CYCLOP & CO reviewed by

Magen tíl skandale firma skal man lede langt efter.

Jeg vil starte med at sige at jeg aldrig før har skrevet noget skidt om andre firmaer. Men Cyklopstudio ved Charlie Larsen er dog det støreste svindelfirma man kan komme i nærheden af.
Jeg bad Cyklop Studio at eksporter mine varer fra mine danske wepshop over til min Norske Shop . Dette skulle være en let sag for et stort firma som Cyklop Studio skulle man tro. Det der skete var at den person som skulle gøre dette kunne ikke finde ud af det. Det eneste han gjorde var at slette mine priser samt rykke rundt på tekster osv osv.
Jeg blev derfor nødt til at hente hjælp fra et firma der virkelig kunne magte denne lille opgave. De løste problemmet med det samme. Cyklop Studio ved Charlie Larsen sender mig så en regning på 500 kr + moms for deres arbejde. Jeg troede virkelig at det var løgn. Jeg ringede til Charlie larsen som fortalte mig at de havde brugt mange flere timer end den jeg blev faktureret. Er det min skyld at de ikke kan deres arbejde ???
Skal jeg betale for noget jeg ikke har fået.
Skulle i overveje at bruge dem til SEO eller andre ting så lad være.
De ved ikke hvad de snakker om.
Jeg kan kun sige at Cyklop Studio har fået flere chancer for at jeg ikke skulle skrive om dem. Men Charlie Larsen valgte at fastholde deres regning.
Jeg kan absolut ikke anbefale Cyklop Studio til nogen.
Mikael Rosanes found this review useful
    CYCLOP & CO
    TrustScore 9.2 / 10

Reply from CYCLOP & CO

Kære Peter. Når du skriver at du ikke kan anbefale os til nogen, så er vi jo bare kommet i den gruppe af dine tidligere leverandører, som vi gennem vores snart 2 års samarbejde, har lagt øre til at du har klaget over. At vi tilsyneladende er gået så galt af hinanden over en faktura på kr. 500,- iøvrigt efter dine ca. 10 gennemførte ordre på nogenlunde det samme beløb, som du ret beset konstant har haft svært ved at overholde betalingsbetilgelserne på, må vi selvfølgelig beklage. Vi ønsker dig herudover alt mulig held med at få dine vigtigste produkter "Dildo" og "sexlegetøj" øverst på søgeresultaterne. Fra vores side har vi ikke yderligere kommentarer til ovenstående og blot nævne at vi ufortrødent arbejder videre med vores mere end 400 kunder som gennem de sidste 6 år er kommet til firmaet.