Dailyrush reviews

Dailyrush reviews

9.0

DK´s bedste online community, for gamere af gamere.

Har brugt DR (Dailyrush) i over 10 år.
Det er et af mine absolut favorit steder på nettet.
Der kommer gode artikler og masser af nyheder.
Deres Forum er et af de bedste i DK.

Dailyrush har svaret på alt. Super forum hjælp

Forumet er et de bedste i Danmark med en god stemming, hjælpsom og venlig personer, er Dailyrush`s forum ikke til at komme ud om. Lige fra IT, til problemer med kæresten, kan Dailyrush`s bruger hjælpe med.

Anmeldelserne er i verdens klasse, og der bliver lagt meget arbejdet i det. Det kan mærkes, og man føler at man er underholdt på en billedelig måde, der gør det til en glæde at læse anmeldelserne. Der bliver gået i dybten med tingene og de kommentar man kommer med bliver set, man føler at man hurtigt bliver en del af teamet, og det er faktisk fantatisk for Dailyrush har mange bruger men det føles som om man hele tiden er tæt på, det er unikt og det er det, der gør Dailyrush til Dailyrush, et fælleskab man er med i.

Toppen af poppen som de unge siger!

Hvis jeg havde en negleklipper for hver gang jeg har sagt til min kone, 'dailyrush.dk er godt nok et dejligt sted på nettet', så ville jeg saftsuseme have mange negleklippere. Jeg har tilmed komponeret en sang om dailyrush, som jeg ynder at spille instrumentalt for min kone imens jeg har trøjen taget af.

DK's bedste forum

Daily Rush er utvivlsomt Danmarks sjoveste, skæveste og gladeste forum. Oveni så er der masser af gode nyheder og geniale anmeldelser.

Alt i orden

Der er altid en let tilgang til tingene.
Nyhederne er velskrevet, anmeldelserne ligeså.

DK's Bedste offtopic forum!

nuff said, smid trøjen ffs!

Fingeren på gamingpulsen

En god pendang til andre gamingsites og nyheds værdien her er stor, det kan mærkes de brander for de artikler de skriver.

Man kunne dog godt saven lidt på den grafiske side som er en smule tarvelig, dog fungere alle funktionerne glimrende.

Siden har som regel lige det man snuser til andre steder lidt mere gennemført hvad artikler angår det er en sikker favorit i mine bogmærker!

Negleklippende godt.

Bedste danske gaming side helt uden sammenligning.

PS. Slaskende æselpik!!

DET BEDSTE NOGENSINDE

Jeg sidder tit når jeg ikke ved hvad jeg skal lave inde på Daily Rush og får de bedste nyheder. De er ekstremt hurtig ude og er blevet skrevet på et sprog så alle mindst kan forstå det. Desuden så er forummet heller ikke helt dårligt da jeg godt kan lide at skrive med andre over forum :D

DK's bedste gaming site

bruger DR's gratis tjeneste til nyheder samt tidsfordriv fra jobbet - eneste minus er lidt ban happy mods men det må man leve med på et gratis site

Eminent kundeservice og fuld valuta for pengene!

Jeg har kun haft positive oplevelser på Dailyrush.dk, pånær Stoffers hærgen.
Den brunebanan er en ubestikkelig anmelder der sætter æren i højsæddet når han skal anmelde produkter.

DaZ er blevet et synonym med weekend underholding i vores hjem.
Bedste 800 kr. jeg har brugt på nettet siden germangoogirls.com.

Kanon gaming site!

Har været bruger af DR i mange år efterhånden.
De levere nyhederne så man altid er med på hvad der sker omkring spilverden.
Og deres forum er helt i top

God

Nok en af de bedste gaming sider der findes i danmark: )

Is Dailyrush your company?

Visit Dailyrush