Dalgaard It reviews

Dalgaard It reviews

5.9

Altid hjælpsomme

Jeg har købt alt mit IT-udstyr hos Dalgaard IT - det vil jeg fortsat gøre.

Har ikke styr på lagerbeholdning og trækker pengene inden afsendelse

Bestilte 9. juni to 32GB SD-kort - de var ikke på lager, men ok, det ville jeg godt vente et par dage på, som der stod ved varen (skulle være på lager den 10. juni).
15. juni får jeg en ordrebekræftelse - bestillingen er under behandling.
16. juni - varen er nu først på lager den 23. juni - om jeg stadig vil vente?
Det undre mig, da jeg ved at slå varen op på deres hjemmeside, kan se at varen rent faktisk skulle være på lager?
Skriver til André - nå ja, det er varen da også - jamen så bliver den sendt i morgen!
21. juni - har stadig ikke modtaget varen - selvom pengene er trukket den 15. juni!!!
André påstår de bliver pakket nu og sendt med GLS?! Jamen, det er jo billigere! Meget muligt, men jeg har ikke bedt om GLS men Post Danmark og BETALT for det!! Ekspeditions gebyret er højt nok i forvejen! (Kr. 80,- + kr. 9,- i dankortgebyr - næsten kr. 90,- for 2 SD-kort, der kan sende med BREV!)
Først den 24. juni får jeg min vare!
Hold jer langt væk fra Dalgaard-it! Jeg handler der i hvert fald ALDRIG mere.

OMG de har ikke styr på noget som helst

And´re der er indehaver af butikken er ikke synderligt kundeminded. Han ved ikke det store om sine varer og det virker som om at han bare sælger dem.

Købeloven kender han heller ikke til, han forsvarer sine meget høje priser med at man hos ham jo får 24 måneders reklamationsret og den kan man jo ikke regne med hos konkurrenterne..... Jeg ved ikke hvad han har spist. Jeg har flere gange prøvet at handle lokalt hos ham da jeg er fra byen af og gerne vil støtte en forretningsdrivende i byen i stedet for altid at handle online, men han er ikke for børn ham Andre.

Købte en lækker fladskærm. Men der var en måneds levering på det. Blev dog ringet op efter en uge. Og der var den glædelige nyhed at det var kommet. Så det blev leveret ca. 3uger før end planlagt. Kanon siger jeg bare...

Har nu bestilt flere gange efterfølgene hos dem. Og servicen er altid i top.

Fup tilbud for at lokke kunder til. FY FOR DEN LEDE!

Jeg bestilte en iPhone 4 med 16GB, en iPad og en HTC Desire i ønsket om at det skulle være julegaver til famillien, men det blev det ihvertfald ikke

3 dage senere får jeg en mail om at de ikke kan fremskaffe dem mere så de har annulleret ordren, MEN!!

De sælger stadig alle 3 produkter, bare til en højere pris. Det er jo løgn de fyre af.

Overvejer at kontakte medierne da det er guf for dem. Er helt sikker på jeg ikke er alene om dette!

7-14 dage blev til 3 uger uden vare.

over skriften siger det hele.... jeg afbestilte varen efter 3 uger for at finde den et andet sted.

www.dalgaard-it.dk har ikke reageret på reklamation !

Jeg har købt Evercom e5300 -2,6 Ghz - 4 - 500 - GT 9500
Porblemløslevering og det er som af andre beskrevet et tynd villig usikkert kabinet.
Efter ca en uge læarmer blæser fra grafikkort helt vildt ! under opstart, maskinen nærmes sittre.
Jeg skrev til dem og tilbød evt. kun at sende grafikkort.

JEG HAR INTET HØRT FRA DEM !

UTROLIG RINGE "AFTERCARE" !!!!!!

Nemt og hurtigt

Varene stod ikke til at være på lager, men det var de alligevel og jeg fik dem dagen efter at jeg havde bestilt dem.

Dalgaard IT Details

Egen webshop til din Internet butik

Visit Dalgaard It

Call us on: +45 59 44 80 56