Danbo Møbler reviews

Danbo Møbler reviews

4.6

DANBO VIBY - Forvandling fra Sælger til formidler af salg - DÅRLIG OPLEVELSE

Vi har i slutningen af 2013 købt en dyr sofa i DANBO i Viby. God betjening og sælgeren fortalte os at det BARE var gode varer og det var en producent som han kunne anbefale.

VI bestilte sofaen og den kom 3-4-5 uger senere. Vi betalte et depositum

Da soafen kom var den bestemt ikke af den kvalitet som vi var blevet lovet. Flere synlige steder på sofaen var der brugt nakkeskind og bugskind som helt klart har en anden overflade og tykkelse end det andet skind der var brugt. Det krøller også MEGET mere. Vi var bestemt ikke tilfredse.

Ud over det var fyldet i nogen af siddepuderne IKKE kørt helt ud til kanten og der betød meget uens kanter

Det var også skæve rygge på puderne og der var en nakkestøtte som lignede en banan dvs. skæv og uens i fyldet.
Vi fik sælgere ud fra DANBO og viste ham tingen og han sagde at det jo kunne ske og der ikke var noget at frygte og det ikke kunne forventes at være anderledes når nu det var læder. Der er jo forskelligheder.

Det ville vi ikke acceptere og det endte med at det halve af sofaen plus nogen puder blev sendt tilbage til leverandøren og blev repareret.

De kom så tilbage 2-3 uger senere og der var stadig problemer. Lidt anderledes men det var stadig det samme læder der var galt med.

Sælgeren i DANBO i VIBY/ÅRHUS var lige pludselig forvandlet til at være en der formidlede kommentarer mellem mig og producenten af sofaen, han havde bestemt ikke en mening om sagen selv og han syntes lige pludselig ikke at have mit bedste i siden og have ikke tid til at komme og se sofaen mere - Hans dage var meget pressede.

Efter at have klaget igen, så kom en mand fra fabrikken, han så sofaen og gav os ret .. Her skulle bruges andet skind, der skulle rettes op på puderne osv. Lige pludselig var alle de ting så vi havde klaget over IKKE bare noget der skulle være sådan som det var sådan som sælgeren i DANBO VIBY havde sagt. VI HAVDE FAKTISK RET.

Så sofaen skulle afsted igen og der gik 14 dage.

Så kom den tilbage. Den var nu OK med noget andet skind, men nu var en af hjørnerne, hvor den var samlet, HELT forfærdeligt at se på. Og en NAKKESTØTTE var igen tilbage til Bananform, den var anderledes end den var da vi sendte den afsted men bestemt ikke i orden.

SÅ havde jeg fået nok. Jeg skrev til dem at vi ikke troede på den her sofa og den mangel på professionel stolthed der var udvis fra producentens side, KUN kunne indikere at der var alt muligt i vejen med den i fremtiden også.

Det KUNNE der ikke være tale om, fik vi besked på. De kunne sende en mand der på stedet kunne ordne det med hjørnet og vi kunne bare returnere den nakkestøtte, som vi allerede havde opgivet. (I hvert fald i vores egne hoveder)

NEJ sagde vi .. Og nu fik vi så tilbudt at de ville lave et ny sodamodul til os og det PRØVER VI SÅ. Guderne må vide hvad det så ender med.

MEN .. Betjeningen i DANBO, Ansvaret i DANBO, Rådgivningen i DANBO, den professionelle stolthed i DANBO .. JA det er totalt manglende.

GODT vi ikke har betalt alle pengene, vi har tilbageholdt en lille smule indtil vi er tilfredse.

HOLD jer fra DANBO, hold jer fra UCREATE som mærket hedder og HOLDT JER specielt fra DANBO I VIBY - Dårlig service .. MEGET dårlig service.

Det var som at møde en Sælger Helge fra i Gamle dage i en enkeltmands Bilhandel... Vi lover og Lover .. Sælger varen og derefter .Ja så er det jo ikke mit ansvar .. Det er noget mellem dig og Bilmærket .. Eller i det her tilfælde Sofa Producenten

Dårlig kvalitet af lædersofaer købt i Danbo Skanderborg

Jeg købte min første lædersofa i august 2013 mrk. Santander hos Danbo, Skanderborg. Jeg købte den ud fra den udstillingsmodel, der var i butikken, og den så rigtig fin ud, og så ud til at være i orden.
Den sofa, jeg modtog var desværre ikke i orden. Skumfyldet deri ville ikke falde ordentligt på plads, så der var fordybninger i den, også selv om jeg fulgte den medfølgende vejledning om at ”banke” skummet på plads. Læderet var ekstremt sart. Vi kunne ikke sidde i den eller røre ved den, uden det straks var kendt på sofaen. Dette på trods af, at læderet iflg. Danbo var behandlet fra fabrikkens side af, så den ikke skulle have læderpleje det første halve år.
Jeg reklamerede, og fik den ombyttet til en ny af samme mærke. Desværre var der samme problemer med denne, så jeg reklamerede igen, og blev enig med sælgeren om at prøve en anden model fra et andet firma.

Jeg købte så en dyrere lædersofa mrk. Barcelona i et dansk design kaldet Hjorth Knudsen. Der var løse ryghynder med lynlås i. Lynlåsene var imidlertid sjusket isyet, så der hang læderflapper ud. Efter 1 uges brug, krøllede læderet på sæderne voldsomt, og skummet havde sat sig voldsomt, så der var store fordybninger. Igen en reklamation til Danbo Skanderborg, som sagde, at sådan måtte den ikke se ud efter en uges brug, og de ville så ombytte denne sofa også til en ny af samme mærke. Den 4. sofa fik jeg for ca. 3 uger siden, og den er heller ikke i orden. Igen krøller læderet i sæderne og fyldet sætter sig. Desuden er der 2 tydelige, lange folder i læderet og læderet tager imod, når blot du har siddet i den, er det straks at se på læderet. Selve chaiselongen er væsentligt højere/mere oppustet, end resten af sæderne.
Denne gang vil Danbo ikke acceptere reklamationen. Begrundelsen er nu, at det er læder, og man kan ikke forvente andet af dette !!!

Der har igennem hele forløbet været tydelig forskel på hvad møbeludbringerne, der vurderer sofaerne ved reklamation, og sælgeren i butikken opfatter som i orden på sofaen.
Fakta er, at i over ½ år har måttet vente på at komme på plads i min stue med billeder, tæppe og puder, da jeg ikke vidste, hvilken sofa, jeg endte med at eje. Nu ejer jeg så en sofa, som ikke er i orden, da Danbo i Skanderborg ikke vil acceptere reklamationen.
Jeg har foreslået 2 gange, at lade handlen gå tilbage, så begge parter kan komme videre, hvilket Danbo i Skanderborg nægter.
Nu ejer jeg så en sofa, som ikke er i orden, og som jeg derfor ikke ønsker at eje, og som repræsenterer en vis sum penge.
Jeg handler i hvert fald aldrig mere hos Danbo i Skanderborg - det er helt sikkert.

God betjening i Herlev

Betjeningen i Herlev levede 100 % op til min forventning.
Mødte en rigtig kompetent sælger som var meget behageligt.
Bestilte to sofaer (valgte et andet stof, derfor den lange leveringstid), men desværre var leveringstiden lidt lang, men det var et godt tilbud, så jeg slog til.
Da jeg kom hjem ringede sælger og sagde at han havde fundet et sæt i Ishøj med lige præsis det stof jeg ønskede, så jeg kunne enten selv hente dem sammen dag eller vente et par dage til de ankom i butikken i Herlev. Ville vente på at de kom til butikken.
Super service, og absolut god kvalitet på sofaerne :-)

Reply from Danbo Møbler

Tak for positiv feedback.

Mvh - Danny

Spisestue stole der ik kan tåle at blive brugt ! Dan Bo Møbler Varde /Esbjerg

Vi købte i 2009 møbler til hele stuen, incl 12 spise stue stole... desvære kan de ik tåle at blive brugt hver dag, vi ville klage men butikken var imellem tiden lukket den i Varde... de revner i sædet og ser forfærdelig ud. Dog ikke dem der kun bliver brug ganske lidt.
Nu har de igen åbnet en butik i Esbjerg dog lidt sent for garantien er jo udløbet.... Skod siger jeg bare

Frisk og god service Ishøj

Har lige købt ny hjørnesofa, og betjeningen var helt i top. Det var en rigtig god oplevelse og sælger havde en god portion humor, som gjorde oplevelsen ekstra god. Kan absolut anbefale stedet.

Reply from Danbo Møbler

Tak for positiv feedback.

Mvh - Danny

Dan-BO i Herlev er utroværdige

To personer i min familie har , i starten af februar 2014, været i Dan-Bo i Herlev og købt en sofa og en lænestol.
For 2 dage siden bliver sofaen leveret.- Men det er absolut ikke den sofa, som der stod i butikken, og som blev bestilt. Men ifølge Dan-Bos faktura ER det den sofa. Og de har aldrig haft andre sofaer, påstår de.
Vi har i dag været tilbage i butikken, og der står den leverede sofa i udstillingen. Og det er som sagt, også den sofa, der er påført fakturaen.
Dan-bo påstår, som sagt at de aldrig har haft andre sofaer, end den, der står i udstillingen.
Men det har de, efter min eks' og svigermors beskrivelse af den sofa, de troede de havde købt.

Jeg har min eks' beskrivelse af sofaen, der blev bestilt og købt, og den svarer på ingen måde til den der er leveret, bortset fra, at stoffet er det samme.
Dan-Bo vil, mod leverings -og transport omkostninger på 800 kr. ombytte sofaen til en to personers, men de vil ikke tage sofaen tilbage, fordi den er pakket ud af emballagen. Men man er nødt til at pakke sofaen ud, før man kan se hvad det er for én. Og min familie, vil da have den vare, de har bestilt!
Men det kan de ikke få, for Dan-Bo påstår, at de aldrig har haft andre sofaer, og nu har svigermor, en forkert sofa, som hun ikke sidder godt i. Den er for høj og bred, og hvorfor i alverden skulle hun dog købe en sofa, hvor hendes fødder hænger i luften, og som ikke giver rygstøtte!!!!
Jeg tror på, at den omtalte, bestilte, sofa var i udstillingen.
Dan-Bo i Herlev har ikke leveret den vare, som min familie så på i butikken. Og de har på købsdagen, lavet en faktura på en anden sofa, som de har i deres møbelsortiment, men som ikke er den, der stod i forretningen, og som blev bestilt.
Alt passer i Dan-Bos favør.
Men ikke i kundens.
Og det er Dan-Bo også ligeglad med.
Det bliver måske en sag for Forbrugerombudsmanden, dette her.
PAS på Dan-Bo i Herlev.
Vi handler ALDRIG hos Dan-Bo i Herlev igen!

Troværdige?

Forstår ikke helt hvorfor du tror vi sender en anden sofa end den i har bestil - forstår heller ikke hvorfor du kan virke så sikker i din sag når du ikke selv har været med uden og handle sofaen?

Fakta er at vi kun fører 2 sofaer med det pågældende stof, vi har aldrig haft andre og den anden model er en hjørnesofa, derfor stå det os meget fjernt at vi skal beskyldes for at give jer en anden!

Men ok, alle kan lave et fejl køb og derfor har vi også tilbudt jer at i få pengene tilbage mod aflevering af sofaen - naturligvis :)

mvh. Danny

Danbo Herlev - jeg gruer for min levering

Opdatering:
D. 22/3-2014
BEMÆRK ALLE AT DIREKTØREN FOR DANBO MØBLER NU MOEBLER ELLER MØBLER SOM DE KALDER DET, [navn] ER HER PÅ SIDEN PÅ TRUSTPILOT OG HAN LIKER KUN DE FÅ GODE ANMELDELSER DER ER AF DANBO MØBLER HAN KOMMENTERER IKKE PÅ DE DÅRLIGE!!!!!!! TANKEVÆKKENDE IKKE SANDT?

Og nu til opdatering omkring min egen levering som jeg endnu ikke har fået 1½ måned efter jeg har købt og betalt mine varer!!!!!!!
I uge 7 fik jeg en opringning om at de dele der mangler samt det som var i stykker, til min levering ville blive leveret i slutningen af uge 8. Der skete ingenting i løbet af uge 8. Jeg sendte en mail om onsdagen eller torsdagen med en masse spørgsmålstegn i og blev så ringet op på min arbejdsplads igår fredag d. 21/3-2014 at ham som havde lovet mig leveringen havde ferie og derfor havde jeg ikke hørt noget!!!!! Jeg kunne selv komme og hente mine varer og når jeg nu ikke havde bil kunne jeg selv finde nogen som havde og så ville jeg blive kompenseret med benzinpenge!!!! Ellers ville varerne blive leveret i slutningen af uge 9!!!!!
Da jeg var på arbejde kunne jeg ikke tillade mig at diskutere omkring den elendige service jeg synes jeg har fået så da jeg kom hjem skrev jeg en mail hvor jeg gav udtryk for hvor elendig jeg synes deres service er. Jeg blev ringet op idag af [navn] fra Danbo (Møbler) i Herlev og han var udelukkende konfliktsøgende, arrogant og decideret flabet. Han anklagede mig for at være sur og hysterisk!!!!! Han kunne ikke forstå min sure mail for han havde jo netop ringet til mig som en god service og fortalt jeg kunne få mine varer leveret i næste uge og jeg kunne sågår få benzinpenge hvis jeg selv ville komme og hente dem og han synes min opførsel var uacceptabel!!!!!!!!! Det er mig der er kunden!!!!!! der er mig som har købt og betalt mine varer d. 12/2-2014 og i skrivende stund d. 22/3-2014 stadig ikke har modtaget dem og får så elendig service??????????
Han ville bare skændes og jeg sagde meget bestemt til ham at jeg synes han var uintelligent (det er man når man vil skændes med en utilfreds kunde som helt klart har ret) og at han ikke skulle ringe mig op igen, men han ville bare blive ved med at skændes og diskutere så jeg bad om direktørens navn og email adr. og sagde at [navn] skulle sende den til mig på mail. Det gjorde han så med det samme - DET ER DEN HURTIGSTE SERVICE DANBO INDTIL VIDERE HAR LEVERET!!!!!!! men da jeg kan se her på Trustpilot at [navn] kun liker positive anmeldelser af Danbo har jeg valgt at gå andre veje.

Til alle hold jer langt væk fra Danbo møbler, Møbler som det hedder nu og så kan jeg se på LInkedin at [navn] står som direktør for Milmø møbler også,så dem vil jeg også holde mig langt væk fra hvis jeg er møbelkunde..

Jeg kan fortælle at jeg i mellemtiden har købt en skænk igennem [ekstern reference] på nettet det tog mig 5 dage fra jeg havde købt den til jeg fik den leveret. Top service hos [ekstern reference] også fra vognmanden.

Jeg har i starten af februar bestilt et skoskab og en kommode hos Danbo via webordre.
Jeg ventede meget længe med at få det leveret og da det så endelig kom, manglede der
en masse dele til skoskabet (sider, top, bund og skruer/samledele samt samlemanual)
og til kommoden er enten toppen eller bunden i stykker - et hjørne på ca. 5 cm. er knækket
af.
Jeg har skrevet til Danbo Herlev om det og har ingen svar fået og jeg ringede til dem og talte
med en som jeg ikke kan huske navnet på og han var ikke særlig flink og sagde at jeg skulle
tage billede af delen som var i stykker og sende på mail og han ville sende mig mailadr. på
sms hvilket han aldrig gjorde.
Han skulle bruge billeder til at vise leverandøren for ellers havde han svært ved at hjælpe mig.

I forhold til skoskabet ved jeg stadig intet og jeg gruer for om der nogensinde kommer en løsning på
dette eller om jeg skal gå til forbrugerombudsmanden og medierne, hvilket er noget jeg bare ikke
gider at bruge tid på og hvis jeg skal det, så vil Danbo Møbler Herlev for alvor opleve en meget utilfreds
kunde.

Jeg vil råde andre til at købe møbler andre steder. Jeg har aldrig oplevet dette før hos steder jeg har købt
møbler.

ØV ØV ØV ØV ØV TIL DANBO MØBLER HERLEV

Katja Kjærgaard

Der er forskel på forretningerne. Prøv Danbo i Slagelse

Købt 3 + 2 sofa, lænestol og skammel hos Danbo i Slagelse.
Godt sted at handle og til rimelige priser. Meget høj service.
Fik god og behagelig service ved selve handlen med sælgeren Dann.
Møblerne blev leveret som aftalt af 2 meget venlige chauffører, som bar møblerne ind, pakkede ud, stillede dem pænt hvor de skulle stå, og tog emballagen med. Sådan!
Handler bestemt dér igen, også selvom der er en køretur fra Næstved, og vi har endda en Danbo her i byen!

Danbo Herlev laver ALDRIG fejl!!

Min mand og jeg købte en modulsofa - Ucreate, i starten af december 2013. Vi sad med sælger, Tue Laursen, med hver sin opbygningsbog, hvor man kan opbygge den perfekte sofa. Vi fik lavet den sofa, som ville være helt perfekt. Vi valgte herefter ben og stof, og fik en ordrebekræftelse hvor han skrev nogle koder på, som skulle svare til den sofa, vi ønskede. Vi betaler en tredjedel af de 10.000 kr. for sofaen, og skulle betale resten ved levering i uge 2 eller 3. Super. Vi kom af med de gamle sofaer, og ventede spændt på vores nye sofa. Den blev så leveret fredag den 17. januar. Min mand gik i gang med at pakke ud og samle den. Til vores store overraskelse var det så ikke den sofa, som vi havde bestilt. Den var et sæde for lang i den ene side og en sæde for kort i den anden. Jeg tog så ud til Danbo i Herlev om lørdagen, og blev mødt af en medarbejder, som henviste mig til den sælger, Tue, som solgte os sofaen. Han sagde, at den kodesammensætning som står på vores ordrebekræftelse, var præcis den sofa, som vi har fået leveret, og derfor var det en bekræftelse på at vi havde fået den sofa, som vi bestilte i december, for han har i hvert fald ikke lavet nogen fejl. for han lavede aldrig fejl. Jeg måtte så fortælle ham, at han har lavet en fejl, for den sofa, vi har fået, ikke passer ind i vores stue, så hvorfor skulle vi dog bestille en sofa, som var for lang, betale for den for at så klage over det bagefter. Han var ligeglad, og blev ved med at holde på, at det var vores egen fejl, og ikke hans. Og hvis vi ville, kunne vi købe de manglende moduler af ham. Jeg bad så om at få på papir, at han i hvert fald ikke havde lavet nogen fejl. så jeg kunne gå videre med det til forbrugerombudsmanden. Det ville han i hvert fald ikke, og hvis jeg ville mere, måtte jeg tage det med butiksbestyreren. Det gjorde jeg så. Det viser sig, at det var den selv samme mand, som tog imod mig til at starte med. Lasse. Lasse fortsætter præcis med at påstå, at ingen i Danbo Herlev laver fejl. Og at fejlen lægger hos os selv. Og det var påstand mod påstand. Og hvis fejlen skulle rettes, var det for vores egen regning.
Jeg mangler virkelig ord for den behandling. Tag et billede af den sofa, i ønsker, så i kan dokumentere hvilken sofa i virkelig har bestilt. For ellers kan i ende i samme situation som vi står i lige nu. For i Danbo Herlev er det de ansatte, der altid har ret, ikke kunderne!!!
Denne oplevelse gør at jeg ALDRIG handler hos Danbo mere, og jeg vil sørge for at denne historie når ud til så mange som muligt.

Inkompetent firma

Tager hele vejen ud til Danbo Møbler i Ishøj for at være sikker på jeg får den rigtige sofa+bord, uden misforståelser.
Finder en sælger og laver et køb efter han har kontroleret de har varen på lager og der kun vil gå 5 dage inden de vil leverer produkterne.
2 dage senere bliver jeg ringet op, om der vil gå 4-6 uger før de alligevel kan leverer sofaen og hvis jeg er utilfreds så kan jeg bare annulerer ordren ,hvilken jeg gør. Ringer lidt senere for at sikrer mig at orderen er slettet ,sofaen er men ikke bordet, og jeg forklarer at det selvfølgelig er det hele ordren der skal annuleres ,og føler de har spildt min tid .Men de var hurtige til at hæve mine penge, og det var også det eneste de var hurtige til.

Danbo Møbler Herlev, - møbler med ventetid...

Jeg bestilte/købte og betalte i Juni 2013 en elevationsseng i Danbo Møbler i Herlev, og fik besked om at sengen kunne leveres ugen efter. Dagen før den lovede levering, ringede sælgeren fra Danbo, og sagde at leveringen var udskudt nogle uger... Men at jeg kunne få et par flasker vin som kompensation...??? Øh...!!! Nej tak!! Udsættelsen var lettere irriterende, da jeg havde smidt min gamle seng ud, og nu sov på min sofa. Da sengen så skulle leveres til den nye dato, blev det udskudt igen...Efter at have sovet 6 uger på min sofa i stuen, fik jeg endelig leveret min nye seng. Den er så rigtig, rigtig lækker, har ikke haft problemer med den overhovedet. Danbo har været ok venlige i kontakten med butikken, når jeg har haft ringet til dem. Men man skal godt nok have god tålmodighed, når man venter på levering af varer fra dem.

Reply from Danbo Møbler

Hej Carina, Tak for din feedback - håber stadig du er glad for din nye seng.
Dit eksempel er blevet brugt overfor vores leverandør, så de fremover får bedre styr på deres leveringstider. Så vores kunder kan forvente at lovet leveringstider holder :)

DÅRLIG DÅELIG DÅRLIG SERVICE!! DANBO HERLEV

Danbo herlev har den værste service jeg nogensinde har oplevet! Tænk at man kan få skylden for at mishandle sine egne vare blot efter en uge! At en lynlåse går i stykker efter en uge og selv for skylden? Det fandme for dårligt!!!!!! Hvis i havde nogen gode varer som i reklamere for, så havde en lynlås ikke gået i stykker efter en uge. Vi får lov til at bytte sovesofaen men skal selv hente den! Aflevere den gamle og hente den nye! Det burde være danbo selv der skal hente deres dårlige vare og give os den nye når det hele blot sker en uge kun! Havde jeg haft den i et år var det noget helt andet, men en uge kun !!!!!!! Også for vi selv skylden for at ha mishandlet sofaen! Det blev sagt at selve deres chef på danbo i herlev.!!! Dårligt service nogensinde! Det tog lige en måned at vurdere om de ville bytte sovesofaen eller ej, med flere opringninger! Eftersom de så siger ja til at bytte den for vi lige en go omgang selvforskyldt. Aldrig mere DANBO !!

Inkompetente medarbejder

Har aldrig oplevet så ringe og dårlig service før. Ja vi snakker om DANBO HERLEV. Råder virkelig alle jeg kender til aldrig at købe noget hos danbo mere. Købte en sofa tilbage i april, og har ik haft andet en problemer med sofaen og danbo siden. Er pt på sofa nummer 2 ny, og sidde/ryg pudder ligner noget der har deltaget i 3 verdenskrig. Ingen penge retur, men derimod en ombygning af sofaen, som altså kun er 3 måneder gammel. Har kært sagen videre til Forbrugerrådet og min advokat nu. Køb aldrig noget i danbo, medmindre i vi ende i en lang kamp om dine rettigheder, som de skider højt og flot på

Fin service

Vi købte en sofa i Danbo Ishøj og fik den allerede leveret dagen efter. Desværre var en fjeder gået løs. Det var tirsdag og allerede torsdag kom en ret kompetent reparatør ud og klarede det på et kvarter. Ingen problemer siden og det er snart et år siden.

Danbo i Roskilde kan varmt anbefales

Vi har ude for at kigge på sofaer og ville gerne have 2 stk 3 personers, som jo aldrig er på tilbud. Da vi endelig havde fundet dem vi helst ville have brugte sælgeren lang tid i telefonen på at tale med andre afdelinger og fabrikken for at lave den bedst mulige pris. I mellemtiden fandt vi så lige nogle spisebordsstole som vi også gerne ville have.
Alt sammen blev aftalt til en fornuftig pris og blev leveter til tiden uden problemer.

Da vi så fik leveret stolene var de som de skulle være, men passede rigtigt dårligt til vores bord. Øv.
Vi tog dem med til butikken dagen efter, som spurgte om der var nogle andre som vi kunne tænke os i stedet. Det var der og til samme pris. "Jamen så tager vi da bare dem hjem til jer og så bytter vi lige over."
Se, det er faktisk god kundeservice....

Helt utrolig dårlig behandling

Vi købte en sofa i Danbo møbler Esbjerg i midten af sommeren og fik den afhentet 1 august. Så langt så godt. Da vi får den sat op kan vi se at der er huller i stoffet og sæderne er ikke ens i polstringen. Vi klager og får medhold. Danbo bestiller en ny sofa.

For en uge siden fik vi så langt om længe den nye sofa, men problemet er akkurat den samme. polstringen er ujævn og et enkelt sted sidder du på trærammen. Vi ringer til Danbo Esbjerg som denne gang ikke er særlig venlige. Vi får atvide af den kvindelige sælger at det må man forvente med den slags skum og at det jo ikke holder evigt. (Vi har haft sofaen en uge) godt nok bruger vi sofaen meget, men ikke så meget at skummet kan trykkes skævt på en uge.

Vi orker ikke rigtigt bøvle med den sofa mere og vil gerne ophæve købet. Det vil danbo Esbjerg ikke være med til. De vil give os en udstillingsmodel fra butikken som i øvrigt er mindre og derudover sort. (Den nuværende er beige) det er det de kan tilbyde og så må vi tage det eller lade være.

Det er meget frusterende og skuffende. Kvinden vi har talt med har været direkte ubehøvlet. Derudover ville hun få sin chef til at ringe hvilket han aldrig har gjort.
Kvinden fortalte i samme tone at de havde regnet med de kunne sælge vores første sofa videre i butikken, men det kunne de ikke fordi vi har haft hund i den. Jeg troede slet ikke det måtte sælge en brugt defekt sofa videre. Derudover så bruger vi jo de ting vi har købt og betalt på den måde som passer vores familie og ikke under hensyn til at sofaen går i stykker og butikken vil sælge den videre.

Vi vil bare gerne ud af det her køb. God kundeservice havde været at de havde sagt ok så får i jeres penge tilbage og så vil i måske handle ved os en anden gang. Nu står vi med 2 x defekte sofaer og et dårligt forløb. Øv øv

Elendig service

Nu er det over en måned siden at jeg har reklameret over en sofa.
Først får jeg at vide, at jeg skal bruge den mail der står på fakturaen, men den er ugyldig. Ringer ind og får en anden mail, der får jeg ET svar, hvor de gerne vil have et "kontantseddel" nummer, derefter er det IKKE sket en skid.
Har rykket men intet svar.
Har rykket igen på hovedmail d.d, så nu venter jeg spændt på hvad der sker.

Det er ihvertfald sidste gang jeg handler her, når man ikke tager sine reklamations sager alvorligt.

Dårlig service

Vi bestilte et kelimtæppe i Danbo Holbæk, tæppet blev leveret fra Kilroy Indbo og vi hentede tæppet da det var ankommet. Efter en tid opdagede vi at der var møl i tæppet, uheldigvis havde møllene også bredt sig til et 50 år gammelt lamaskind. Vi kontaktede Kilroy Indbo hvor tæppet kom fra og de indrømmede at de havde haft mølproblemer før men ingen nu og henviste os til Danbo
Danbo i Holbæk var lukket så vi henvendte os til Danbo i Næstved som kontaktede Kilroy Indbo og de blev enige om at ingen havde ansvar for mølangrebet.
Vi havde forventet at Danbo ville hjælpe os

Super service.

Købte i marts en sofa ved danbo i Ikast.
Fik så desværre øje på at en syning var gået op, ringede og fortalte problemet.. nu 2 uger senere har jeg fået en ny sofa kvit og frit ;)

DET SERVICE. Handler bestemt der igen.

DANBO VEJLE.

Dårlig behandling.