Dalumdyrehandel reviews

Dalumdyrehandel reviews

8.8

Byens flinkeste betjening

Meget venlig og kompetent betjening, altid pænt og rent. Tydelig fokus på dyrevelfærd i akvarierne - fiskene har det godt. Nok er butikken ikke blandt de største, men hyggelig er den, og man bliver overrasket over hvor meget de faktisk har. Et rart sted at kigge forbi og et rigtig godt sted at købe ind til akvariet!

Hurtig leverance og super kundeservice

Jeg har nu et par gange handlet hundeprodukter hos Dalum dyrehandel, og er yderst tilfreds med både varer og service. Priserne er meget rimelige og med et fast fragtgebyr på 39 kr, er det altid billigt at handle hvad enten det er små eller store ordrer.
Efter bestilling går der kun et par dage inden levering, nogle gange kan pakken allerede komme dagen efter. Jeg har én gang oplevet at der gik en uge før jeg fik min bestilling, men vedlagt var et håndskrevet brev, hvori der stod at hun beklagede ventetiden, men en vare jeg havde bestilt var udsolgt så den skulle først komme hjem. Som trøst fik vi en lille overraskelse med i pakken.
Alt i alt et super sted at handle - og deres natures menu, barf bites til både hunde og katte kan varmt anbefales :)

Anbefalingsværdig

Er altid blevet mødt med et sødt, smilende, hjælpsomt personale.
Det kan godt være, at det ikke er Odense's største dyrehandel, men man bliver alligevel overrasket over udvalget - og hvad der ikke er, kan normalt skaffes. Og dertil med konkurencedygtige priser.
Så de få mine fulde anbefalinger herfra.

Super - alt fungerer perfekt

Bestilte to halsbånd - de var ikke på lager, straks kontakter Pia mig og vi aftaler at hun skaffer dem hjem. Hun holdt mig orienteret under hele forløbet, halsbåndene kom som aftalt og lever fuldt op til forventningerne. Perfekt handel kan absolut anbefales.

Hurtig og billig levering, super service og gode priser

Hos Dalum Dyrehandel får man super god service. De sender en bestilling med det samme - jeg bestilte mine varer tirsdag aften, og de landede ved min dør torsdag. Levering koster kun 39 kr. uanset mængden.

Dalum Dyrehandel har meget konkurrencedygtige priser, og jeg kan finde alt til vores hund. Jeg kan absolut anbefale Dalum Dyrehandel.

stort udvalg, gode priser og fantastisk service!

Dalum dyrehandel har et meget stort udvalg, og skulle der være noget de ikke har i sortimentet, så prøver de gerne at få det hjem. Jeg træner selv hund på konkurrenceniveau, og Dalum dyrehandel har alt jeg har brug for i den forbindelse.

Priserne er yderst rimelige, og servicen er i top. Jeg handler både i den fysiske butik og på webshoppen, og begge dele er altid en fornøjelse. Så Dalum dyrehandel får absolut mine bedste anbefalinger!

Super service!

Og de billigste priser!

Derudover et udvalg andre dyreforretninger ikke har.

Jeg vender retur....

Handlede på hjemmesiden -ingen problemer.

En del af mine ting var så ikke på lager men blev ringet op dagen efter med besked. Da tingene ikke hastede gjoder det ikke så meget, så de ville bare sende det når det kom.
Jeg blev så efter lidt tid i tvivl om hvad vi egentlig havde aftalt, så henvendte mig via mail. Igen hurtigst svar.

I dag kom så tingene, -dog ikke helt som bestilt, der var nemlig lidt ekstra i og en hilsen! :o)

Det er service! Jeg vender retur!!

Ingen problemer, hurtig levering

det er første gang jeg har handlet hos Dalum dyrehandel. Varen blev leveret allerede dagen efter, og jeg var godt informeret om status under hele forløbet.

Billige priser og hurtig levering.

Gode priser hos Dalum Dyrehandel og det leveres hurtigt indenfor et par dage.

Is Dalumdyrehandel your company?

Dalumdyrehandel Details

Vi har alt til kæledyrene. Gnavere, kaniner, hamstere, ørkenrotter, fugle, undulater, parakitter, papegøjer, dværgpapegøjer, fisk, hunde, katte, akvarier, havedam. Dyrefoder, tilbehør, plejeprodukter.

Visit Dalumdyrehandel