Cykelshoppen.dk reviewed by

Alt fungerede perfekt

Jeg ringede om mandagen på det tlf nr der var angivet på Cykelshoppens hjemmeside, da jeg var i tvivl om hvilken cykelanhænger jeg skulle vælge som gave til min bror der fyldte 50 kommende onsdag. Efter samtalen var jeg helt afklaret med hvilken jeg skulle vælge /croozeren). Jeg spurgte om det var muligt at få den leveret om onsdagen på min brors hjemmeadresse.
Vi aftalte hvornår og hvordan jeg skulle afgive bestillingen så den ville ankomme onsdag.
Onsdag ankom den til min bror, og lørdag hvor han havde inviteret til stor "fest" i Gribskov, med svampetur, grillstegte højreb m.m transporterede han alt grejet ud til Hvidekilde i sin nye cykelanhænger. Han er meget glad for den, og meget glad for at vi valgte croozeren der er let at have bagpå, og ikke mindst fordi den er sammenklappelig så han kan have den med i bilen, fuldstændig svarende til den guidning jeg fik da jeg ringede. Perfekt
Så jeg anbefaler jer gerne til venner og bekendte, og I vil være de første jeg søger på, næste gang jeg skal handle noget cykjelagtigt. :-)