DAH reviews

DAH reviews

5.6

Super, hurtigt og professionel service

Vores bil gik i stykker i weekenden mens vi var på Sjælland. Da vi er kunder ved SOS autohjælp ringede jeg og forklarede situationen. Vi bor i Jylland og ville derfor gerne have bilen til Jylland.
Servicen var i top og de kom efter en halv time og hentede bilen og sendte den til Jylland.
Det var sgu god service!

Vil helst tjene penge og hvis du har en ældre bil der skal til værksted 2 eller flere gange bliver de sure og sender brev

Jeg har været kunde hos DAH SOS i flere år. Har 2 biler en erhverv og en personlig og giver ca. 1500 kr om året.i . Den ene bil har givet mig problemer i år(2013), så den har været til værksted 4 gange og den andet bil personlig bil 0 gange.. Nu har jeg fået brev og de siger skriver at jeg skal sende min bil til værksted ordne det og jeg skal overveje om jeg skal være kunde hos dem, fordi de vil ikke tillade mig at bruge dem over 2 gange

Min honda har ikke været til værksted og i 3 år.. 2000 kr uden grund.... Melder mig ud næste uge.....

Ingen Moral,, hvem ønsker regninger fra værksted og så mange besøg?
Jeg er virkelig vred på den behandling af mig som kunde..

Fantastisk og hurtig service

Min bil ville ikke starte torsdag d. 5/12, altså dagen hvor vi havde orkanen Bodil.
Jeg ringede til DAH og var max i telefonkø i 10 sek, hvor jeg snakkede med en rigtig sød kundeservicemedarbejder. Efter 5 min ringede min telefon og de ville være der om omkring 10 min. Her kom en dygtig og venlig mand ud og gav starthjælp.
Desværre kunne min bil så ikke starte i går og jeg ringede igen til DAH i dag, hvor jeg snakkede med en medarbejder, som forberedte mig på at de desværre, pga stomen, ikke kunne sige præcis hvornår de kunne være der, men at de altid bestræbede sig på at være der inden for en time. Og 15 min senere modtog jeg en sms om at de ville være der om 10 min. Her tog en glad og frisk fyr den med til mit eget værksted.
Begge dage øs regnede det, men det lod de dem på ingen måde påvirke af og de ydede en fantastisk og effektiv service, og havde tid og overskud til at småsnakke med kunden.

der er plads til bedringer

jeg erkender at vi ramte virksomheden den forkerte dag, og de skal have plus for at travlheden taget i betragtning at vi overhovedet blev hentet.
MEN det kunne være umådeligt vidunderligt hvis man blev fri for at de beder en uddybe hvor man er, når man har sagt det så præcist som man nu kan (hvordan ved man præcist hvor man er, når det er længere ude end kragerne) og derudover kunne jeg mægtigt godt have ønsket mig at de ikke ringede 6 gange for at ændre tidspunktet hvorpå man kunne komme videre.. 2 timer er billigt sluppet i forhold til alternativet.

super

Har for første gang haft brug for hjælp. De kom hurtigt og afleverede bilen på værksted. Meget venlig og hjælpsom mand da jeg ringede

Ubrugligt - især i Frankrig

Ødelagt ferie i Paris grundey DAH/sos int - vi skulle videre til en ny destination i Europa og ville køre fra Paris kl 10:30 men opdagede desværre at batteriet var løbet tørt og ringede derfor til DAH og forventede ikke det ville tage lang tid da jef har det dyreste abonnement og starthjælp tager ikke mere end 10 sek. Jeg blev mødt af en en dårlig service og blev kaldt døv fordi jeg havde svært ved at høre dem i telefonen (stod midt inde i paris) ikke nok med det så kunne det overhovedet ikke fortælle mig hvornår se kunne komme og skulle bare sidde og vente. Jeg ringede hver time til dem og de blev ved med at sige de ikke ville sige hvornår de kom og sagde jeg skulle stoppe med at forstyrre dem. Da der var gået 5 timer så gik de endelig med til at jeg fik nummeret til deres franske samarbejdspartner - hertil skulle jeg klare det selv og kunne ligeså godt selv have ringet efter assistance dernede.. De franske ville dog ikke hjælpe uden DAH. Jeg ringede igen til DAH og de ville ikke ringe til dem
Men højest sende en rykker til dem pr mail. Der gik så endnu en time og de franske ringede til mig og sagde de ville være der indenfor en 1t... 2,5t efter dukkede de op og brugte 10 sek på at tænde bilen men han formåede også at trække håndbremsen for hårdt (bilen havde stået en uge og derfor er det dumt at trække håndbremsen hårdt med det samme). Det medførte at calibrerne sad fast og jeg måtte tilkalde en ny mekaniker som kam køre den på værksted (kl var 23 om aftenen så vi måtte bestille nyt hotel og afbestille resten af rejsen og DAH vil på ingen måde hjælpe os eller refundere). Dog da den nye vogn kom ville han ikke køre den på værksted da han ikke mente der var noget galt og han slæbevogn var en vogn som kun løftede forhjulede og hjalp jo intet når den blokerede på baghjulet.
Jeg måtte derfor med god assistance hjemmefra samt mitsubishi danmark (fantastisk service) må pillet hjulene af og få lirket calibrene af.

Tak til DAH for at sidde i 12t i en parkeringskælder + et par timer på en mekaniker som intet kunne + selv gøre arbejdet + ødelagt resten af ferien + ny håmdbremse.

Jeg vælger i fremtiden falck eller mitsubishis egen. På papiret er DAH måske det bedste men når du står i situationen skider de på dig..

Ps: har dog efterfølgende snakket med DAH/Sos international i telefonen. De bekræfter deres service har været dårlig de siger deres samarbejdspartnere er dårlige i Frankrig. Da jeg spurgte dem hvorfor de ikke oplyser dette på deres hjemmeside så er der svar at de ikke vil kunne tjene fordi konkurrenterne heller ikke oplyser om deres dårlige samarbejdspartnere. Lige meget hvad så et DAH ikke noget jeg vil købe igen.

Øderlægger "gearforbindelse" og løber fra ansvaret (05.07.2013: tog dog ansvaret, hårdt presset)

Hvad skete: Bugseringssted: Funder Bakke, 8600 Silkeborg. Bakke med stor stigning. DAH rederen valgte af nemhed/og for hurtigt at komme bort fra bugseringsstedet, IKKE at bruge lastbilens spil, for at trække den havarerede bil op på fejebladet. MEN i stedet for valgte rederen 2-3-4 gange at dreje tændingsnøglen med bilen i 1 gear (op ad stejl bakke), og på denne måde hurtigt at få bilen op på fejebladet.
Resultat: gearforbindelse er efterfølgende defekt, og skal udskiftes kr. 1.636,93.

Og nej, DAH vil ikke påtage sig et ansvar.

Yderligere er det et problem at DAH meget hurtigt skubber ansvaret over på deres "underentreprenør" her Pårup Autoservice.
Jeg har tegnet autohjælp med DAH ikke Pårup Autoservice.

05.07.2013:
Efter at have brokket mig (gevaldigt) over ovennævnte, lykkedes det mig at få DAH til at betale ødelagt "gearforbindelse" kr. 1.636,93 + DAH tilbød at refunderede 1 dags billeje kr. 250,00.

Ødelægger 2 fælge og løber fra ansvaret

Dansk Autohjælp Filskov, mangler åbenlyst uddannelse i sit erhverv. Efter et langtrukkent forløb ender det med, at Dansk Autohjælp løber fra ansvaret.

Magen til dårlig behandling skal man lede længe efter! Dumme kommentare fra afdelingen i Filskov, som: "Du har også for brede fælge på til din bil"

Så nu står jeg stadig med et sæt fælge som er blevet ridset. Et sæt Kleemann fælge som var 1 måned gammel.

Mit tilfælde er desværre ikke enestående!

Kommentar (0) Find nyttig Svar som firma Rapportér

Ingen hjælp når man endelig har brug for det

Har betalt 7 år uden en eneste gang at bruge dem, da jeg har brug for dem for første gang. De kommer fint og hjælper, men kører til det forkerte værksted. Da jeg fortæller dem det fabler de, om at det er mit problem og at de ikke gider gøre noget. Godt at vide. De kan så i al fremtid få lov til ikke at gøre noget for mig, da jeg med det samme opsiger mit abonnement. Man kunne måske tro at de konstruktivt ville prøve at løse problemet, men nej de vil bruge tiden på at lytte på telefonsamtalen, hvor jeg rekvirerer assistance. Hvad skal det hjælpe når chaufføren ikke ved, hvor den skal hen når han kommer ud til mig.

OBS Brug ikke Dansk autohjælp

De kom og hentede min bil som aftalt, men stillede den ikke hos den mekaniker som vi aftalte. Istedet blev bilen sat på nærmeste vej et stykke væk fra mekanikeren. Bilen skulle ordnes til syn, desværre fandt vi først bilens nøgle så sent at den ikke kunne blive lavet til tiden. Det betød en bøde fra staten på 2000 kroner. Jeg klagede til dansk autohjælp, som sendte mig et gavekort på en guldvask som undskyldning (uden at nævne noget om de 2000,-

Punktede med min bil en september torsdag aften kl 22.45 på den fynske motorvej. Jeg ringede til Falck, beskrev situationen og bad dem om at bugsere bilen hjem. Jeg forklarede at jeg ikke var kunde og skulle dermed betale kontant når hjælpen kom frem. Efter få minutters undersøgen hos Falck fik jeg bedsked om at man ikke havde nogen som kunne hjælpe mig - overhovedet, heller ikke om 2 timer. Jeg ringede til Dansk Autohjælp og de var på pletten efter præcis 30 minutter (selvom jeg ikke er kunde hos dem).

Top service på langfredag!!

Super service fra DAH på langfredag - stod med et punkteret dæk og skulle på langfart. DAH fik formidlet kontakt til et dækcenter der kunne klare en lapning langfredag kl. 17:30 (et område er ligger udenfor min aftale med dem) Topservice!!

Kanon.

De få gange jeg har haft brug for hjælp af en art. Det har de været der indenfor given tid. En dag dumpede det en regning ind, trods det at jeg havde betalt de 100 kr da de ankom. Ringede derind og sagde at jeg havde betalt og kunne fremvise kvittering hvis det vsr nødvendigt. Fik af vide at chaufføren havde glemt at sætte kryds i det felt med at der var betalt på stedet. Han var vidst også ny. Så det kan jo smutte.

Tiptop

ALT super. Har haft brug for Dansk autohjælp 2 gange, senest igår hvor de kører mig og min bil på værksted. Første gang var de her på mellem 10-20 minutter (2årig låst inde i bilen, mor udenfor) og igår ventede jeg max ½ time og han var SÅ sød og rar ham der hentede mig. Så jeg er tilfreds og mere til.

Elendig service af Dansk Autohjælp

Elendig service på Vestegnen, samt ekstremt dårlig kommunikation ved klagebehandling. Arrogante ledere som ikke svarer tilbage. Jeg gider ikke spilde mere krudt på detaljer her, da alt fra a-z har været elendigt hos dansk autohjælp på Vestegnen.

Fin behandling og ærlig snak..

Kun positive erfaringer! DAH løser opgaven og yder den assistance man har behov for.. At der så kan gå lidt ekstra tid eks. hvis bilen bryder sammen under en snestorm ( hvor autohjælp er spidsbelastet ) er der jo bare ikke noget at gøre ved.. :-)

Besked: "Vi kommer inden for en time! " Reelt: Ventetid 3t 15m.

Jeg har haft abonnemet på DAH gennem FDM i 16 år, ofte med 2 biler, men har aldrig haft brugt for hjælp før en sommerdag i juli, hvor bilen pludselig ikke kunne starte.
Fik beskeden "Vi kommer inden for en time" da jeg ringede til DAH, så min kone og jeg og 3 børn ventede bare.
Efter adskillige opringer til centralen endte ventetiden på 3 timer og 15 minutter. Langt tid på en parkeringsplads med 3 børn!
Jeg har fuld forståelse for at man kan have travlt, og der kan opstå uforudsete situationer, men at flere gange give kunden så forkert besked om ventetiden burde firmaet kunne håndtere bedre.

Havde vi vidst fra starten af af vi skulle vente så lang tid, så havde man kunne foretaget sig noget andet med børnene, eller selv ringet kontaktet et lokalt værksted.

Det er første gang jeg skriver en anmeldelse på Trustpilot, for sjældent har jeg følt mig så snydt og til grin for mine egne penge. Betalt for DAH i 16 år, og så når man endelig har brug for hjælpen er den intet værd.

DAH sendte forkert bil. Ødelagt styrtøj

Dansk autohjælp har hjulpet mig 3 gange i alt på de 3 år jeg har været medlem.
Der har enlig aldrig været problemer og de er ret hjælpsomme.

I dag var jeg så uheldig at min oliebeholder flækkede.
Jeg ringede derfor og forklare hvor bilen holder.
De er fremme på 1½ times tid, men dog i en forkert vogn, da deres vogn kun har gaflen bagpå.
Da jeg kører i BMW / Baghjulstrukket køretøj, så bliver jeg meget skæptisk med at han begynder at hæve bilen i bagenden og sætter den i rat-lås.
Bilen er sammentidligt sænket, hvilket ikke gør det bedre.
Forsøger at forklar manden, at vi kan risikere at ødelægge styrtøjet eller ratlåsen, selvom vi kun skal små 5 km til værksted.
Dette er han bedøvende ligeglad med.
Så afsted han kører, over humpet vej, over for rødt og med små 65 igennem byen.
Så nu står jeg med en risset forkofander og et defekt rartlås, da rattet har slået sig løs.
Og det mest fantastiske er nok, at jeg har kvitteringer fra nov. 2010, om hvor ALT styrtøj, bøsninger, bærearme, ratstamme,tandstang,styrehus og lejer er blevet skiftet for over 16000kr.
Så nu kan du satme tro at jeg kører sagen direkte på DAH!
jeg har både billeder, video og nr på bilen.
Den regning kommer de sku selv til at betale!
Det er simpelthen ikke i orden, ikke at sende et korrekt stykke autohjælp, når man har forklaret at bilen skal på et lad.
Det har den været de andre 2 gange.

Flot DAH !

Super service når skaden er sket, De finder en rigtig fornuftig løsning på ens problem. Derfor 5 stjerner

Og endnu engang hurtig "udrykning" og hjælp til min bil her i marts 2013:-)

Super god service og respons tid fra opkald til ankomst

Personligt har jeg intet negativt at sige om DAH, selv har jeg haft dem i snart 9 år og jeg er godt tilfreds med den service som de yder, personligt valgte jeg dem frem for Falck, da begge mine forældre har haft DAH længere end jeg og der aldrig har været problemer.

De gange jeg har haft brug for deres hjælp har de været der indenfor 1 time, hvilket jeg synes er godt klaret.

Til dem der har haft problemer, kan jeg kun sige, at det er jo selvfølgelig beklageligt, men jeg tror at uanset hvor man handler og med hvem der handles, vil der altid være nogen der føler sig dårligt behandlet.

Vil helt klart anbefale DAH til andre. :-)

Dansk Autohjælp A/S Details

Få Danmarks Billigste og Bedste abonnement til 649 kr. for hele Europa hos Dansk Autohjælp. Høj Kvalitet og Hurtig Hjælp, når det gælder!

Visit DAH

We live here: Torsøvej 2