DanaWeb reviews

DanaWeb reviews

8.7

Fin service, altid hjælp når det behøves.

Vi bruger DanaWeb for anden gang, og er godt tilfredse, vi har fået en fin side og til en fornuftig pris..
Vores hjemmeside er opdateret til brug på smart phone og tablet, samt vi har fået lavet en facebook side, for os der ikke har så meget forstand på it, køre det bare :-)

Imødekommende, løsnings-orienterende, tålmodige og servicemindede.

Mange tanker og ønsker for vores nye hjemmeside www.nryg.dk blev drøftet om og om og om igen. Med stor tålmodighed fra webdesigner, Cecilie er det hele blevet præcist som vi ønskede os. Vi glæder os til det videre samarbejde og føler os helt trygge og i sikre hænder.
Helle Crone
Sekretær
Næstved Rygcenter

Personlig service

God og personlig betjening. Det er dygtige mennesker, som er til at tale med, og som ser det som deres opgave at hjælpe én.

Behagelig super service

Vi har fra første kontakt med Danaweb, følt at vi var i gode hænder, med en super god service.

Jonas der først var ude hos os for at fremlægge hvad Danaweb kunne tilbyde, skal have en stor ros, for sit arbejde, og den måde at være på.
Vores webdesigner Sebastian, har gjort et flot arbejde med selve hjemmesiden.
Og Palle, har ydet en god service, og flot op-følgende arbejde.

ProMor I/S

Super service og effektivitet !!

Tak til Teamet på Danaweb for en effektiv opdatering af min webshop.
God frisk dialog og super service minded håndtering fra Pia Bro - har formidlet mine ideer og ønsker videre til "produktionen" som har ramt plet.

Jeg kan absolut anbefale dette produkt.

Kære Bo Høchendorff

Selv tak for et godt samarbejde. Rosen til Pia er sendt videre til hende.

Og også tak for anbefalingen og de fem stjerner!

DanaWeb

God dialog, hurtige rettelser.

facebook og hjemmeside får samme disign, det er blevet rigtig godt, nu må vi se hvordan det bliver modtaget af kunderne.

Kære Per Voigt

Tak for anmeldelsen. Vi er sikre på, at dit nye design får en rigtig god modtagelse hos dine kunder.

Hav en rigtig god dag!

DanaWeb

Imponerende god og venlig kundebehandling

Med min erfaring intil nu kan jeg varmt anbefale Danaweb efter det hyggelige samarbejde som jeg har havt med Rene Kouly og det super flotte og professionelle designarbejde som han er i gang med min nye Webshop. De andre medarbejdere som jeg har også været i kontakt med hos Danaweb er også rigtig behagelige og imødekommende.

Bragi Thor Bragason
Dansk Tilbud

Kære Bragi Thor Bragason

Dine roser er givet videre til René. Dejligt at læse, at du i det hele taget er glad for behandlingen.

Tak for anmeldelsen.

DanaWeb

Dygtig og imødekommende designer!

Vi var lidt længe om at komme igang med den aftalte re-design af websiden, men da den endelig kom i gang og vi fik kontakt til designeren Nicki Bertelsen hos DanaWeb begyndte tingene at glide. Han var meget tålmodig, fleksibel og dygtig til at give os bud på muligheder, mens han forblev åben for vores forslag. Det blev til et fint samarbejde og en flot webside som vi er rigtig godt tilfreds med.

Kære kunde

Mange tak for anmeldelsen og roserne, som er givet videre til Nicki. Vi er glade for det gode samarbejde.

Godt sollidt produkt

Får et godt produkt, men betaler også for dette, hvilket er en udfordring som en lille enmadsvirksomhed som jeg er. De er gode til at følge op på produktet. Kan som kunde være lidt svært at se om man har brug for produktet, specielt når man ikke har meget IT-erfaring.

Kære Hanne Rytz

Mange tak for anmeldelsen. Husk, at vores kundeservice står til rådighed året rundt, hvis du har spørgsmål til nogen af dine produkter eller de services, du modtager fra DanaWeb.

God dag!

DanaWeb

Godt samarbejde om fælles målsætning.

Paludan & Ramsager oplevede i sammenhæng med opbygningen af sin nye Hjemmeside, DanaWeb som en aktiv og stabil leverandør, der samvittighedsfuldt leverede de aftalte resultater til tiden.

Kære Jens Peter Ramsager

Tak for anmeldelsen. Som Danmarks største udbyder af hjemmesider til erhvervslivet er vi glade for at være jeres fortsatte aktive og stabile leverandør.

Rigtig god dag til dig!

DanaWeb

Super service hele vejen igennem...

En helt igennem god oplevelse. Kreativt team med gode ideer og en hjælpsom og hurtig support når vi mangler hjælp. Vi er meget glade for resultatet!
Jeg vil klart anbefale Danaweb til andre der har behov for en opfriskning af deres hjemmeside.

Kære Sine Persson

Mange tak for de fem stjerner og anbefalingen. Godt at læse, at I er glade for resultatet.

DanaWeb

Proffesionelt team og rigtig god support.

Jeg vil anbefale Danaweb til alle virksomheder, store og små. Efter vi begyndte at samarbejde med Danaweb, har vi fået en markant fremgang og der bliver altid fulgt op på alt hvad vi spørg om.. Super god service fra et bredt professionelt team.

Kære Robert Winther

Vi sætter stor pris på både anbefalingen og de fem stjerner. Tusind tak!

DanaWeb

Super kvalitet, og altid hjælpsomme

Super dejligt arbejde der er lavet med vores nye hjemmeside. Vi kan ikke være mere end tilfreds.
DanaWeb har atter vist os, at de er til at stole på, når det handler om kvalitet, og samtidig har de vist, at selvom vi ikke her helt enige om hvor stor en pakke vi skal give penge på, så er der ikke nogen sure miner, og vi får stadig lige god service.

Kan kun anbefale DanaWeb. De er meget imødekommende, og altid meget hjælpsomme.

Efter lancering af den nye hjemmeside, hvor servicen bare har været i top, kan vi varmt anbefale DanaWeb, hvis du står og skal have lavet en hjemmeside.

Hilsen
Dalmose Entreprenør

Kære Dalmose Entreprenør

Tak for anmeldelsen! Vi er glade for, at vi kan imødekomme og hjælpe jer. DanaWeb lever af tilfredse kunder og det er skønt, at I er endnu en af dem.

Hav en god dag!

God og hurtig service

Jeg kan næsten ikke rose Nicki og Brian nok. De ting der skulle laves og rettes, blev når det var op til dem, rettet på minutter.
M.v.h.
Peter

Kære Peter

Roserne er sendt videre til Nicki og Brian. Tak for anmeldelsen og rigtig god dag!

DanaWeb

Altid god service og de ved hvad de har med at gøre.

DanaWeb altid venlige og parat til at hjælpe. Kan varmt anbefales :-)

Kære Gisela

Tak for anbefalingen. Vi står fortsat klar til at hjælpe dig - du ringer eller skriver bare.

Hav en god dag!

DanaWeb

Professionalisme og faglighed når det er i topklasse

En helt igennem god oplevelse at samarbejde med Danaweb. De udviser en stor interesse for vort firma og har en masse gode ideer og tiltag til vores hjemmeside.
Dejligt de ringer af og til for at ajourføre tingene og sætte nyt i gang.

Kære Pia

Mange tak for anmeldelsen. Det er en fornøjelse at give dig en masse input og sparring til din hjemmeside. Du hører snart fra os igen.

DanaWeb

Super service og altid behjælpelig.

Jeg burde nok starte med at undskylde for at jeg først laver min anmeldelse nu, da jeg faktisk har været kunde hos DanaWeb i flere år. Jeg har bl.a. deres professionelle Hosted Exchange som altid fungere og gør min hverdag overskuelig med dens muligheder. Jeg er ikke og bliver aldrig den store IT-nørd og har derfor haft brug for et firma der kunne vejlede mig og være behjælpelig når der var ting jeg ikke helt var inden i. Netop der har DanaWeb med deres super service, venlige medarbejdere og deres store tålmodighed overfor en som mig, været en rigtig god samarbejdspartner. Jeg ser derfor frem til mange år endnu og have samarbejde med DanaWeb og kan på det kraftigste anbefaler andre og at benytte sig af deres produkter og viden.
Mvh Anders Højer

Kære Anders

Du skal skam ikke undskylde! Vi er glade for de fem stjerner og det gode samarbejde, vi har med dig.

DanaWeb glæder sig også til mange års godt samarbejde med dig.

Top service.....

Tøv ikke når du skal have lavet webshop.....de er både kreative og leverer super service efterfølgende.

Kære Per

Det er dejligt at læse, at du er glad for vores kreative arbejde og gode service. Og vi er rigtig glade for dine fem stjerner!

God og fin service.

Kan klart anbefale Danaweb til andre.

Kære Carsten

Mange tak for stjernerne og anbefalingen.

Rigtig god dag til dig!

DanaWeb

et flot stykke arbejde som er udført meget professionelt

Det har været en meget positiv oplevelse med udarbejdelse af min nye hjemmeside, det har virket dybt professionelt hele vejen igennem af Danaweb medarbejder og resultatet er bare en super god oplevelse.

Kære Morten

At give vores kunder en positiv og professionel oplevelse er vores mest fornemme opgave. Dejligt, at det er din oplevelse! Tak for anmeldelsen.

Om virksomheden

DanaWeb har mere end 10.000 tilfredse kunder, og er Danmarks største udbyder af hjemmesider til erhvervslivet. Vi tilbyder vore kunder individuelt webdesign, brugervenligt CMS, personlig kundeservice, sikker hosting, søgemaskineoptimering (SEO) og webshops (DanaWebShop). Du finder os lokalt i Herlev, Odense, Århus og Aalborg. Læs mere om DanaWeb ved at klikke her.

Visit DanaWeb

Write to: info@danaweb.dk