Dækbutikken Aabybro A/S reviews

Dækbutikken Aabybro A/S reviews

9.4

Vi har købt en Recaro Young Sport Black, ny model 2013, 9-36 kg. Vi synes det er en rigtig god stol, men vi synes at selen var meget stram og besværlig at løsne. Derfor får autostolen kun 4 stjerner!

4 Stjerner til Autostol Recaro Young Sport Black, model 2013, 9-36 kg. Pga. Den meget besværlige stramme sele. Ellers er det en dejlig og god Autostol! Der har ikke været nogle som helst problemer med købet af Autostolen, den kom efter to dage, som lovet.
Vi købte Autostolen over nettet, så vi har ikke talt, med nogen forhandlere. Måske kunne man sige, at Daekbutikken ikke er de bedste til, at promovere sig selv, for de kommer ikke frem på internetsiden, når man søger under Autostole på Google forsiden. Den eneste grund til, at vi fandt en Recaro Young Sport model, var fordi vi havde fundet en Autostol af den slags på Den Blå Avis, som var brugt, til kr. 600,-. Vi besluttede os derfor, for at slå stolen op på Google, for at se hvad en ny Autostol, af sammeslags kostede og så var det at Daekbutikken dukkede op. Vi besluttede os så for, at købe en helt ny Autostol, af frygt for, at der måske kunne være noget galt, med en brugt model, som man først opdager senere, som evt. Kunne influere på sikkerheden, for vores søn, når han kører i bilen med os. Den chance turde vi ikke tage!
Mvh.,
Charlotte og Preben Arge Klit.

En hurtig handel til en god pris.

Overskuelig hjemmeside, god information og hurtig ekspedition.

meget professionelt

Nemt bestilling, hurtig levering.

God hjælp og hurtig og effektiv ekspedition!

Skulle bruge nye Thule-tagholdere til min bil og fik hurtig og professionel hjælp til at vælge det rette proudukt.
Tagholderrne blev leveret hurtigt efter bestilling - alt forløb glat!

Hurtig og problemfri levering.

Bestilte varen den ene dag, og havde varen inden kl.12 den følgende dag. Det kan man da kalde hurtig levering. Jeg handler meget gerne med firmaet igen.

Bent Erik Lauridsen.

God og hurtig service

Jeg afventede en pakke som jeg kunne følge på ruten hos GLS, denne kom dagen efter på et tidspunkt jeg ikke var hjemme. Jeg kontaktede GLS som havde modtaget pakken og de seneste med det samme pakken hen til en butik i nærheden af min popæl. Alt i alt en god og hurtig service - kan helt sikkert anbefales.

God og hurtig levering

Professionelt

KØB AF PARK ONE P.SKIVE

Jeg var inde på nettet for at lede efter en Parkerings-skive, og fandt den her hos Dækbutikken, den var til en fornuftig pris - og med fri levering.
Den fremkom meget hurtigt med levering - fragtmand, han havde lagt den i min brevkasse som jeg havde anført ved bestilling. Kan varmt anbefale dækbutikken,
Ønsker gerne at handle her igen
Jørgen Padesø Fyn

Bestilte varene om eftermiddagen og modtog dem dagen efter. Gratis levering. Rigtig gode priser. Kan anbefales !

Hurtig levering som lovet

God pris og hurtig levering.

Hurtig og god service

Bestilte to varer og modtog dem dagen efter. Desværre var den ene defekt hvilket jeg skrev en mail til butikken om og straks fik svar tilbage at en ny ville blive fremsendt. Modtog den allerede dagen efter så det kan ikke gøres bedre.

Super god service og hurtig levering.

No problemos

Ingen slinger i.valsen. Bestilte min nye p-skive søndag aften. Havde den tirsdag.

FANTASTISK OPLEVELSE!

Dette var nok mit nemmeste og hurtigste køb på nettet. Efter hurtig telefonisk kontakt med Dækbutikken for at høre om leveringstid, lagde jeg en ordre. Under 24 timer senere modtog jeg pakken!

Intet mindre end en fantastisk oplevelse - og så var prisen lavere end konkurrenterne.

Vender helt sikkert tilbage!!!

Jeg købte en tagboks og tagbøjler hos dækbutikken som jeg fik hurtigt med gratis forsendelse. Nøglerne til tagboksen manglede, men de sendte hurtigt et par nye og beklagede per tlf. Perfekt.

Forbløffende hurtig levering.

Bestilling den ene dag, og levering den næste dag om morgenen. Har ikke oplevet bedre.

Hurtig levering og SUPER service

Jeg købte en sæt tagbøjler - tagbøjlerne passede perfekt, men jeg havde ikke været opmærksom på, at der fandtes flere modeller. Jeg fik derfor ombyttet til den rette model. Dækbutikken sendte de nye med fragt og tog selv de gamle med retur.

hurtig reaktion

Jeg har lige anvendt et købstilbud fra dækbutikken i Jylland. de reagerede prompte, og jeg havde varerne som forventet med den hurtigste postgang man nu kan forvente her til lands.
Den eneste dråbe malurt i bægret var, at bekræftelserne og forsendelsesinformations e-mail var noget velvoksne, så jeg måtte hurtigst muligt slette dem for at gøre plads til anden indkommende e-mail...

Super!

hurtig levering og kanon pris for en elektronisk p skive :) godt tilfreds.

God rådgivning og service

Varen blev leveret indenfor 24 timer - perfekt

Dækbutikken Aabybro A/S Support

Danmark billigste priser, med Prisgaranti !

Vi giver prisgaranti på alle vores produkter. Finder du produktet billigere i en webshop bosat i Danmark, matcher vi prisen helt op til 14 dage efter købet. Bedre kan det vel ikke være ?

Fragtfri levering i hele Danmark ! Ingen skjulte omkostninger.

Mange af vores konkurrenter fortæller først at der er fragt på deres varer når du næsten er færdig med at bestille. Hos os er der ingen skjulte omkostninger og gebyrer. Alle ordre over 500,- kr leveres fragtfrit i hele Danmark.

Danmarks bedste kundeservice !

Hos os er vores kunder vigtige. Vi bestræber os på at yde verdens bedste kundeservice. Uden kunder har vi ikke en butik, så enkelt er det.

E-Mærket selvfølgelig.

Vi er den ældste nulevende webshop indenfor branchen med samme ejer og samme cvr nummer. vi har drevet webshop i over 10 år og det er der ikke andre indenfor branchen som kan prale af.

Dækbutikken Aabybro, meget mere end billige dæk og fælge....

Dækbutikken blev startet i 1998 i Aabybro. Vi startede hjemmeside som de første i branchen i februar 1999, dengang hjemmesider blev solgt af firmaer som Telia. Webshoppen kom til få år senere. Ejeren er stadig Jens V Andersen, som også ekspederer i butikken hver dag. Vi har opnået "bedste kreditværdighed" ved Experian som vurderer firmaer. Du handler trygt hos os.

Visit Dækbutikken Aabybro A/S

We live here: Nordstjernevej 1