Cykelshoppen.dk reviews

Cykelshoppen.dk reviews

9.5

en handel som jeg var tryg ved

Jeg skulle bruge en cykel som klare mine daglige cykel ture på 20 km i alt slags vejr , både sommer og især vinter, regn og slud, som jeg kunne stole på at den kunne klare det, uden at jeg skulle bekymre mig om den.
Det som var vigtigt var navnet Everton var et kendt navn og så skader det ikke at jeg fik god service. Fik hele tiden mail om hvor og hvor langt min cykel var i processen. det er en god service, så jeg havde hele tiden styr på tingene.

Alt som fortalt

Bestilte og fik leveret ugen efter. Bestilte to eller tre dage inde i ugen. De kunne desværre ikke nå levering i samme uge, men fik den ugen efter, hvilket også var forventet. Anbefales!

Super service og kommunikation

Har netop købt en elcykel på Cykelshoppen.dk og fik super service, råd og vejledning! Har intet at udsætte og kan klart anbefale Cykelshoppen.dk til andre.

hurtig og god fremragende levering

Cyklen var alt jeg havde forventet, og alt gik perfekt fra bestilling indtil den blev leveret. Jeg anbefaler denne hjemmeside.

Perfekt!!

Søde til at hjælpe telefonisk, varen kommer inden man når at blinke med øjnene. Meget tilfreds

Super let og god service.

Rigtig let at bestille. Hurtig levering indenfor kort 2 timers interval.
Vil klart anbefale til andre og køber gerne cykel igen.

Hurtigt og uden problemer

Fik det jeg bestilte kort tid efter jeg lavede ordre og ingen problemer.

service der vil noget

i Cykelshoppen.dk får du råd dåd og vejledning, rimelige priser og hurtig levering, de svære opgaver tager lige en dag ekstra men de bliver løst.

Fantastisk :-)

Bestilte en cykel tirsdag og torsdag blev den leveret samlet og klar.
Fantastiske priser, levering og service og næste cykel bliver helt sikkert også bestilt her.

No problemeo

Det er helt klart noget andet at handle cykel ved et klik med musen fremfor at stå nede ved cykelhandleren. Jeg fulgte de anviste skemaer og valgte et 21" tommer stel. Det skulle dog have været et 23", kunne jeg se, da cyklen ankom. Men vupti cyklen blev sendt med tilbage igen og den rigtige størrelse kom ugen efter - sværere var det ikke ;)

flinke og søde at tale med. også hvis man har problemer med deres hjemmeside

har lige købt en ny cykel til min datter. Har købt den hos cykelshoppen.dk. Jeg sy ntes det var nemt og hurtigt jeg bestilte den mandag eftermiddag og fik den afleveret fredag eftermiddag klar til at cykle på.

Hurtigt og nemt

Billigt, nemt og hurtigt levering

Enkelt,nemt og effektivt

Cykelshoppen kan kun anbefales

Billigste pris - hurtig levering

Skulle bruge en rød Winther med lad til dåbsgave. Var selvfølgeligt sent ude, så leveringen skulle helst gå glat.
Cykelshoppen havde den billigste pris af alle på nettet. Jeg bestilte søndag og kunne afhente varen tirsdag morgen i min lokale GLS-shop.
MEGET tilfreds!

Har kun oplevet god service ved begge mine køb hos Cykelshoppen - og også ved henvendelser. Alt har været som man kunne ønske sig.

Fremragende

Jeg købte en cykel hos cykelshoppen.dk, og generelt set har jeg været rigtig, rigtig glad for oplevelsen. Prisen var særdeles konkurrencedygtig, betjeningen var professionel, venlig og hurtig og varen blev klargjort og sendt med bud inden for en rimelig tid.

Mit næste cykel-relaterede køb gøres med garanti samme sted.

Helt perfekt

Helt perfekt - god pris, mulighed for at få samlet den cykelanhænger vi købte, levering indenfor overskuelig tid og som aftalt.

Alt ok :-)

Det fungerer bare..

Følte mig sikker

Skide god services, dog lidt vente tid på Tlf og et par dage før i trække penge fra en konto, men søde og perfekt levering til en god pris :)

Kun roser til handel med cykelshoppen.

Kan varmt anbefale at handle med cykelshoppen. Dag til dag levering og rigtig god service :-)

Cykelshoppen.dk Support

CYKLER LEVERES MED EGEN CHAUFFØR 100 % SAMLET

Hos Cykelshoppen.dk leverer vi din nye cykel 100 % samlet med vores helt egen chauffør. Cyklen skal ikke pakkes ud ved levering og er helt klar til at tage i brug.

LANDSDÆKKENDE GARANTI

Når du køber en ny cykel hos Cykelshoppen.dk tilbyder vi landsdækkende garanti. Det kan vi gøre fordi vi selv leverer alle cykler med vores egen chauffør. Opstår der en garantisag kommer vi forbi! Det kalder vi en tryg handel.

SUPER PRISER

Hos Cykelshoppen.dk har vi specialiseret os i at sælge nedsatte kvalitetscykler. Om det er herrecykler, damecykler, racercykler, Mountainbikes - Så har vi en kvalitetscykel der er sat ned.

CERTIFIKATER

Cykelshoppen.dk er godkendt af E-Handelsfonden. - Cykelshoppen.dk har 5 stjerner i brancheforeningen, Danskecykelhandlere.dk

Om Os

Hos Cykelshoppen.dk har vi et stort udvalg af nedsatte kvalitetscykler. Vi forhandler kun de bedste mærker. Som en unik service leverer vi selv alle cykler 100 % samlet, med egen chauffør. Skulle der opstå en reklamation er vores chauffør altid i nærheden. Det kalder vi en tryg handel. Vores fysiskebutik ligger i Faxe på sydsjælland og har eksisteret siden 2000.