Daells Bolighus reviews

Daells Bolighus reviews

Very low
2.0

Kunne være meget bedre

Har handlet i Daells i Glostrup nogle gange og det er en lidt blandet fornøjelse.
Møblerne er okay og udvalget er stort. De har dog ikke altid varerne på lager så ventetid kan forekomme. De ansatte virker ikke endvidere oplagte og imødekommende.
Reklamation og service er middel når man henvender sig.

GÅ LANGT UDEN OM DAELLS. RINGE SERVICE OG INGEN INTERESSE I REKLAMATIONER

Jeg har købt 2 sofaer i Daells og efter 2 år er der huller i dem og fjedre der er sprunget, så de er ubrugelige. Daells har kigget på dem men kommer med mærkelige undskyldninger for, hvorfor de ikke skal dække det. De er desuden frække og lyver for at prøve at få ret !! Det er sjældent jeg reklamerer men jeg har aldrig oplevet lignende dårlig service ved en reklamation.

meget dårlig behandling

Der var engang en lille glad familie, datteren havde udset sig et fint skab i bolighuset og far og mor var glade, straks blev skabet købt
Og med forventning om lang ekspeditionstid gav de sig på en lille køretur rundt om et hjørne, her lå vareudleveringen, stor var forundringen
For ulig andre møbelhuse blev de betjent næsten lige så hurtigt som de kom indenfor døren,
en flink (om end det senere skulle vise sig at være en flink ubegavet)Ung mand tog imod den faktura som var blevet udleveret i forretningen,
og kun et øjeblik efter som ved et trylleslag stod der 2 store kartoner til os,
med møje og besvær fik faren trukket den lidt ældre og slidte ekspeditionsvogn ud til bilen, herefter under megen kraftanstrengelse
(han var jo ikke nogen årsunge og ej heller millionær for så var der blevet betalt for transporten) lagt kartonerne ind i det store baggagerum
Med nedfældede bagsæder, under dette hårde slid iagttagede faren at der på kartonerne stod 1/2 og 1/2 hvilket jo betyder at der er 2 kartonner
Og dette er nummer et ud af to, men her så det ud til at der var 2 ens enheder, dette måtte selvfølgelig undersøges nærmere, med undrende mine
Gik faren ind til den flinke mand i vareudleveringen og forelagde sin mistanke, den flinke unge mand gik med ud til bilen og undersøgte begge kartonner og

Efter dette blev gjort grundigt forsikrede han faren at dette var som det skulle være og at det var det komplette skab der var placeret i de pågældende kartonner.

Glade efter en god indkøbs oplevelse tog den lille familie hjemad, det gik derudaf heldigvis var der motorvej det meste af vejen så det var ikke slemt.

MEN ved hjemkomsten og udpakning af disse 2 udleverede og gennemcheckede kartonner viser det sig at denne flinke unge mand har lavet minimum 3 fejl
Første fejl ved fremplukning af varen, anden fejl ved udlevering af varen, tredje fejl ved dobbeltkontrol foranlediget af kunden (faren).
Han har fremplukket kontrolleret og efterchecket på foranledning af kunde udleveret kolli 1/2 og ½ hvor det skulle have været 1/2 og 2/2,

Så der står Faren så og gode dyr er rådne, hurtigt blev det ene af kartonerne pakket sammen og bakset ud i baggagerummet, der var 30 minutter til butikken og vareudleveringen lukkede
Og når man er glad og har købt nyt så vil man da gerne have det samlet og stillet på plads med det samme, med en fart som måske var lidt over det tilladte
Når han ud til butikken inden lukketid, nu er der selvfølgelig ”sort” af mennesker men med en hurtig beslutning og et mumlende og utydeligt svar til dem der fremkom med protester
Da han møgede sig igennem mængden i køen kom faren frem til den unge mand og fremlagde hurtigt sit problem, at der var udleveret 2 idenske pakker og at begge var mærket et ud af to

Mærkeligt udbrød den unge mand og gik med fakturaen ud til en anden ekspedient og gav besked mundtligt om hvilket karton der skulle afhentes, der gik så cirka 15-20 minutter
Så kom ekspedienten med et nyt karton til den unge mand som med ”nu har jeg klaret mine fejl” mine på hen til mig med et karton mærket ½ , jeg gjorde opmærksom
På denne fejltagelse og ekspedienten kørte efter det rigtige karton, alt lykkedes til sidst.

Nu syntes jeg at I burde besvare denne mail med en god undskyldning på behandlingen af en god og trofast kunde på en acceptabel måde.

Benny Olsen

Kør aldrig til Daells Bolighus, de sender brochure ud, men varerne er der ikke)-:

Meget, meget dårlig oplevelse i dag, i Daells bolighus )-: , Har aldrig oplevet noget lignende i mit lange liv. Prøver at ringe først for at spørge om varen, men ingen tager telefonen hverken i dag eller i går, så vi kører 45 km frem og tilbage med forurettet sag,
skulle have en enkelt egetræs reol, men, nej, den har vi da ikke hjemme, den skal bestilles, men hvorfor i al verden reklamerer i så med den, den har vi ikke på lager siger den noget uvenlige ekspedient. Nå, men kan vi så ikke få den, der står i butikken, nej, for så kan kunderne jo ikke se den.
Ja, jeg siger bare "goddav mand økseskaft", hvad er det da for en butik. Ingen stjerner herfa.

Besværligt og dårlig service

har handlet 2 gange med dårligt resultat.

Første gang bestilte jeg en sofa. Den kunne så ikke leveres, da den ikke kunne komme ind ad døren. Efter annullering af handelen måtte jeg rykke 4 gange før jeg fik pengene retur.

Anden gang har jeg nu bestilt et spisebord leveret. Men nu kan chaufføren ikke levere det, da man skal fremvise købsfaktura. Denne faktura har jeg selv liggende, men ikke samme sted som leveringen er aftalt til. Det ville måske være smart hvis Daells Bolighus oplyste om dette når man bestiller.

Så 1 stjerne herfra. Der er klart plads til forbedringer.

Dårlig kvalitet

Jeg har nu købt både seng og sofa gennem Daells Bolighus begge møbler er gået i stykker inden for 1-2 uger.. Og ventetiden for nye reservedele er lang. op til 3 uger..

De har dårlig service og formår ikke at leve op til man betaler for..

Aldrig køb noget igennem Daells bolighus!

Onsdag D. 2. Oktober var jeg ude i Daells bolighus og bestille en sofa. Jeg fik af vide at sofaen ikke var hjemme, men den ville da helt klart være der fredag. Om fredagen havde jeg jo anskaffet transport, og personer til at hjælpe med transporten, så vi tog op i Daells bolighus for at hente sofaen, med det svar at den ikke var kommet med fragtbilen om morgenen, så den ville mandag istedet for.
Jeg måtte jo tage hjem igen sammen med personerne der kom for at hjælpe.
Jeg anskaffede mig så transport til mandag istedet, men ville denne gang lige ringe for at høre om sofaen var kommet hjem...
Det var den så ikke, og fik igen af vide at den ville komme tirsdag.. Kom den tirsdag? Nej...
Hvor lang tid skal dette blive ved??? Det er da utroligt at der findes så dårlig kundeservice...
Hold jer langt væk fra dem!!

Fantastisk Service ;O)

Jeg er lige flyttet og har købt de fleste ting til min nye lejlighed hos Daells. Jeg fik at vide at møblerne ville komme om ca. 3 uger, men allerede 1½ uge efter ringede de og fortalte at møblerne var klar til levering. Fantastisk!

Fik det leveret, og båret ind - alt var intakt og der manglede intet.

Så helt igennem en super service. Søde og imødekommende medarbejdere :) Vil i hvert fald anbefale dem ;)

SUPER DÅRLIG SERVICE

Jeg købte en reol og efterfølgende konstateret at der ikke var nogle brugsanvisning med ringede til forretningen og de sendte en e-mail hvor jeg måtte udskrive 35 sider (fedt).
Da vi begyndte at samle reolen kunne vi se at der manglede flere ting, såsom lys ,stivere og div. skruer jeg prøver herefter at kontakte Daells igen men kl. var 16.03 og der lukker deres kundeservice (Super) lige når vi andre har får fri. Jeg prøvede at ringe til selve forretningen mere end 20 gange men ingen svar. Tog bilen og kørte de 30 km der er ud til deres skod forretning for så at få at vide at der er ingen der på nogen måder kan hjælpe os med at få udleveret de manglende ting til vores reol. Vi måtte køre 60 kilometer igen dagen efter, hvis kundeservice kunne hjælpe os. Ingen personer i hele deres forretning måtte hjælpe os med at fremskaffe de ting der manglede til vores reol. SUPER SERVICE- NEJ SKOD FORRETNING TAG TIL ILVA I STEDET DER ER SERVICE

Udmærket service

Til min overraskelse, så har jeg ikke haft noget at klage over. Jeg købte en komplet Reolvæg, alle delene var der, så der var ikke noget at komme efter. Jeg synes dog at samle vejledningen var noget hurlumhej. Hvis man følger den til punkt og prikke, får man et små-ødelagt møbel, plus nogle dele tilovers. Så brug gerne fornuften når i samler tingene :)

Vær forsigtig

Efter at have købt et spisebord i tempareret glas om fredagen med tilkøbte stole måtte jeg under samlingen erkende at der manglede en ret væsentlig ting, netop bordbenene.
Jeg forsøger så at ringe til Daells Bolighus og får gentagne gange "Alle Vores medarbejdere er optaget, bla bla bla den sædvanlige smørre" og der bliver lagt på.
Jeg forsøger så et par gange i løbet af dagen til ingen nytte. Jeg overbeviser mig selv om at det må være pga. af weekenden osv og venter til mandagen med at ringe igen.
Mandagen når jeg at foretage 17 opkald til dem før jeg før jeg kom igennemt, og bliver smidt over til en ekspedient antager jeg? øjeblikkeligt falder jeg ud og jeg kan begynde min nedkimen endnu en gang. Torsdagen 4 dage efter lykkedes det mig at få kontakt til dem, og de vil så bestille de manglende bordben hjem og før jeg når at stille spørgsmål bliver der lagt på. Navn på den jeg talte med blev ligeledes ikke oplyst.
Okay tænker jeg og forventer de vil kontakte mig når de kom hjem eller bliver det sendt til mig? En uge senere går jeg stadig tålmodigt og uviddende om hvorvidt der sker noget.

Der er stadig ikke sket noget 1½ uge efter, og jeg forsøger at kontakte dem til en overraskende nyhed... De er STADIG ikke til at få fat på i kundeservicen og jeg fortsætter med at nedringe dem indtil jeg får en status.

3 dage senere og det er stadig ikke lykkedes at tale med en kundeservice ekspedient.

SÅ kort sagt... Mangler dine ting noget er sandsynligheden for at du får dem... minimal.

total usmidige

vi købte 2 gaderobeskabe og skrev under på modtagelsen da kolli passede,
hyrede personale til samling af skabene.
skab 1 ingen problem,skab 2 --manglede bagstykker samt posen med skruer og
manual.
vi kørte ud til daells, det kunne de ikke gøre noget ved nu,det er søndag,
jamen i kan da åbne en kasse og tage de dele ud vi mangler,spurgte vi,
nej det kunne man ikke,kom igen mandag.
jeg kørte ud igen mandag,kan jeg så få de dele der mangler,nej man kunne ikke åbne
en kasse men de ville bestille delene og ringe når de var der.
i dag lørdag efter en uges i flytterod,prøver jeg at ringe til daells,nej-nej jeg
kunne ikke få nummeret til udlevering,vent til mandag,
jamen udlevering har da åbent,de må da have et telefonnr.
nej sagde en total afvisende og kold stemme.
daells har den dåligste service i mands minde,det er det rene flueknipperi.
benny andresen,hvidovre

Alt i alt.....

.... en dårlig oplevelse

Findes der ringere service. værste virksomhed uacceptabelt niveau. inkompetence medarbejder og virksomhed

Vi købte en stor skab og en seng.. Der er en halv time til lukketid, men fordi medarbejder vil lukke butikken, vil de have at vi skal komme igen i morgen. Men det kører vi ikke på. Vi bestiller vare via lån. Næste dag får vi vare, men vi får kun leveret 70 pct. Vi får ikke dør og seng gavl med.

Ved vare modtagelse. Desværre skriver min søster under på at vi har fået varene, da hun ser så mange dele og med god tro. ved var

Jeg kommer hjem og ser at der mangler nogle dele. Tager billeder på de ting jeg har fået,

Næste dag tager jeg hen og medarbejder tror vi lyver,, Hallo Vi køber noget for 16.000, hvorfor skal vi lyve,, vi viser billeder og forklare alt det vi kan. Men hun sidder fast I NU HAR I UNDERSKREVET OG DET ER JERES FEJL OG VI KAN IKKE HJÆLPE, .. Til sidst siger vi at vi vil snakke med chefen, så vil damen pludselig gerne forhøre om der er sket en fejl som der.

Hvad er der for en service er det? Hvorfor vil jeg som kunde lyve?
Hvorfor vil I have at kunden kommer næste dag, når der intet kunder er i jeres butik i forvejen,,
Medarbejderne yder intet service uddannelse,..
Ingen vejledning til hvordan man bygger sin skab eller seng op..

Mvh, en meget meget meget sur kunde.
Qureshi

Tog chancen ... Til min positive overraskelse!

Vi har tidligere købt hos Daells Bolighus uden problemer, fik så kigget herinde, og kan så se at folks erfaringer overhovedet ikke er lig mine egne. Jeg tog chancen baseret på min egen historik med firmaet, og bestilte møbler til et nyt hus for godt 15000 kr.

Fik afvide at der ville gå ca. 2 mdr. før sofaen var på lager, hvilket var helt fint da vi ikke ville overtage huset før.
Undervejs ændrede jeg i ordren 2-3 gange, da vi bla. bestemte os for et andet spisebord, tilføjede lidt ekstra, og fik grundet kampagne, påsat gratis fragt da købet var for over 8000 kr.

Kontakten blev de første 2 gange foretaget via mail, og fik svar inden for 24 timer fra kundeservice i Glostrup. Gnidningsfrit og venlig dialog.
Sidste ændring lavede jeg i butikken, forløb også uden problemer.

Efterhånden som leveringsdatoen kom nærmere, blev jeg godt nok mere og mere betænkelig ved om nu det hele var med grundet disse ændringer, og samtidigt om alt nu ville være ubeskadiget.
Datoen for levering kom, og den flinke mand var der til aftalt tid. Fik pakket alle varer ud, og intet andet var beskadiget på nogen måde.
- Så ja, endnu en god oplevelse med dem.

Det er som om at det primært er de folk som har dårlige erfaringer som ytrer sig herinde, ikke altid folk er lige gode til at melde det ud når det går godt.
- Dog er der overvejende mange negative kommentarer og ingen respons på dem fra Daells selv.

Men de kan helt sikkert anbefales her fra!

Hold jer langt væk

Simpelthen Danmarks værste virksomhed. De snyder, og lyver dig lige op i hovedet. Kundeservice i Daells findes ikke, de overholder ikke deres aftaler og lyver sig gerne fra dem, ligesom de også opdigter falske navne når de er ude og besøge en kunde i forbindelse med reklamation. Kan kun råde folk til at holde sig meget meget langt væk fra denne virksomhed.

En kedelig oplevelse

Hej Daells.
Jeg har her i fredags modtaget en hel masse varer fra jer og dette var jeg rigtig glad for indtil jeg opdagede, at benene på sengen havde rust lignende misfarverne på dem alle. Derudover fik jeg også en helt forkert manual samt forkerte dele til at skrue på som var fra en helt anden seng - dette fandt jeg ud af efter at have talt med jeres kundeservice i over 15 min., hvor han stærkt insisterede på, at de bare skulle skrues på selvom de ikke kunne. Vi ringede derefter igen og han fandt ud af, at delene slet ikke tilhørte vores seng.
Dette kan jeg selvfølgelig godt leve med, da der også skal være plads til fejl osv., men jeg opdagede så derefter at syningen på mine stole var helt skæve. Jeg synes ikke det er i orden at give så mange penge og virkelig glæde sig til at modtage sine varer og efter modtagelse sidde med et surt ansigt og føle sig stresset. Til sidst opdagede jeg også, at der var et lille hul i bordpladen til sofabordet, hvor et lille stykke af overfladen var revet af. Jeg opdagede, at chaufførerne under leveringen bankede hårdt ind i en gadelampe, hvilket er hvad jeg tror har forårsaget dette hul.
Jeg ringer så med det samme til kundeservice i jeres butik i Odense, da det er der, jeg har bestilt varerne fra og får så at vide, at deres reklamationsafdeling har lidt travlt og hun spørger mig pænt om de ikke må ringe tilbage, når de har tid. Det sagde, jeg selvfølgelig ja til, da jeg regnede med, at der ikke ville gå mere end 1 til 2 timer. Det skal lige siges, at jeg stadig venter på det opkald, hvilket jeg synes er meget dårlig service.
Min familie og jeg har tidligere handlet hos jer, og jeg synes at al besværet og den dårlige service, der ligger i det, har med sikkerhed givet mig det indtryk, at det er sidste gang, jeg handler hos jer. Det er slet ikke i orden, at jeg ikke bliver ringet op som lovet, eller overhovedet skal reklamere over så mange forskellige ting.
Overordnet set er jeg meget glad for jeres service i jeres forskellige butikker, men synes, at der skal ske en opstramning meget snart så I ikke mister flere kunder som mig.
Mvh. Gürkan Ökmen
[personlig data fjernet]

Uacceptabelt!

Et tilgodebevis gælder som bekendt 3 år i henhold til lovgivningen - MEN....!
Tilgodebeviset havde vi fået, da der var en stor ridse i det sofabord, vi havde købt, fair nok. På tilgodebeviset stod der, at vi skulle medbringe de i alt fire forskellige papirer, vi havde i forbindelse med handlen. Tjek, dem havde vi alle gemt - heldigvis. Gætter på, de måske allerede får afvist en ikke ubetydelig andel på dén konto!
Nå men da vi skulle bruge tilgodebeviset, kunne dette desværre ikke lade sig gøre - dog blev vi lige sendt butikken rundt adskillige gange; først blev vi mødt af den sureste kasseekspedient(!), der sendte os tilbage til indgangen, ingen medarbejdere, nå, videre til deres ´service-ø, hvor vi fik den seddel, som den ubehøvlede kasseekspedient havde bedt om - men det virkede ikke efter hensigten i kassen. Hun kaldte 6 gange efter ham, der havde lavet den fine seddel til os. Den sure kasseekspedient bad os således igen at gå tilbage og 'få ham til at kigge på det en gang til'. Nuvel, vores opfattelse af god kundepleje var kommet på en prøve! Men det skulle vise sig at blive værre! Medarbejderen havde ikke kigget på datoen på vores tilgodebevis. Det var over 1 år gammelt, men under de 3 år, som loven foreskriver. Det var dog tilsyneladende ikke i systemet mere, berettede medarbejdere, altså selvsamme medarbejder, der før med lethed havde skrevet den nødvendige seddel i forbindelse med anvendelse af tilgodebeviset, inkl. de 4 bilag! Systemet gemmer åbenbart(?!) kun oplysninger omkring tilgodebevis i max 1 år - for; "der er jo ingen, der ikke anvender deres tilgodebevis indenfor 1 år"! BUM! Hello, have we meet?! Vi fik besked på at kontakte kundeservice, der - naturligvis - havde lukket den dag, vi var kørt i Daells. Men kun måske kunne kundeservice hjælpe os med at finde tilgodebeviset i systemet, var beskeden fra medarbejdere. Og så skulle vi lige sende et scan ind af de der 4 forskellige papirer også.
Dvs. vi har brugt benzinpenge og tid på at køre til butikken, som ligger langt fra os. Vi fik en dårlig behandling. Vi er ikke sikre på at kunne få vores penge fra vores tilgodebevis, der, efter dansk lov, ikke er forældet.

Mit spørgsmål til Daells er, om de også kasserer oplysninger i deres systemer omkring de der express-lån, som de tilbyder folk, efter blot 1 år??
Jeg mener, det må jo gå begge veje - eftersom det er systemerne, der automatisk sletter sådanne oplysninger efter 1 år, jf Daells?

Jeg kan, på baggrund af min ovenstående oplevelse, på ingen måde anbefale nogen at handle hos Daells!´

Meget dårlig service

Købte nogle puder og en lampe. Prisen på den ene pude var forkert og vi ville derfor ikke have den. Vi fik så at vide at nu var den slået ind, selv om der stadig manglede varer som ikke var slået i kassen, så vi skulle betale den og så få lavet en returseddel.
Vi sagde så pænt farvel og så handler vi ikke der mere.

Ingen garanti ved køb hvis man er et firma.

Har købt 4 kontorstole til vores personalerum , da de efter meget kort tid gik i stykker kontaktede vi daells bolighus hvor de efterfølgende blev indleveret til rep. Efter få dage fik vi besked om at da vi var en firma og vi ikke havde vedligehooldt stolene var der ingen garanti, men at vi gerne måtte hente vores ødelagte stole.

Daells Bolighus Details

Visit Daells Bolighus