Danatel reviewed by

Roskilde, DK

Intet at komme efter

Bor på kollegie hvor vi desværre er bundet til at have Danatel både som internet og tvudbyder. Vi opnår på ingen måde den lovede hastighed, og har haft op til flere nedbrud på forbindelsen.
Har nu siddet uden internet i et par dage, og det hjælper absolut ingenting at ringe til deres kundeservice.

Vi har også tv gennem dem. Her er der ingen af de licenspligtige kanaler fra DR, der er sne og streger på alle kanaler, ingen lyd på 3plus og ufatteligt lav lyd på alle andre. Dette er et generelt problem, som Danatel intet gør ved.

Kundeservicen er generelt ikke noget værd. Har før haft ringet ind omkring problemerne, hvor jeg har fået at vide det er mit TV der ikke kan tage MPEG4 - hvilket det uden problemer kan -, og at det er min computer der er noget galt med. Derudover kan man knapt få et ord indført, uden de straks slår over i forsvarsposition, eller den helt store salgstale.
Der er heller ingen info at hente på deres hjemmeside, som kun indeholder teksten "Velkommen til Danatel Aps.". Menuen er ikke funktionel, og alt i alt fremstår den ligeså uprofessionel som firmaet egentlig er. Det er kun muligt at klikke ind på undersider gennem kildekoden - og de skulle være et internetselskab man skal have tillid til?

Til sidst påstod de at det var helt umuligt at få en anden udbyder, men det må de jo tale med TDC om, som bliver min udbyder om et par uger - Dog er jeg fortsat tvunget til at betale til dette amatørfirma.

- Alt i alt vil jeg slet ikke anbefale Danatel, men derimod råde folk til at gå i en kæmpe cirkel uden om dem. Man får på ingen måde hvad man betaler for, og det er et helvede at nå igennem til dem. Dårligere firma skal man lede længe efter, og denne stjerne er en stjerne for meget.
E2X and Mathias Svane Kraft found this review useful