damborg.dk reviews

damborg.dk reviews

3.7

Elendig service aka ingen !!! HOLD JER VÆK...

samlede stor ordre hos dem, bestilte og intet skete, da jeg skrev til dem - ville de have bankoverførsel i stedet for kortbetaling, som jeg jo havde betal med (som altid..

AMATØR BUTIK - KAN SLET IKKE ANBEFALES...

Giver 1 fordi man ikke kan give minus

Under lavmål

Købte en Global-kniv på Damborg.dk.Fik en anden kundes ordre (min kniv plus 3 andre).
Kontaktede firmaet og fik ingen undskyldning, ingen tak for henvendelsen; men i stedet besked om at sende de 3 knive retur til firmaet. Og jeg skulle passe på, at de var pakket godt ind!

Jeg gjorde opmærksom på, at jeg hverken ville levere indbakning eller porto til opgaven, og at jeg syntes, de tog mine tjenester lovlig meget for givet.

Jeg foreslog, at de i stedet selv kom her og hentede de 3 knive. Uha, nej, det kunne de ikke. For firmaet ligger nemlig i Næstved (!?). Uha, ja, det ville da være skrækkeligt, hvis de selv skulle have ulejllighed med at rette deres fejl.

Damborg sendte så indpaknings-materiale og fragtbrev, og jeg sendte de 3 knive retur.

I dag, 4 dage efter at jeg gjorde Damborg opmærksom på fejlen, får jeg en besked fra den kunde, som havde fået min pakke med den ene kniv i stedet for de 4, han havde bestilt. Han spørger høfligt, om jeg måske har fået hans pakke.

Jamen, for pokker, har Damborg ikke engang orienteret den anden kunde, som ikke havde fået 3 ud af de 4 knive, som han havde betalt for!!?

Jeg må indrømme, at jeg blev meget overrasket over at opdage i dag, at Damborg isenkram faktisk er et ganske stort og etableret firma. Min forbindelse med dem havde givet mig det indtryk, at der var tale om et par unge, umodne, selvcentrerede knægte, der troede, at du kunne lege Karl Smart på nettet.

Efter 1 uge, lå varene stadig på deres lager.

Ringede ind, men varene blev først sendt på tirsdag, da de havde bestilt noget forkert hjem. Afbestilte varene, da de var mindet på julepyntning....så det var ligesom for sent.
Øv.

Billig vare - fin ekspedition på hjemmesiden

Efter søgning fandt jeg den rigtige vare hos Damborg.dk, og endda til næsten halv pris af andre steder, jeg havde kigget (nedsat vare).

Varen ankom hurtigt. Jeg savnede dog mulighed for Track & Trace.

Giver 1 fordi man ikke kan give mindre !

Jeg kan desværre ikke give nogen stjerner, eller god karakter. Købte en gulvmoppe i Næstved for 14 dage siden. Tænkte jeg ville betale lidt mere så jeg valgte den dyreste til 249,-. Gemte desværre ikke kvitteringen, da jeg ikke regnede med den skulle bruges til noget, da det jo " bare" var en gulvmoppe. Da jeg så for første gang idag bruger den, knækker den efter 2 min, hvorefter jeg kører til butikken, og forklarer problemet. Men der var ikke noget at gøre uden kvitteringen. Ekspedienten kunne ikke se om den var 5 år gammel, eller købt i Bilka, så jeg måtte i Kvickly og købe noget kvalitet. Virkelig ringe service, og jeg handler aldrig i den butik igen.

Emil Ditlevsen

Et godt sted at handle

Købte en dagslyslampe. Den var ikke ligefrem billig ( men det er en tilsvarende lampe heller ikke andre steder), men der gik fint både med bestilling, betaling og levering. Lampen har fungeret hele vinteren uden problemer, og kommer forhåbendlig til at gøre det igen til næste vinter! :-)

Billig, god service og hurtig levering

Damborg Isenkram var et rigtig fint bekendtskab. Jeg bestilte en kaffekværn rigtig billigt og den var leveret 2 arbejdsdage senere. Jeg blev løbende orienteret om leveringsforløbet. Deres hjemmeside kunne dog godt trænge til en overhaling, så den fremstår mere overskuelig, derfor får de kun 4 stjerner.

Lækkert udvalg gode priser

Fantastisk butik, rigtig gode priser. Med alt til hus og personlig pleje. Hurtig levering.

Damborg.dk Details

Damborg Isenkram - Kendte mærker til gode priser