Cykelshoppen.dk reviews

Cykelshoppen.dk reviews

9.5

Levering kom som aftalt, og med opdatering om hvornår den kunne ventes.

Lys i mørket

Utrolig god vejledning og kommunikation. Varerne fremme efter en dag. Det kan ikke gøres bedre!

Fantastisk service og stort udvalg

Jeg kan ikke forestille mig et lettere og mere behageligt cykelkøb end det jeg netop har foretaget på cykelshoppen.dk. Alt spillede og fleksibiliteten hos chaufføren der afleverede min spritnye Raleigh var langt over hvad man kan forvente af en leveringspris på 199 kr. Kan kun anbefale at handle cykel på cykelshoppen.dk.

Alt til UG - Også ved afhentning af cyklen i butikken :-)

Meget fin

Nem bestilling nem betaling nem levering...
Kan godt anbefales

Dejlig service

Cykelshoppen.dk har ikke bare gode priser, de har også god levering og især god kundekontakt. Jeg var i tvivl om min stelstørrelse, men blev nemt og hurtigt guidet til det rigtige.

holder hvad de lover!

nemt og bekvemt!

Ærlig rådgivning

Ringede og spurgte ind til to cykler jeg var interesseret i, og blev rådgivet til at købe den billigste. Jeg følte derfor jeg fik et ærligt svar på mine spørgsmål. Derudover oplevede jeg god service mht. køb og levering. Cykelshoppen var desuden klart billigst på de modeller jeg søgte, og kan derfor varmt anbefales.

fint alt sammen

Find service . . . . . . . . . .. . .

Rigtig god service! Absolut ingen problemer! Det hele præcist som aftalt! Super duper😊

Super service og betjening😊 alt som aftalt ! Helt perfekt 😊

Meget tilfreds!!!

Bestilte min cykel lørdag formiddag og fik allerede mandag en sms med meddelse om, at min cykel ville blive leveret tirsdag. Jeg ringede til chaufføren, da jeg ikke havde mulighed for at være hjemme på leveringstidspunktet og bad ham sætte cyklen i min forhave. Da jeg kom hjem fra arbejde tirsdag eftermiddag stod min fede nye cykel i min forhave og alle papirer samt nøgle til låsen lå i plastchatek i min postkassen.
Super hurtig ekspedition!

Super handel!

Fandt min nye cykel på cykelshoppen.dk, chat'ede lidt med indehaveren, købte cyklen og fik leveret. Alt fungerede perfekt fra start til slut. Super med landsdækkende serviceaftale. Chaufføren ringede 30 min inden levering på præcis det tidspunkt jeg var blevet lovet. Jeg kan varmt anbefale køb hos cykelshoppen.dk.

Jeg fik den vare jeg bestilte, til tiden, godt underrettet undervejs, og hurtig feedback på henvendelser!

Alt fungerede ved mit køb af Kildemoes damecykkel.
Jeg fik hurtig svar på mine spørgsmål/henvendelser.
Varen var i samsvar med beskrivelse i salgsannone.
Jeg fik "min sms" på leveringsdagen, med den sidste presition mht leveringen.
Ja, simpelthen perfekt, det hele.
Anbefales,
mvh Kristin, København

God og hurtig service

Det var dejlig nemt at bruge deres hjemmeside og mit spørgsmål blev besvaret samme dag på mailen. Købte seler af super kvalitet spm blev leveret efter 5 dage. Kun et minus. Blev lovet en manual til montering af selerne og den var ikke med.

Fast delivery - quality products

There is not much to be siad. I ordered 3 bike baskets from the webshop and they were delivered within the promissed time frame in perfect condition. The products looked better than I was expecting, so I was very pleased. The only small downside(if this may be considered an issue at all) was that the products were packed in a cardboard box that was a bit bigger than neccesary - so it made transporting them at home a bit more crumbelsome.

super god og hurtig service

Min oplevelse er god, så køre du trygt ned til den cykelforretning

Rigtig god service og fuldstændig i orden ved leveringen.

Kan klart anbefales. God pris og godt produkt.

Fantastisk god service og hurtig levering.

Hurtig behandling af bestillingen og 4 dage efter modtog jeg cyklen på min adresse.
Har kun godt at sige om cykelshoppen.

Det virker bare!

Super tilbud på mærkevare personlig leveret for 200 kr. Jeg handler der igen!

Alt som forventet

Super hurtig levering

Cykelshoppen.dk Support

CYKLER LEVERES MED EGEN CHAUFFØR 100 % SAMLET

Hos Cykelshoppen.dk leverer vi din nye cykel 100 % samlet med vores helt egen chauffør. Cyklen skal ikke pakkes ud ved levering og er helt klar til at tage i brug.

LANDSDÆKKENDE GARANTI

Når du køber en ny cykel hos Cykelshoppen.dk tilbyder vi landsdækkende garanti. Det kan vi gøre fordi vi selv leverer alle cykler med vores egen chauffør. Opstår der en garantisag kommer vi forbi! Det kalder vi en tryg handel.

SUPER PRISER

Hos Cykelshoppen.dk har vi specialiseret os i at sælge nedsatte kvalitetscykler. Om det er herrecykler, damecykler, racercykler, Mountainbikes - Så har vi en kvalitetscykel der er sat ned.

CERTIFIKATER

Cykelshoppen.dk er godkendt af E-Handelsfonden. - Cykelshoppen.dk har 5 stjerner i brancheforeningen, Danskecykelhandlere.dk

Om Os

Hos Cykelshoppen.dk har vi et stort udvalg af nedsatte kvalitetscykler. Vi forhandler kun de bedste mærker. Som en unik service leverer vi selv alle cykler 100 % samlet, med egen chauffør. Skulle der opstå en reklamation er vores chauffør altid i nærheden. Det kalder vi en tryg handel. Vores fysiskebutik ligger i Faxe på sydsjælland og har eksisteret siden 2000.