D P-a reviews

D P-a reviews

Very low
2.7

FUP FIRMA

Et firma man skal holde sig MEGET langt væk fra vare har de mange af bare synd de alle er udsolgt!
Noget tyder på at de heller ikke kender markedsføringsloven og iøvrigt ikke har styr på deres lagerbeholdning og deres netside.
At handle der er som at vinde i lotto

HOLD DIG VÆK!!!

efter 3 mdr har vi stadig ikke modtaget vores ordre

efter at have ventet 3 uger på vores ordre fik vi så vores varer tilsendt men forkert størelse retunere samme dag og nu 6 uger efter har vi stadig ikke modtaget vores ordre som er betalt utallige e-mail er sendt flere telefonopkald hvor de lover at det bliver sendt i næste uge fup fup og atter fup

FUP - FUP - FUP

Præcis som alle andre skriver!

FUP !!!!!

Vil overhovedet ikke give ham nogen stjerner.....kun fordi man skal

Fik aldrig min ordre!

Bestilte en vare hos DPA. Efter noget tid uden at den var dukket op, henvendte jeg mig til DPA for at høre, hvor den blev af. Der fik jeg af vide, at den ikke var på lager, og at det havde jeg fået af vide. Det havde jeg bare ikke. Hverken på ordrebekræftelse eller email.

Spurgte om hvornår forventet levering var, og har aldrig fået svar på det. Derfor har jeg valgt at annullere ordre.

Dårlig kundeservice fra et firma, som virker ligeglade med deres kunder.

Kan ikke klage over serviceniveauet - der er nemlig intet!!

Ville helst ikke engang uddele èn stjerne. Har aldrig fået dårligere behandling end hos d-p-a.dk. Havde bestilt et forklæde den 3. februar og nu 4 uger senere, og 4 samtaler med èn eller anden inkompetent person, er der ikke sket noget. Har også prøvet at maile til dem. Har heller ikke hjulpet. Blev også lovet at man ville ringe tilbage. Er heller ikke sket. LUK DOG DEN S.... BIKS. I vil bidrage til færre utilfredse danskere.
Karin Lund Hansen, Aalborg

Fuldkommen som de andre siger..

30. januar 2012: Meget lang leveringstid. Jeg har lige bestilt mig en jakke og et par overtræksbukser den 14. januar. I skrivende stund har jeg kun modtaget en jakke, som er en anden end den bestilte. (efter aftale.)
Efter bestillingen gik der 9 dage, og jeg så ikke skyggen af tøj. Så skrev jeg selv og spurgte hvor det blev af. Først dér svarer han så at den jakke var udsolgt, men at jeg kunne få en anden. Jeg finder så en, jeg gerne vil have. Fint nok.. Får så en mail i torsdags om at min pakke er afsendt, men den er da først kommet her idag. Men okay, bedre sent end aldrig.
Mine overtræksbukser var bestilt lidt senere på dagen (stadig den 14. januar), så de indgår ikke under samme ordre, men dem har jeg stadig ikke modtaget. Har just skrevet til ham og forespurgt på dem.
Edit 1. februar 2012: Har stadig ikke fået hverken svar på min forespørgsel ang. bukserne eller fået bukserne. Så nu har jeg skrevet til ham og annulleret ordren. Det er simpelthen for ringe, det der..
Det eneste positive, jeg kan sige om DPA, er at NÅR og HVIS man endelig modtager noget tøj, jamen, så ér tøjet såmænd fint nok og i orden. Men jeg kan da se, at han har kørt det sjusk her siden, ja, 2009 ihvertfald, og så skulle man da tro at han ligesom havde lært det nu og fået styr på det, ikke?

Dårlig kundeservice

Jeg henvendte mig til dem første gang for at bestille et par overalls, de sagde at de havde et restlager og jeg skulle skynder mig at bestille dem. Da jeg 2 dage senere bestilte dem, fik jeg en besked hvor de sagde at den størrelse jeg havde bestilt havde de ikke? hvilket der ikke stod noget på hjemme siden om. De skriver igen til mig at de har nogen Mascot overalls til samme pris. Jeg spørger om jeg kan se et billed af dem, og siden har jeg ikke hørt fra dem.

Jeg har skrevet til dem at jeg ønsker at anullere min ordre men heller ikke denne mail svare de på..

Hold jer fra firmaet.!

ingen kontakt - Ingen varer

Jeg har desværre kommet til at bestille noget tøj fra dette firma. Jeg har ikke kunne få kontakt til dem, og heller ingen varer.

Dårlig kommunikation og ingen vare.

Bestilte en kedeldragt på deres hjemmeside, skrev navn, adresse og gav mine kreditkortoplysninger. Herefter stod der, at jeg ville modtage en ordrebestilling på min mail. Den kom bare ikke - dagen efter var der stadigvæk ikke kommet noget på mailen, hvorpå jeg ringede til deres telefonnummer, som var oplyst på hjemmesiden. Her oplyste firmaet, at de havde sendt en mail til mig om, at den kedeldragt som var bestilt nu var udsolgt - men at jeg kunne købe en anden fra ders hjemmeside. Jeg oplyste, at jeg ikke havde modtaget nogen mail - hverken ordrebekræftigelse eller vare udsogt mail, hvilket de blev ved med at påstå. Jeg spurget om jeg kunne komme personligt og hente en anden kedeldragt - men det var ikke muligt. Herefter annullerede jeg ordren telefonisk hos dem - stadigvæk ingen mail.

Har ikke styr på noget

Bestilte en Fiberpels fra dem, og da jeg ikke havde modtaget den efter 4 dage kontaktede jeg dem, tilsyneladende var den ikke hjemme og de havde åbenbart ikke tænkt på at fortælle mig noget om det eller bestille den hjem heller. 3 gange måtte jeg ringe og rykke for min ordre, hver lovede de at ringe tilbage med info men gjorde det aldrig, og tilsidst sendte de mig bare en mail om at varen var udsolgt. det var så en uge spildt på det amatørfirma. Hold jer fra dem.

Hold jer langt væk fra det firma

Jeg bestilte 1.stk Pilot jakke samt 3.stk T-Shirts hos D-P-A.dk,jeg fik min jakke efter 1½ uge,og flere telefon opkald senere.Her snart 3 uger efter min bestilling venter jeg stadig på mine T-Shirt.Jeg ringede så i sidste uge for at høre hvor de blev af,og der fik jeg fat på en Henrik,efter en lang undskyldning og forklaring pga sygdom/vinterferie så ville han sørge for de blev sendt med det samme,men her 1 uge efter,har jeg stadig ikke set skyggen af dem.
Så det er første og sidste gang jeg handler med D-P-A.dk de kender ikke ordet kundeservice,de svare ikke på mails og giver dig en sang fra de varme lande,når man så får fat på dem via telefonen.
Om jeg nogenside ser de 3.stk T-hirts jeg har bestilt er ikke godt at vide

Bestil ALDRIG noget derfra...!!!!

Jeg er lige begyndt på grundforløbet mad til mennesker. I den forbindelse havde jeg 2 uger til at få bestilt noget kokketøj. Jeg fandt d-p-a.dk og synes det var dejlig billigt, da jeg ikke havde så mange penge at gøre med. Jeg ringede til dem for at høre om det kunne lade sig gøre at få tøjet inde for de 2 uger, det var det skam - ingen problem. Så jeg gik ind og bestilte i den tro at jeg nok skulle kunne nå at få mit tøj.

Men sådan skulle det ikke gå. Det er nu 2 uger siden jeg har bestilt mit tøj, og jeg skal bruge det på mandag - ellers kan jeg ikke være med i undervisningen. Tøjet er endnu ikke kommet og det når ikke at komme. Jeg har snakket med manden derinde flere gange i løbet af ugen. Først var der problemer med at de sorte kokkejakker ikke var på lager, så jeg ændrede ordren til nogle hvide i stedet, da jeg skulle bruge dem hurtigst muligt. De skulle være på lager og ville blive sendt snarest. Jeg ringede igen onsdag, han ville kigge på det torsdag formiddag og lovede at sende mig en mail om hvor langt ordren var. Jeg hørte intet torsdag og var så sent hjemme at jeg ikke kunne kontakte ham. Nu er det fredag og jeg har lige ringet ind og fået ordren annulleret og står nu med håret i postkassen fordi jeg ikke har mit tøj som lovet!!!

"Hvis varen/varerne du har købt var på lager, og er bestilt i åbningstiden afsendes normalt samme dag, ellers dagen efter.
Hvis varen/varerne ikke var på lager, vil leveringstiden normalt være 3-5 arbejds dage, ved længere leveringstid vil du blive kontaktet af os." Dette står inde på deres hjemmeside under handelsbetingelser, men intet af det har de levet op til på noget punkt!

Jeg er skuffet og utrolig gal! Bestil aldrig noget derinde fra, de holder slet ikke hvad de lover og følger slet ikke op på det de siger de vil!

Meget forsinket...

De har været snart en måned om at levere varen og de svarer stort set ikke på mails... Dog bliver de nu leveren efter en "teknisk fejl"...

Kan godt være jeg er meget uheldig, men helt ærligt, man kan da godt lige svare på en kundemail...

Update: ordren er annulleret fra min side, nu vil jeg ikke vente mere trods "lovning om forsendelse" for flere dage siden...

Is D P-a your company?

DPA / Dansk Profil- og Arbejdsbeklædning ApS Details