Cykelthomas reviews

Cykelthomas reviews

8.5

God og ærlig service

Helt sikkert sted, hvor jeg vil handle igen.

Super service og leverance til tiden

Jeg kan absolut anbefale CykelThomas. Flink og rar betjening uden at "oversælge" varen. Rigtig fede cykler i øvrigt ;-) Købte en Electra "Tiger Schark". Er mega tilfreds! Overvejer klart at få custommade min fremtidige cruiser :-)

Bedste cykelhandler - ever!

Super god service, og en ærlig cykelhandler. Hvis jeg kan undgå det, bruger jeg ikke en anden cykelhandler. Priserne der bestemt er til at betale, og det er altid muligt få gode råd med på vejen.
Hidtil har jeg kun fået service, lapning og rep. på min gamle cykel, men jeg er ikke i tvivl om at min næste cykel skal købes der.

Jeg har flere gange købt udstyr eller services hos Cykelthomas og hver gang har det været godt. Selv da jeg købte nogle magnet cykellygter og den ene holdt op med at virke efter fire måneder, så skiftede Cykethomas den uden problemer, også selvom jeg havde smidt min kvittering ud. Det er god service!

Helt iorden service

Har købt flere cykler der. Thomas er flink ,engageret, professionel og pisse dygtig.

Det er helt sikkert at hvis jeg skal købe ny cykel så bliver det her og samme hvis jeg skal have lavet noget på min nuværende cykel.

Mads

Amagers flotteste cykel "salon"

Kvalitet for alle pengene og super sevice og lave priser :-)) Og ikke noget med at lave ting før det er aftalt med kunden, som skér hos andre cykelsmede :-)))

I orden og grundig service

Hos Cykelthomas føler man sig i kyndige hænder - han er billig og reel, og hans gennemsigtige priser gør det nemt at orientere sig om, hvad konkurrenterne tager for det samme.
Super betjening!

Cykelthomas Details

Cykelthomas er en cykel butik, der specialisere sig i cruiser cykler, ombygning af cykler, samt reparation af cykler.

Visit Cykelthomas