levering - god service - meget rimelig pris

Vi har købt Christiania cykel og fik en god behandling - meget hurtig respons på spørgsmål m.v. rettet via email - ingen tog telefonen de gang hvor vi ringede. Vi har nu en dejlig cykel, som også blev leveret meget hurtigere en ventet allerede 1 uge efter betilling, trods meddelse om at de kunne tage op til én måned - vi er meget tilfredse

Hurtig, god service

Jeg havde en god oplevelse med Cykelrabat.dk, cyklen blev færdig til afhentning et par dage efter bestilling, og det var nemt at udfylde låneansøgning.

Billigt og effektivt

Jeg købte en cykel for nyligt hos cykelrabat og jeg har ingen klager -De var billigere end alle andre og i løbet af et par dage kunne jeg hente en fin cykel på Nørrebro.

Sara

Cykelrabat.dk ApS Support

Prisgaranti

Du er altid sikret den bedste pris hos cykelrabat.dk. Hvis du finder din cykel billigere hos en anden dansk webshop matcher vi denne pris. På den måde kan vi sikre dig den bedste pris.

Kvalitetsprodukter

Cykelrabat.dk sælger kun kvalitets produkter, som vi selv kan stå inde for. Derfor kan du altid være sikker på, du køber kvalitet hver gang.

Godkendt af e-handelsfonden

Cykelrabat.dk er e-mærket godkendt, som én af de få i cykelbrachen - Hvilket er din garanti for en sikker og ordentlig handel.

Om virksomheden

Cykelrabat.dk er en netbutik, som har mange års eerfaring med nethandel og salg generelt. Uanset om du vil have din cykel leveret, eller selv afhenter den, er vores cykler altid 100% samlet og klargjort af en fagudlært cykelmekaniker på eget værksted. At købe cykel hos Cykelrabat.dk er både trygt, nemt og ikke mindst bekvemt. Vi sælger kun mærkevarer produkter i høj kvalitet, og til markeds absolut bedste priser. Vi ved at en god kunde er en tilfreds kunde, derfor er det vigtigt for os at vi altid yder en optimal service, og gøre din handel hos Cykelrabat.dk så positiv en oplevelse som overhovedet muligt. God fornøjelse med Cykelrabat.dk

Visit Cykelrabat.dk

We live here: Nørrebrogade 10