Cykler reviewed by

Trige, DK

Hurtig levering, upåklagelig service

Købte en ny cykel, med ekstra sæt dæk og lygter og lås. Fik besked om at dækkene ville blive eftersendt, pga. forsinket levering. Forlygten var blevet lettere beskadiget under transporten ( store slidmærker flere steder). har kontaktet dem om det, men intet hørt. Ingen manualer til cyklen. Jeg formoder der skal følge en eller anden form for dokumentation med omkring service og vedligehold. Det har jeg heller ikke fået svar på. De var dog billige nok, til at jeg kan overveje at handle der igen. Det kan være at jeg bare har været uheldig, ingen skal dømmes eller fordømmes for en enkeltstående begivenhed. Men jeg vil nok være lidt forsigtig næste gang.

RETTELSE:
Siden jeg skrev anmeldelsen har jeg så fået tilsendt en manual og fået en løsning på cykellygten, som var blevet beskadiget under transporten. Som jeg lidt havde mistænkt så var min mail, åbenbart smuttet i mængden af mails som de får, og det er fair nok. Derfor har jeg rettet min anmeldelse til "5" og det begrunder jeg i at de altid svarer enormt hurtigt. Jeg har fået mails fra dem der ser ud til at være skrevet sent om aftenen.
    Cykler
    TrustScore 9 / 10
    1,715 Reviews

Reply from Cykler

Hej Preben,

Jeg beklager hvis vi har overset din mail. Vi får mange mails dagligt, og det kan ske at vi glemmer at svare på en.
    Jeg er ked af at det var dig det gik udover!

Jeg efter sender dig med det samme, den manual som du mangler og vi finder en løsning på din forlygte.

Med Venlig Hilsen

Cykler.dk