Cykelstyrken reviews

Cykelstyrken reviews

9.3

de ved hvad de snakker om

Gode muligheder at vælge imellem og de var absolut til at handle med. De viste helt sikkert også en masse om cykler. Købt de fleste cykler hos dem

Kan varmt anbefales.

Glimrende service og konkurrencedygtige priser.

God og fyldestgørende rådgivning gjorde, at jeg traf en hurtig beslutning

Jeg fik gode råd om forskellige cykler. Jeg blev spurgt til mine behov, og blev derefter præsenteret for en række forskellige cykler i forskellige prisklasser. Der blev fortalt om fordele og ulemper ved hver cykel, så jeg ikke følte, at man bare forsøgte at sælge den dyreste cykel.
Jeg traf derfor en beslutning i løbet af et døgns tid, og er nu super glad for min nye cykel.

God service, gode ekstra aftaler med i hatten ved køb af cykel! Lækkert :)

Så god en service, der gør at vælge en god cykel nemt.

Fortæl hvilken cykel du gerne vil have samt hvilken funktioner i en cykel du er vant til, så bliver du guidet igennem til den helt rigtige cykel i deres sortiment. De giver en god service, som gør at du køber i det rigtige sted.
Det kan jeg klart anbefale.

Godt betjent

Ung medarbejder der gjorde alt hvad han havde lært for at huske det hele.

Dårlig kundeseevice

De sælger alt for dyre cykler og de er slet ikke imødekommende når man ringer.
Helt præcist har jeg købt en Everton sport. Gav 5000kr. Dagen efter ser jeg den samme cykel til 3799.- her føler jeg mig snydt. Men det var sgu ikke lige hans problem. Ingen hjælp at hente.. Sidste gang jeg handler hos dem. Dårlig kundeseevice. Jeg vil fortælle alle på facebook hvor dårlig service jeg har fået!!
Mvh Jacob
Cykelstyrken a.m.b.a

Reply from Cykelstyrken a.m.b.a

Hej Jacob,

Tak fordi du valgte at handle hos Cykelstyrken.

Jeg har været i dialog med vores butik på Amager, og fået forklaret hvordan tingene hænger sammen, sat op imod din side af historien.

Hvis vi havde lavet en fejl og solgt din cykel til en for høj pris, kunne vi selvfølgelig lave det om, men det er ikke tilfældet her.
Den vejl. pris på den cykel, du har købt, er DKK 4.999,-.

Tilbudene i landets cykelforretninger er aldrig ens, og vi kan desværre ikke kompensere for, hvordan en anden butik prioriterer sit (for store) lager.
Man kan næsten altid finde en vare billigere, hvis man søger længe nok, eller hvis man går på kompromis med servicen.

Hos Cykelstyrken yder vi en høj service med bl.a. 100% samlet cykler, professionel rådgivning, 10 års vintertjek, 5 års garanti og 1. eftersyn gratis efter 3 måneder.

Mvh.
Kundeservice

En super fed forretning!

Fantastisk service - det var en fornøjelse at købe cykel her :)

God service og høj faglighed

Giver sig tid til kundeservice. Høj faglighed og meget serviceminded.

Verdensklasse kundeservice

Verdensklasse kundeservice. Hvis man skal handle cykel er det ikke lave priser, men man får til gengæld robuste kvalitetsvarer der holder i rigtig mange år. Jeg har selv købt cykel for 10 år siden og den er stadig i kanon god stand.

kompetent vejledning og betjening

de havde styr på at aflæse vores behov, gav sig tid til at betjene os, giver god vejledning. Vi oplevede at være i forkus, og da vi vendte tilbage efter et par uger, havde de stadigvæk styr på vores ønsker. Alt i alt en rigtig god oplevelse, tak.

Fantastisk service,

Lige god service hver gang, kan varmt anbefale denne butik :))

Kundebetjening i verdensklasse!

Jeg er meget tilfreds! Fik en super god og flink betjening.

Rigtig god vejledning!

Fik super god vejledning i forhold til køb af cykel. Føler jeg har købt lige præcis den cykel der opfylder mine Behov og den kører som en drøm :-)

Rigtig god service og betjening!

Kan klart anbefale Cykelstyrken. De er til at handle med. Ordentlige og reele.

Helt fantastisk service

Super service og rådgivning på cyklerne.

Proffesionel service fra 1. sekund.

du er hurtig og serviceminded, når man træder ind i forretningen. Giver gode proffesionelle råd og løsninger til mit aktuelle cykelbehov.

Den bedte service jeg nogensinde har fået. Perfekt rådgivning.

Alletiders service. God viden og hjælp omkring service af cykel m.m

Super god service!

Min oplevelse hos Cykelstyrken var over forventning, ekspedienten gav sig god tid til at vejlede og rådgive mig vedr. mit køb. Jeg gik derfra med god ro i maven og følte der var gjort en dyd i at jeg skulle være tryg ved og glad for min nye cykel. Vil klart anbefale dem til andre!

cykelstyrken.dk Support

Alle de kendte cykelmærker

Avenue, Centurion, Gazelle, Everton, Kildemoes, MBK, Raleigh, Winther, Nishiki

Fordele som GULDkunde i Cykelstyrken

Gratis medlemskab ved køb af ny cykel. Op til 5 års garanti på din nye cykel og 10 års GRATIS vintertjek. - VÆRDI 2.000 kr.

9 butikker i Storkøbenhavn

Frederiksberg, Amager, Rødovre, Hvidovre, Skovlunde, Søborg, Hellerup, Hillerød og Farum

OUTLET - Gør et kup..!

I vores OUTLET finder du billige cykler i en god kvalitet. Vores OUTLET er 2012-modeller. Det er billige cykler i super god kvalitet. OUTLET cyklerne kan kun købes på via vores webshop. Er du på udkig efter en super god pris på en kvalitetscykel finder du den i vores OUTLET. Link: www.cykelstyrken.dk

Om virksomheden

Cykelstyrken blev grundlagt helt tilbage i 1977 og har mere end 30 års erfaring, som kommer dig til gode næste gang du skal have ny cykel. Cykelstyrken er Storkøbenhavns største kæde af cykelhandlere hvor god service og solid rådgivning er en selvfølgelighed. Hos Cykelstyrken møder du ikke ligegyldighed, men fagfolk som uddanner sig, og som hele tiden har fingeren på pulsen, og ved hvad der rører sig i branchen.

Visit Cykelstyrken

We live here: Denmark