Cykelsportnord reviews

Cykelsportnord reviews

6.8

Lynhurtig ekspedition og rigtig god service

Jeg må sige som det er, at jeg blev overasket over min pakke med min Giordana Fusion cykeljakke dén kom hurtig frem til mig. Sidenhen har jeg været rigtig glad for både racercykel og cykeltøj. racercykling er en dejlig måde at bliv rørt på, Rigtig meget fart på racercyklen så det kildre i maven, behageligt cykeltøj,
Det kunne være lidt sjovere hvis jeg fulgtes med en cykelrytter, så vi var to af sted, og fik nogle dejlige oplevelser med vores racercykler.

Lynhurtig levering

Bestilte 2 MTB dæk og de blev leveret 24 timer efter! Det er da super.
Hilsen
Bent

Dårlig leveringstid

De kan ikke leve op til deres leveringstid! Tog 14 dage at få en pakke med lidt dæk og energibar til trods for at de reklamerer med levering inden for 1-5 dage. Rigtig dårligt

Dårlig service!

Jeg bestiller en cykeltrøje hos CykelSportNord.dk...
Efterfølgende opdager jeg det er en forkert størrelse og at de ikke har min størrelse på lager.
Derfor kontakter jeg dem både pr. mail og efterfølgende telefonisk for at få annulleret min ordrer!
Men jeg får besked om det ikke kan lade sig gøre da pakken allerede er sendt! Men jeg har hverken modtaget ordrebekræftelse eller T&T nummer om at pakken er på vej.
De har modtaget mit ønske om annullering allerede kl. 12.30 og ifølge GLS afhenter de fast vare/ pakker i firmaet efter kl. 16 på hverdage...
Og ganske rigtig - -idag modtager jeg besked fra GLS at min pakke er AFSENDT kl. 16.17 igår - elle ca 4 timer EFTER jeg bad dem om at annullere min ordrer!

Og hvad får Cykelsportnord.dk ud af det???? Jeg hænger nu på fragtregningen - og skal vente i 14 dage på at varen går retur/ jeg får min penge igen....

Meget utilfredsstillende, og dårlig kundeservice...

Super dårlig service og falsk markedsføring på hjemmesiden!!

Vi bestilte en cykel som vi skulle bruge til vores 4-årige drengs fødselsdag - på hjemmesiden står der "på lager - leveres inden for 1-5 dage".

Vi modtog en ordrerbekræftelse kort efter bestilligen på nettet, men efter 4 dage havde vi stadig ikke hørt et ord, hvorefter vi valgte at tage kontakt til butikken. Her kan vi få at vide at cyklen vi har bestilt er udsolgt og udgået. Butikken har desuden ikke noget alternativ vi kan bruge i stedet for.

Jeg synes det er super dårligt, at I reklamerer med at have varer på lager når det ikke passer, og derudover ikke kontakter en kunde, som har bestilt en varer I ikke kan levere.. Jeg kommer aldrig til at købe cykel hos jer i fremtiden!

God og hurtig levering

God hurtig levering, god kundeservice

Service og rådgivning i verdensklasse!

Jeg har brugt Cykelsport Nord gennem længere tid, og har altid fået en seriøs og professionel service. Du får altid en ærlig rådgivning ligegyldigt hvilket kendskab og niveau man er på. At priserne ikke får skarpere andre steder er så bare en ekstra bonus. Giver teamet bag Cykelsport Nord de bedste anbefalinger. God fornøjelse med cyklingen....

Det er nemt at bestille, og varerne er hurtigt klar til levering eller afhentning.

Super service igjen

Nok en gang er jeg superfornøyd med servicen jeg får hos Cykelsportnord.dk. Jeg får alltid gode råd, noe som fører til at jeg alltid vender tilbake til shopping hos butikken med godt utvalg og god service. Keep on.......:)

Har nu handlet hos cykelsportnord i 6 år og altid været tilfreds.

Hurtig og effektiv service..

Har nu efterhånden købt 6-7 cykler hos Cykelsportnord - hver gang med stor tilfredshed. Service og kompetence niveau er i top.

Har ikke varene hjemme + ingen respons.

Bestilte et sæt Kenda dæk fra hjemmesiden. Modtog en automatisk ordre bekræftelse og hørt ellers ikke mere.

Efter 1 uge kontaktede jeg via mail cykelsportnord og spurgte til min ordre. Fik lidt efter en mail hvor de forklarede at de ikke kunne skaffe mine dæk.

En vare kan selvfølgelig være udsolgt men så fjern den fra hjemmesiden, og indformer kunden om situationen.

Grej

Jeg må sige at jeg blev en anelse skuffet over lange svartider pr mail. Og det var ligesom om man skulle stikke lidt til jer før der rigtig skete noget. Jeg lavede en ordre på noget tøj. først ringede jeg til jer for at høre om i havde det på lager, hvilket i regnede med, men at jeg bare skulle lave en bestilling da det var det nemmeste. Så kunne vi herefter se om i havde det. Tøjet havde i så ikke på lager hvilket resluterede i jeg så bare fik noget andet. hvilket jeg er ganske tilfreds med. Alt i alt en rigtig god side og mange varer at vælge imellem. Dog skal der strammes lidt op med respons når i mail-korresponderer med klienter.

Fremragende service og support.

Har lige købt noge små lygter som firmaet ikke kan tjene en helt masse på. Alligevel var der ingen problemer med info over telefonen og yderlig vejledning i betjening af produktert. Har i øvrigt også købe en speciel Nortrace MTB cykel med Rohloff nav, ved www.cykelsportnord.dk og også den handel forløb uden problemer af nogen art.

:-)

Købte en lilla nutcase cykelhjelm på denne hjemmeside - stort udvalg i.f.t. konkurrende hjemmesider :)

Is Cykelsportnord your company?

Cykelsportnord Details

Cykelsportnord.dk - Danmarks online cykel forretning med personlig service, meget stort udvalg og gode priser. Vi sælger alt til racercykler, mountainbikes, hverdagscykler samt alt indenfor cykeludstyr og cykel tilbehør. Stort udvalg i cykeludstyr fra fx Shimano, Campagnolo, Northrace, Speedtech, Bell, Giordana, Giro, Vdo, Sigma, Fizik, Elite, Sram, Tacx, finishline, Rudy Project, High Five, Assos, Fox, Rock Shox, Continental, Dmt, Look, Vittoria, Sella Italia, Ritchey, Sks, Blackburn, grip grab mv.

Visit Cykelsportnord