CYCLOP & CO reviewed by

KĂžbenhavn, DK

Jeg bliver overrasket hver gang

Vi har benyttet Cyklop Studio siden 2006 hvor første opgave lød på redesign af logo, website, folie på firmabilen og messemateriale. Det hele skulle ske i skrigende pink farver, og det blev det!!! Cyklop formåede at vi på 4 år fik et image der blev husket i mediebranchen og må bare erkende at det nogle gange godt kan betale sig at gå imod strømmen.

Hvis jeg skal kendetegne Cyklop Studio er det på deres gå-på-mod, deres venlighed og ydmyg tilgang til tingene. ALT er beskrevet til mindste detalje så enhver kravspecifikation ikke kan misforståes.

Vi har alene i 2010 fået udviklet 4 websites med hver deres strategi, men HVER GANG, har vi fået input og forslag til forbedringer.

Vi driver ikke nogle webshops endnu, men det kan være det kommer en dag, og så synes jeg det er dejligt at Cyklop Studio nævner DanDomain i hveranden samtale, da vi selv er fint tilfredse med Dandomain og ikke agter at flytte hverken hosting, domæner eller DNS fra dem.

Jeg håber min anmeldelse kan hjælpe andre til at indse at der er forskel på pærer og baner, og man får hvad man betaler for. Cyklop Studio er ikke i den billige ende, men til gengæld bliver du sjældent skuffet eller overrasket over ikke oplyste gebyrer.