Danaktiv reviews

Danaktiv reviews

3.6

utrolig dårlig service

fik et kort gennem fona, men der var der også været dårlig information. Ringede til kunder service fordi det skulle betales ud fik opgivet et konto nr og sendte det , og troede jeg var færdig men nej. uger efter kunne jeg se på pbs at de træk det beløb jeg lige havde betalt, slettedet dette og ringede der ind men deres kunder service det er da Danmarks mest værste kundeservice de ved ingen ting skal undersøge sagen og ringe tilbage hvis du har hørt fra dem så har jeg også. de ringer aldrig, deri mod kan dem fra deres kredit afd ringe og sige man skylder penge jeg skylder ikke dem nået efter som det var mig der vi betale det hele ud. de bliver ved med at lade sig om ingen ting man skal ringe mange gang og man skal be om at få en kuvert for at sende oplysninger ind igen til dem hold jer lagt væk fra fona og dan aktiv med midre du vil bruge masser og tid og penge på det .

Påtrængende og uopfordrede opkald

Jeg er ikke kunde hos dan aktiv, men er meget irriteret over at de bliver ved med at ringe op til min mobil, faktisk en´ gang om dagen, selvom jeg aldrig har ønsket nogen form for henvendelser herfra. Ved ikke om det er lovligt sådan noget, men det burde det ikke være, vildt træls :(

ingen problemer gennem 3 år

jeg har 2 lån hos dem, og det kører bare på skinner, når jeg ringer til kundeservice er de meget rare at tale med, så forstå ikke den megen kritik her på trust.

er overordenlig tilfreds.

Peter Rasmussen

dårlig kundeservice

Jeg er fustreret over denne virksomhed, har kæmpet en brag kamp med at kunne få lov at betale, men de ville ikke besvare mail og til trods for de havde min adresse og mail fik jeg aldrig noget. Dog er deres inkasso afdeling i orden er dog ked af det skulle koste mig yderligere 4000 kr fordi dan aktiv ikke vil besvare deres mail via deres kundeservice deres kundeservice giver ingen form for service og har intet pænt at sige omkring der.
håber virkelig denne virksomhed bliver nedlagt

Elendig information fra FONA

Købte en iPAD hos FONA og lod mig overtale til at oprette et FONA kort hos Dan-AKTIV. Jeg fik at vide, at jeg bare skulle betale den første regning jeg ville modtage, så ville jeg slippe for de høje renter. Jeg har bare aldrig modtaget noget som helst fra Dan-Aktiv. Nu har jeg så ringet til Kunderservice, som sender mig et girokort. Beskeden var: "Når FONA sender os dine bank-oplysninger, så går vi ud fra, at du vil have en afdrags-ordning". Altså fejlagtig information fra FONA. FONA og Dan-Aktiv samarbejder ikke ordentligt og har begge et ansvar for en ordentlig kunde-oplevelse. Hvis der er påløbet renter og gebyrer, sender jeg dem videre til FONA. Har i øvrigt i mellemtiden set her på TrustPilot, at andre giver Dan-Aktiv en meget dårlig bedømmelse.

Pas på dem hvis du bruger PBS

Da jeg har tegnet en forsikring som skulle dække min betalinger til danaktiv hvis jeg blev arbejdsløs var jeg meget forbavset over at opdage at fordi jeg ikke selv opdaget at selv om mit forsikringsselskab d1.11.13 har indbetalt det restbeløb jeg skyldte danaktiv stadig blev trukket penge via PBS så de har fået 2 mdr exstra betaling som jeg så ikke kan få tilbageført da man selv skal afmelde PBS hvilket ikke stå i deres kontrakt så pas på og vælg et andet firma hvis det er muligt

Ingen problemer

Har ingen problemer haft med dem, betaler mit månedlige afdrag og alt er godt der :) de få gange jeg har haft kontakt med dem har de været søde og flinke i kundeservice

Ikke styr på noget og ringe kundeservice

Har ikke kunne betale min to første afdrag på min macbook til tiden, fordi jeg inet har modtaget fra Dan-Aktiv. Jeg har begge gange kontaktet dem og spurgt hvordan jeg skulle betale, når de inet sender mig. Det har de for nevember måed kvitteret med et gebyr på 100 kr, hvilket jeg nægter at betale for, da det er sløseri fra deres side!

Let og gnidningsfrit

Købte en MacBook Pro hos Apple. Der var aldrig nogen problemer med opkrævninger eller noget. Har lige ledes købt en seng renge- og gebyrfrit i Drømmeland. Ej heller her nogle problemer med dem. Det lader til at det er FONA der ikke fatter et samarbejde med Dan-aktiv da de fleste problemer har været her igennem.

Så jeg har bestemt ikke noget at sætte på dem, ud over at de selvfølgelig er nogle af de dyrere kreditorer

svineri!!!

Når man vælger at købe noget via Dan aktiv er Det selvfølgelig ens eget valg. Men når Jeg siger til dem man gerne vil have en e-mail om hvor meget Jeg skylder så man kan betale det hele ud, hvorefter de fremsender mailen som aftalt. Derefter får jeg afvide at jeg har betalt for meget og jeg selvfølgelig skal have mine penge retur. De vil fremsende en check hvor jeg skal betale 120 kr for at få den, fordi de har lavet en fejl er ikke okay!!!!!
Deres ansatte er åbenbart ikke enige i hvordan man behandler deres kunder!!!

Flinke folk i kundeservice

Jeg har på intet tidspunkt haft problemer med Dan-Aktiv. Ja renterne er høje, men jeg synes at kontrakten er fint gennemskuelig og afdragene har kørt som planlagt det sidste halve år. Når jeg har skulle have fat i kundeservice er det altid flinke og hjælpsomme folk jeg har fået fat på. Firmet roder lidt rundt i girokortene, men det har været nemt at få ordnet på telefon. Jeg har kun positivt at sige om firmaet.

Noget Lort

Man kan ikke melde sig ud, det er en fælde.

Ikke nogle dårlige ting her

jeg har haft to lån gennem dette firma. Jeg har aldrig haft problemer med dette firma. Altid været venlige, når man ringede til dem. De har kun en gang opkrevet et gebyr på mit lån, som var rentefrit. men inden jeg selv opdagede det, så ringede de til mig og informerede mig om det, og sagde de ville sætte penge ind på min konto igen, for det var jo et rente frit lån jeg havde.

Svindel og humbuk

Købte et tv i Fona Herlev Bymidte. De reklamerede med at man kunne betale via deres Fona kort hvor man så bliver oprettet som lånetager via det der hedder DanAktiv. Man kan dog betale det fulde beløb med det samme når man har modtaget girokort, men detil opnå en rabat på en hvis antal procent.

Jeg modtager lang tid efter mit køb et girokort, med en forsikring tilknyttet hvilket jeg ikke skulle. Jeg ringer til DanAktiv for at sige at det er forkert. De siger at de sender en mail med konto nr. så jeg bare kan overføre beløbet uden forsikringen og at det er en fejl.

Jeg modtager efter et stykke tid en girokort med manglende betaling af forsikringen 284,52. jeg ringer derind. De siger det var en fejl og jeg bare skulle se bort fra den.

Det gør jeg så. Efter et par uger får jeg et brev om at de ikke kan se min indbetaling. Jeg ringer ind og de siger at det formentlig nok er endt på en fejlkonto hos dem da de nok ikke har kunne placere dem på trods af at min besked ved overførslen var med mit DanAktiv kontonr. påført. De bad mig indsende en kvittering. Dette gjorde jeg. Jeg ringede igen ind for at høre om de havde modtaget dem. Men hende i kundeservice kunne ikke hjælpe da det var bogholderiet der havde med det at gøre. Jeg hørte ikke mere.

Efter en uge modtager jeg så en rykker. De mangler betaling for forsikringen 284,52. Jeg bliver rasende igen og ringer derind igen. De havde tilladt sig at pålægge min konto 100 kr i gebyr. Jeg ringer derind igen og de siger at jeg skal se bort fra den. "Kundeservice" bekræfter at jeg ikke modtager flere da jeg nu var ude af deres system.

Men lad os nu se....

Til andre.. Hold jer væk fra DanAktiv... Og ikke mindst Fona!!! De skal fandeme ikke have min opbakning som en god butik med sådan en rådgivning!! Forbandede svineri!! Og Fona er helt klart med på sådan noget snyderi. Det er der ikke nogen tvivl om med de anmeldelser man læser her...

Dårlig service og flabede rådgivere

Virkelig flabede rådgivere man ringer ind til. Kundeservice, det ord skal de vist have lavet om derinde, for der er ingen service overhovedet. Kun en smart lille K..... som tager telefonen og snakker til en som om man er 5 år.

Fucking træt af alle de skjulte gebyr som man som kunde ikke har en chance for at finde ud af. LORTEFIRMA!!

En flok grippe der ripper folk for sygt! Deres renter er fuldstændig hjernedøde!!!

Jeg har lånt 23.000 for 4 år siden og betalt 16.000 af, men nu skylder jeg 46.000..!! Grunden til dette var, at jeg var ude for en arbejdsulykke og ikke kunne arbejde i en lang periode, hvor jeg så stort set ikke havde nogen indkomst.. Jeg forsøgte at snakke med dem og forklare dem situationen og lave en aftale, men de var fuldstændig usamarbejdsvillige og ligeglade! Jeg har nu forsøgt, efter flere års tovtrækkeri og en retsag med dem, at tilbyde dem at betale det resterende skyldige beløb af, men minus alle de renter der er kommet på siden da jeg slet ikke har mulighed for at betale så meget (jeg tilbød dem faktisk 12.000 her og nu, som er alt hvad jeg kunne skrabe sammen) og så kunne sagen komme ud af verden.. Men igen var de total ligeglade og umulige at tale med.. Først får jeg afvide af hende jeg taler med fra Danaktiv, at de vil gå med til at jeg betaler 20.000 af.. Senere i samtalen er beløbet pludselig steget til 36.000 og så påstår hun, at hun aldrig har sagt at de vil gå med til 20.000..?? De er virkelig for underlige!!! Og det værste af det hele er at den computer, jeg lånte pengene til i Fona, slet ikke virkede og var til rep. i flere mdr. for så efterfølgende at gå i stykker igen kort tid efter..!! Det er jo latterligt! Hvis de tror jeg betaler dem så mange penge for et produkt der ikke engang virkede, så kommer vi til at fortsætte de næste mange år - det er skruen uden ende!!

Lortefirma

Købte et fjernsyn i Fona og blev lokket til at få et Fonakort. Fik at vide at det ikke ville koste mig noget, og at jeg bare ville modtage et girokort fra Danaktiv som jeg så bare skulle indbetale, uden ekstra omkostninger.
Efter flere rykkere sendte Danaktiv så endelig et girokort på beløbet som blev indbetalt samme da. Her en uge efter kommer der så en ny girokort og faktura på diverse gebyrer samt en forsikring som jeg aldrig har bestilt.
Kan kun advare mod dette firma, og mod at lade sig lokke til at få et Fonakort.
Mit kort er klippet i stykker.

Bondefangerfirma!

FONA kort mig i røven!

Da jeg købte min imac for en måneds tid siden, blev jeg overtalt til, at oprette en FONA kort. For så fik jeg x antal 5 i rabat! Og som ekspedienten sagde, kunne jeg jo bare aftale med dem, at jeg indbetale hele beløbet og så var den potte ude af verden! Få dage efter ringer der en gut fra Dan-Aktiv og høre mig om, hvordan jeg havde tænkt mig, at klare betalingen. Jeg forklarede ham, at jeg ville betale kontant. Så han sendte mig et giro kort med forfaldsdato 10.12.2012.
En uges tid senere, modtager jeg så en opgørelse hvorpå, der pludselig er kommet 25 kr. i administrationsgebyr! Og med et afbetalings beløb på 354,15 kr. MED EN FORFALDS DATO DER HEDDER 01.12.2012!!
Niul putte tænker jeg og går ind og indbetaler de 11.780,00 kroner som jeg havde købt computeren for. Og samtidig sletter jeg den PBS aftale der er med i aftalen om kortet.
Jeg kan så idag konstatere, at beløbet på de 354,15 kr. alligevel er trukket!
Jeg har lige haft en lille slips dreng i den anden enda af røret! "Jamen vi kan kun tilbagebetale beløbet på en check! (Og hvis det skulle være check var der et gebyr på 120 kr.) Og ellers kan du jo bare få beløbet på FONA kortet! GGGggggrrrrr! Jeg skal ikke ha' noget FONA kort!
For helvede en gang bondefangeri!

Så kære venner her er tre lorte ting i skal tage jer i agt for:

FONA købekort - ex-pand og Dan-Aktiv

Ren humbug

Fik at vide fra Fona, at DanAktiv kunne låne penge gebyrfrit, såfremt vi betalte pengene inden 30dage. Fona forsikrede mig om at et girokort ville komme ind af døren i god tid, men selvfølgelig ikke.

hele 3 telefonopkald skulle der til før Danaktiv fandt ud af, at vi faktisk gerne ville have muligheden for at betale vores gæld og dermed undgå gebyrer.

Servicen er ubehjælpsom og ubehøvlet. Men det værste er at de ikke gør, som man aftaler - hvormed man skal starte forfra igen ved næste opkald.

Jeg har ingen problemer haft med Danaktiv, tværtimod.
Jeg ansøgte dem om penge en søndag, og allerede om fredagen var det hele på plads og pengene udbetalt. Så alt var perfekt, ingen klager herfra, kun ros og stor tilfredshed.

Dan-Aktiv A/S Details

Visit Danaktiv