Daimlerbiler reviews

Daimlerbiler reviews

6.1

795,- for 10 min undersøgelse...

Jeg havde en Mercedes E220 Cdi fra 2004, som skulle efterses da den rystede virkelig meget efter 90 km/t.

Kører ind til Daimler Biler og fortæller min problem stilling. Jeg spørger efter en timepris, men får ikke noget svar, men blot at det kun tager 30 min.

Jeg tænker ok og indleverer bilen da jeg ikke vil sætte mit liv på spil. Jeg leverer bilen og den er tilbage efter 10 min med den bogstaveligt talte svar: "Der er intet galt. De har prøvekørt den med 160 km/t og bilen fejler intet. Din regning er på 795,- kr"

Jeg betaler pengene og finder et andet værksted, hvor mekanikeren fortæller at bilen blot skal spores. Han udfører dette og jeg betaler 349,-

Tak daimler for røvrendelse!

Is Daimlerbiler your company?

Daimler Biler AS Herlev Details

Daimler Biler AS er Daimler AG's egen autoriseret forhandler i Danmark af mærkerne Mercedes Benz, Maybach, smart, Chrysler, Jeep og Dodge

Visit Daimlerbiler

We live here: Dynamovej 7