D C-s reviews

D C-s reviews

8.1

Skidegodt

Udvalg i den tunge ende - kan næsten være lidt uoverskueligt.
Servicen er til en guldmedalje! Alle 3 gange (på mange år!) blevet mødt med tillid og hurtig ekspedition

Det virker.

Har nu efterhånden handlet ved D-C-S i got 12år, og har købt bl.a. 4 High-End computere samt diverse skærme og andet tilbehør. Har altid haft gode oplevelser både med RMA og selve bestillingen. Så kan varmt anbefale D-C-S.

Gode priser, hurtig levering, og god RMA support

Har handlet med/hos DCS rigtig mange gange, RIGTIG MANGE GANGE. og har i 99,99% af gangene altid fået en god behandling samt en hurtig levering.

Der er hos alle "uheld". dvs uheldige situationer der gør at en kunde vil være/blive utilfreds med sit forløb, det er umuligt at undgå.

Enormt dårlig service, og dårlig behandling

Jeg købte computerdele til en saml selv computer hos D-C-S.

Da jeg modtog varerne var der tegn på at bundkortet havde været brugt i forvejen. Kassen var åbnet, der manglede diverse kabler og beskyttelsen over CPU slottet manglede.

Alligevel monterede jeg bundkortet - hvis det fungerede var der jo ikke noget problem, kabler mv kunne eftersendes. Men bundkortet fungerede ikke, og jeg kontaktede DCS.

De bad mig oprette en RMA-sag, da de ikke tager brugte varer retur(?), så det gjorde jeg. Jeg skulle indsende det defekte bundkort, sammen med en beskrivelse af fejlen.

Jeg ringede 3 dage efter for at få en status på reperationen. Medarbejderen fortalte mig at de højest sansynligt ville teste bundkortet i løbet af de næste par dage. Da der var gået en uge og jeg stadig ikke havde hørt noget ringede jeg igen. Her var beskeden at de ville teste indenfor den næste uge. Da ugen var gået ringede jeg igen for at få en status, og denne gang blev jeg mødt af et flabet svar fra medarbejderen om at jeg allerede havde fået at vide at de ville teste det indenfor denne uge.

Da yderligere en uge var gået ringede jeg igen. Denne gang fik jeg at vide at de ville teste kortet hurtigst muligt.

Alligevel skulle der gå næsten en uge, hvor jeg flere gange måtte rykke for sagen. Da jeg endelig modtog et nyt bundkort var det med beskeden at de slet ikke havde testet bundkortet, men ombyttet det på formodning.

Alt i alt var der gået næsten 4 uger fra jeg indsendte et nyindkøbt defekt bundkort til jeg kunne samle min computer.

Slutteligt ville D-C-S ikke dække fragtomkostningerne i forbindelse med returneringen af den defekte vare.

Jeg har handlet hos DCS adskillige gange og servicen har altid været helt i top. Mht. RMA sager er det altid forløbet hurtigt og smertefrit. De har altid ydet god support når det har været nødvendigt.

Is D C-s your company?

D C-s Details

DCS er en hardwaredistributør/grossist og PC-producent beliggende i Århus. Vi har fokus på at tilbyde et bredt sortiment af populære IT produkter til konkurrencedygtige priser og med fordelagtige betingelser.

Visit D C-s