Damm Auto reviews

Damm Auto reviews

7.5

Fantastisk forhandler

Brian Damm driver en fantatisk autohandel. Har brugt ham ifm. 3 bilhandler, og har altid mødt en professionel og saglig bilhandler, som jeg hermed på det varmeste vil anbefale videre. Han har altid stået inde for det lovede, og næsten mere til. Så her i familien har vi ingen klager over handlerne ;-) Vi ses igen næste gang, der skal handles brugt bil!

Super behandling og ingen problemer.

Har købt 2 stk citroën C5 ved Brian, har fået en venlig og behagelig behandling, alt som blev aftalt ved handlende var lavet ved levering, der var et par tekniske problemer senere som jeg fik løst ved Brian's værksted, så var det iorden.

Kan kun anbefale Damm-auto, har levet fuldt op til mine forventninger

MEGET SERIØS BILHANDLER

Nu har jeg over 7 år købt 4 biler af Damm-auto, og jeg må sige, hvis bare alle bilhandler var som ham.
Jeg har aldrig haft problemer, hvis der har været noget, ja så er det blevet lavet uden bøvl.

Min søster og svoger har også købt 2 biler af Damm-auto og jeg ved at de også køber den næste bil der, lige som jeg også gør det.

Så sagt meget kort: Her kan man trygt handle !!!

Hold jer væk!

Meget meget skuffende oplevelse, Brian er super flink og imødekommende ved handlen, men når der efterfølgende er problemer er der INGEN hjælp at hente, jeg har haft flere problemer med den bil jeg købte af ham, og hvergang er hans udgangspunkt at bilen er købt som afhentning, hvilket ikke fremgår af slutsedlen og som ikke er lovligt, da der er noget der hedder købloven, men den er Brian åbenbart hævet over..

Den ene gang jeg havde problemer var han dog klar til at hjælpe da han kunne tørre den af på et værksted som han havde brugt til at skifte en tandrem, men indtil dette kun konstateres var han meget afvisende og da de kludrede i det for anden gang lovede han at han ville få dem til at ringe til mig det sket aldrig og det er også en underlig arbejdsgang at jeg skal snakke med et værksted hvor han har bestilt arbejdet. Jeg forventede ikke at han skulle betale for alt der går i stykker på bilen da den ikke er helt ny, men at være total afvisende som udgangspunkt havde jeg ikke regnet med.

Vi købte en anden bil i samme uge fra Kraft biler i Fredericia og der har vi oplevet en helt anden politik der ved de hvad der er ret og rimeligt og behandler deres kunder ordentligt og seriøst, så gør jer selv den tjeneste at handle ved dem istedet for hos Damm auto. Det er helt sikkert at jeg aldrig handler der mere.

God handel hvor det der bliver sagt gælder!

Vi har netop købt vores 2. brugte bil ved Damm Auto og har begge gange været super tilfredse. Oplevede kun god service, da vi kontaktede dem angående problemer med bilen. Det blev lavet med det samme.

Ingen problemer.

Købte en 4 år gammel bil til familien. Efter kort tid var der et par småting der skulle udbedres, bl.a. en defekt bremsekaliber, begge gange var der ingen problemer, Damm Auto skiftede og reparerede med et smil uden beregning.
Vi kan varmt anbefale Damm Auto.
Den skal vist lige udvides lidt, har siden haft et problem med parkeringsbremse-systemet elektrisk og mekanisk her lidt over et halvt år efter. Fejlen er fundet og rettet, en regning på ca 5 1/2 tusind, som Damm auto efter en høflig og saglig diskussion om sagen, hjalp med at betale halvdelen af. Meget fint. Ydermere skal det siges, at Brian Damm har været yderst fleksibel med at lade mig bruge lokale værksteder. Da jeg bor et godt stykke fra Fredericia, har det været en kæmpe hjælp. Køber gerne bil der igen.

Super bilhandler

Købte en brugt bil i den billige ende, alting var i orden.
Kan varmt anbefale damm-auto

Damm Auto, Fredericia

Købte 3,5 år gammel bil hos Damm Auto (Brian Damm). Blev muntlig lovet 6 md. 100% garanti. På slutseddel står der "garanti iflg. købeloven", og det har jeg erfaret er noget helt andet. Jeg har flere "hængepartier med ham, men han gider ikke at bruge mere tid på mig. Regn kun med det der udrykkeligt er skrevet.

Visit Damm Auto