Dagmar reviews

Dagmar reviews

5.1

God service - elendigt klimaanlæg

Jeg har flere gange været i Dagmar Bio, og måtte efter mit sidste besøg erkende, at det rent faktisk var det sidste, idet jeg måtte forlade salen før filmen var slut. Der er så overdrevet varmt i deres sale, at det knap er til at koncentrere sig om filmen, idet alt fokus rettes mod ikke at smelte væk! Til min "lettelse" har jeg ligeledes hver gang konstateret - når filmen var slut - at jeg ikke var den eneste, der udbrød: "Hold kæft, hvor er her varmt!", hvorefter jeg bemærkede, at andre gæster havde smidt både sko, trøjer og ALT overflødigt tøj.
SÅ - den dag Dagmar Bio får styr på sit klimaanlæg, skal jeg nok vende tilbage.

God service i Cafeen på Dagmar

Jeg er ikke den store biografgænger, men det slog mig, da jeg for et par dage siden var i Dagmar med en veninde, at der er en helt anden atmosfære i den biograf. Her var ikke noget popcorn og slikhelvede som i så mange andre biffer. Slikket og popcorn var diskret gemt lidt af vejen og den stor cafe disk giver en god afslappet cafe atmosmære, med borde ud mod gaden og også på selve gaden.Mam får lyst til at slå sig ned, selv om man ikke skal i bio. Og så er der gratis vand !! God detalje, hvis ens korpus ikke tåler flere flere søde drikke. Dejligt sted for det voksne publikum og film udvalget er mere interessant. Kan så klart anbefales at gå i Dagmar og se flm.

dejlig og hyggelig biograf

vi har benyttet dagmars morgen bio ind i mellem. Morgenmad og film, herlig kombination. Gode sæder og gode film, alt i alt en af vores yndlings biografer

Hyggelig biograf, god kundeservice

Jeg har tit været i Dagmar Bio, og jeg har aldrig haft noget at klage over. Der er lutter smil i billetsalget og i kiosken, og der er nogle gode biografsale, især den store sal 1. Her kan man altid være sikker på en god oplevelse.

Is Dagmar your company?

Visit Dagmar