CYCLOP & CO reviews

CYCLOP & CO reviews

9.2

Professionel, seriøs og behagelig certificeret DanDomain partner.

Vi har i forbindelse med et komplet redesign af http://www.werring.dk skulle finde en leverandør til opgaven og valget faldt på CYCLOP & CO af flere årsager og efter mange referencer på andre firmaer.
Først og fremmest blev de anbefalet os af kollegaer i branchen, som et af de absolut førende firmaer indenfor design og opsætning af nye såvel som redesign af eksisterende webshops.
Hertil kommer at de siden 2005 (den ældste af slagsen) har været certificeret designpartner hos DanDomain, hvilket giver en vis tryghed i forhold til opnået erfaring og kompetencer samt at de nok også er her i morgen.
De mestrer alle moduler hvilket også er vigtigt for os, så vi ikke skal skifte designpartner efterhånden som vi vokser og får yderligere behov.
Igennem hele forløbet har Cyclop & Co været yderst fleksible og tilgængelige samt ydet en stor sparring ikke kun i forhold til selve designdelen men også i forhold til konverteringer på shoppen og opsætning af salgsfremmende features. Det har været uvurderlig for os og en ekstra bonus udover selve designdelen.
Hertil kommer at Charlie Rytter og team har en fantastisk professionel og behagelig tilgang til tingene samt at de alle mestre den svære kunst at kommunikerer på langdistancen. Vi har haft få fysiske møder, men det har ikke hindret Cyclop & Co i at leverer som aftalt og til vores absolut fulde tilfredshed.
Vi kan kun medgive CYCLOP & CO de bedste anbefalinger og står til enhver tid til rådighed for en uddybning af ovenstående.
Claus Werring
www.werring.dk

Professionelt samarbejde - også efter fyraften eller i weekend

Logickeyboard.com har benyttet Cyclop & CO i nu et par år. Cyclop & CO har stået for redesign af vores webshop samt implementering af diverse features og specialtilretninger som er til gavn for vores kunder i hele verden. Under hele processen, har vi altid fået en god sparring på opgaver, også efter fyraften eller i pressede situationer når lokummet brænder på.

Logickeyboard.com har til stadighed brug for nye tiltag samt sparring på vores webshop og har fuld tiltro til at Cyclop & CO også klarer opgaverne i fremtiden.

Michael Hvitved

Bliver ved til det spiller

Jeg har kendt Charlie og Cyclop siden 2007, vi har vel arbejdet sammen om 10-15 projekter.

Teamet hos Cyclop & CO er super dygtige til et hav af opgaver, f.eks at implementere grafik, og samtidig er service niveauet utrolig højt.

Er der noget som ikke spiller, får du ikke et standard svar, de tager ansvar og bliver ved til en evt. fejl er rettet.

Ovenstående er årsagen til jeg på det varmeste vil anbefale enhver at bruge Cyclop & CO.

Carsten - VAIVA

God personlig service, og indsigt i tingene

Jeg har brugt CYCLOP & Co. til design, opsætning af webshop m.m. og er yderst tilfreds. Fra dag ét har jeg fået en personlig og meget kompetent service. Derudover har de været meget ærlige i deres vejledning, og ikke lavet unødige ting på min shop.

Kan kun anbefale CYCLOP & Co. til alle der mangler kompetente folk til design og opsætning af webshops.

Super service, og vilje til at ' Go the extra mile'

Har samarbejdet en Cyclop & Co om 2 to projekter i Egmont regi. Der sker altid uforudsete problemer og det er netop her at Cyclop har vist en særlig stor vilje til at lykkedes, uden at det skabte forsinkelser for projektet.

Jeg kan give dem mine varmeste anbefalinger, hvis I skal bruge en Dan domain webshop.

/Marcus Brandt - Egmont Magasiner

Kreativitet og professionalisme

Vi kan absolut anbefale Cyklop til enhver tid. Vi har både fået lavet en fed webshop hos dem, samt vores virksomheds hjemmeside. De er kreative, ideerige og ideskabende - tænker ud af boksen men altid med funktionalitet i tankerne.
Super service og professionalisme..

Steel-Function A/S
COOL-LIVING.DK

Der findes intet bedre

Vi har brugt Cyclop flere gange og er 100% tilfredse, Charlie gør et kanont stykke arbejde, og er for vores web aktiviteter den perfekte sparings partner.

vi kan roligt give Cyclop vores bedste anbefaling

mvh
Torben Hansen
Creativ direktør
Reeslev

Jeg bliver overrasket hver gang

Vi har benyttet Cyklop Studio siden 2006 hvor første opgave lød på redesign af logo, website, folie på firmabilen og messemateriale. Det hele skulle ske i skrigende pink farver, og det blev det!!! Cyklop formåede at vi på 4 år fik et image der blev husket i mediebranchen og må bare erkende at det nogle gange godt kan betale sig at gå imod strømmen.

Hvis jeg skal kendetegne Cyklop Studio er det på deres gå-på-mod, deres venlighed og ydmyg tilgang til tingene. ALT er beskrevet til mindste detalje så enhver kravspecifikation ikke kan misforståes.

Vi har alene i 2010 fået udviklet 4 websites med hver deres strategi, men HVER GANG, har vi fået input og forslag til forbedringer.

Vi driver ikke nogle webshops endnu, men det kan være det kommer en dag, og så synes jeg det er dejligt at Cyklop Studio nævner DanDomain i hveranden samtale, da vi selv er fint tilfredse med Dandomain og ikke agter at flytte hverken hosting, domæner eller DNS fra dem.

Jeg håber min anmeldelse kan hjælpe andre til at indse at der er forskel på pærer og baner, og man får hvad man betaler for. Cyklop Studio er ikke i den billige ende, men til gengæld bliver du sjældent skuffet eller overrasket over ikke oplyste gebyrer.

Helt Fantastisk Service! Herlige og Virkelige Dygtige Designere!

Da jeg først valgte Cyklop Studio til opbyggelsen af www.kampgear.dk, var jeg bestemt ikke tilfreds! Designet blev slet ikke som vi talte om til møderne og de overholdt ikke deres deadlines. Jeg følte mig overset og ignoreret.
Jeg konfronterede dem og der vendte de godt nok 180 grader! Jeg ved at vi alle er mennesker, og jeg fik en god forklaring på hvor fejlen var sket og hvorfor jeg var blevet efterladt i bunken på skrivebordet.
De fik hurtigt lavet et super fedt design lige efter mine ønsker!
Efter den kedelige start har Cyklop Studio oppet sig til toppen med deres kompetente medarbejdere, deres samarbejdsevne, deres tålmodighed, de fede ideer og den uendeligt fantastiske service!
Derfor vælger jeg stadig at give dem 5/5 stjerner.

Designet på min shop sluttede for lidt over et halvt år siden, men jeg modtager stadig hurtige svar, når jeg beder om deres hjælp. Uden betaling!

Jeg er rigtig glad for, at jeg gav dem en chance til!
Jeg har anbefalet Cyklop Studio til alle, der har rost designet på shoppen - og det er mange!

Tak Cyklop for en fed shop drenge! Keep it up!

Casper Nybroe
Indehaver af www.kampgear.dk

Unik service og kompetente medarbejdere

I forbindelse med at vores webshop skulle have nyt design, hørte vi om Cyklop Studio, og blev af flere, uafhængigt af hinanden, anbefalet dem. Vores valg faldt også på dem - og det skulle vise sig at være et godt valg.

Cyklop Studio var med os fra design til implementering, og vi har hele vejen igennem fået en rigtig god behandling af virksomhedens meget kompetente medarbejdere. I forbindelse med div. udfordringer vi havde, da vi skulle gå i luften med det nye design, oplevede vi at der blev ydet en helt unik service fra Kim Fobian.

Vi er derfor meget glade og taknemmelige for det samarbejde vi har haft/har med Cyklop Studio, og vi kan give dem vores allerbedste anbefalinger.

Marina van den Brekel (www.badmintonshoppen.dk)

Kompetente, fleksible og iderige

Cyklop Studio har udviklet 2 webshops for os. Med stor tilfredshed. Vi oplever en høj grad af personlig service, gode, kreative løsninger, stor fleksibilitet og ikke mindst flot design - der virker!
I forbindelse med flytning af data fra et system til et andet, skete der en temmeligt stor fejl, der ødelagde noget af eksisterende shop. Der blev fra Cyklops side lagt blod sved og tårer i at rette det op - og lidt til.
Jeg kan kun anbefale Cyklop og kommer selv til at bruge dem igen.

Christiane Wennerberg
www.chokoladehimlen.dk

Vores bedste anbefalinger til Cyklop Studio

Selvfølgelig skal Cyklop studio have vores bedste anbefalinger. De er vores faste samarbejdspartner vedr. vores hjemmeside - fra design til implementering. Super dygtige medarbejdere og altid god service!

Sara Falby
Salgs- og kommunikationschef
www.falby.dk

Blandt de blinde er den enøjede konge!

eCompagniet udvikler, driver og markedsfører eCommerce løsninger og har i flere tilfælde valgt Cykloperne som designpartner i forbindelse med udviklingen af webshops. Og ja, de er ret enøjede, de fokuserer nemligt entydigt på kommerciel professionalisme, fantastisk service og højt humør, så hvis man søger en partner der vil teoretisere opgaven, strategibeskrive og udfærdige lange rapporter, så find en anden!.
Men vil du have en partner, der altid tænker kunden først, ligegyldigt om opgaven er stor eller lille, som du vitterligt kan komme i kontakt med 24-7-365, og som faktisk ved noget om hvad de laver, så kan du trygt lade Cykloperne finde frem til lyset for enden af tunnelen. Men vær forberedt på, at det rent faktisk kan blive et særdeles underholdende og sympatisk selskab, du tager med på din rejse; kort sagt kan jeg kun anbefale Cyklop Studio og takke Charlie, Kim, Karlo og alle de andre "svagt-seende" for et fantastisk samarbejde.

Professionelt arbejde og højt serviceniveau

Easytech Kontorforsyning kan kun anbefale denne virksomhed, som i.f.m. flytning af mine webshops, har foretaget et meget professionelt stykke arbejde.
Det er ikke kun arbejdet, men organiseringen, tilrettelæggelsen og udførelsen sammenholdt med en unik kommunikation.
Jeg har hovedsageligt haft kontakt med Kim Fobian, som har ydet en service, som er langt ud over, hvad man forventer.
Du er velkommen til at få uddybet vor anbefaling, du finder os på www.easytech.dk

Den perfekte partner

Vi havde mange om buddet på at optimere ShopUSA nye hjemmeside, men kun meget få havde forstået vores koncept og hvor vi ville hen. Cyklop Studio lavede et oplæg der var lige i skabet og under hele implementering har de været yderst proffesionele og ydet en kanon service. Kan kun anbefale dem og såfremt der er interesse for at høre mere om vores samarbejde er man altid velkommen til at kontakte os direkte på mbs@shopusa.com

Vi passer som hånd i handske :o)

Nu skal webshoppen have en seriøs saltvandsindsprøjtning - og hvem skal man vælge til at lave det stykke arbejde?

Jeg fandt tilfældigt Cyklop Studio, var vild med looket på deres hjemmeside og bad om et tilbud - det har jeg ikke fortrudt ét eneste sekund!
Vi er helt enige om hvordan alting skal se ud og hvordan det skal gøres.
Jeg har ingen erfaringer andet end learning by doing på dette område, men sparringen med Cyklop Studio, som er EKSTREMT kompetente gør, at jeg forstår hvad de mener og forstår hvorfor deres tiltag er de helt rigtige for vores firma.
Det er det mest tilfredsstillende samarbejde og jeg vil anbefale dem til enhver webshop der har brug for hjælp af den ene eller anden art.

Anette Jensen
Retail Manager
Danfoss Universe

Hurtig & effektivt

Efter beslutningen om en ny hjemmeside blev taget, faldt valget hurtigt på Cyklop Studio.

Personligt har jeg ikke den store ekspertise inden for hjemmeside redigering, men modulet fra CS er let at gå til, og bestemt brugervenligt.

Det jeg vil ligge mest vægt på ved et samarbejde med CS, er den personlige kontakt. Der er aldrig langt fra ide til aktion, og det er i min verden, yderst vigtigt.

Johnny Broholm
Salgschef
Dialogue One

Professionel design

Vi har af flere omgange benyttet Cyklop Studio til at lave webdesigns.

Vi har under alle projektforløb haft en tæt og konstruktiv dialog med Cyklop Studio, som har gjort at vi har fået vendt mange kreative tanker og opnået et meget tilfredsstillende resultat

Ronnie Bach Nielsen
Udviklingschef
DanDomain A/S

Lækker opgradering af vores homepage

Da vi syntes vores hjemmeside med tiden var blevet lidt gammel og trist i udtrykket, kontaktede vi Cyklop Studio.
Med deres posistive indstilling og erfaring om hvad der virker og hvad der ikke virkser, kom De med flere positive indspark, der har resulteret i at vores hjemmeside i dag fremstår frisk og positiv uden for meget fagnørderi.
Prisen var reel og levering kom som aftalt, så vi kan kun give Cyklop Studio de varmeste anbefalinger.

Bella Skilte og Print A/S
Michael Rytter

Pris og kavlitet går hånd i hånd !

Cyklopstudio leverede varen, og de gjorde det til tiden!
Mit første opkald til Cyklopstudio endte hos Charlie Larsen. Samtalen tegnede utroligt godt, indtil prisen kom på bordet. Prisen provokerede mig i den grad men samtidig stod det mig klart, at pris og kvalitet går hånd i hånd.
Jeg takkede derfor pænt ja til Charlie`s tilbud, som jeg bestemt ikke fortryder.

Under hele procesforløbet har Cyklopstudio været meget imødekommende samt servicemindet.
Til sidst men bestemt ikke mindst har Cyklop Studio leveret et fantastisk stykke arbejde udover alle forventninger, hvilket resultere i at Charlie og jeg ikke snakker sammen for sidste gang!

Rico Andersen
Få Det Gjort.dk