Danbolig reviews

Danbolig reviews

8.6

Danbolig Frederiksberg - Hurtigt salg og god service

Thomas Munch stod for at sælge vores lejlighed, og selvom Danbolig ikke var de billigste, så er vi rigtig tilfredse. Thomas havde en god fornemmelse af markedet, og hvad der skulle til for at sælge vores bolig til den bedste pris. Danbolig var hurtige til at får den sat på nettet med billeder, og efter første åbent hus var der en underskrevet købsaftale.

Danbolig Vejle: Kanon service - effektiv salg... Desværre startede vi hos Home Vejle - men skiftede heldigvis mægler

Vi satte vores hus til salg hos Home,Vejle. Man kunne ikke klage over Home's service for de havde ikke nogen. Ingen service, ingen opfølgning, ingen personlig betjening - til gengæld markedets højeste salærer.

Vi skiftede til Danbolig, Vejle. Jeg skal love for, at der kom andre boller på suppen. Gert Stokkendal og hans kolleger leverede fremvisninger på stribe, foreslog billige, men effektive forbedringer af vores hus - og leverede annoncering af vores hus med kant. Ingen ejendomsmægler klichéer. De satte sig faktisk grundigt ind i vores hus.
Selve salget og den endelige prisforhandling fandt sted en lørdag aften sent. De var naturligvis på mobilen. Gert har sågar givet os råd og tricks, da vi så skulle ud at købe det nye hus. Vi vil gerne anbefale Danbolig Vejle - Gert Stokkendal. 10 kokkehuer herfra..

Uhøflig og utroværdig

Danbolig på Istedgade. Vi var på udkig efter at købe en stor lejlighed i København og fandt en på Nørrebro. Vi bød den udbudte pris første dag og fik at vide, at sælger havde accepteret vores bud. Vi spurgte om der var andre i opløbet og fik at vide, at det var der ikke. Vi skrev under og ventede på sælgers underskrift. Det tog over halvanden uge hvor mægleren sagde at de bare var langsomme. Efter ti dage blev vi så ringet op om, at lejligheden var blevet solgt til anden side. Da vi spurgte om hvorfor de havde sagt der ikke var andre i opløbet, fik et ubehøvlet svar om, at det gad de ikke diskutere med os. Derudover var mægleren igennem hele forløbet enormt uprofessionel og kunne ikke svare på spørgsmål angående lejligheden.
Danbolig

Reply from Danbolig

Først og fremmest vil vi godt beklage, at I har haft en dårlig oplevelse hos os. Vi lever af tilfredse kunder og ser alvorligt på jeres henvendelse. Der er ingen tvivl om, at kommunikationen i denne sag er gået skæv, og det beklager vi. Når dette er sagt, må vi undre os over jeres fremlæggelse af forløbet, idet vi ikke har lagt skjul på, at der været flere interesserede. Derudover blev der på samme dag som vi fik jeres købsaftale retur, fra sælgers side taget stilling til jeres og de andre modtagende tilbud. Herefter blev alle parter informeret.

Vi vil gerne tage en snak med jer og forklare jer forløbet, hvis det giver værdi for jer – I er meget velkomne til at give mig et ring på tlf. 32 55 14 44.

Venlig hilsen
Henrik Bjørn Bredo,
Indehaver danbolig Vesterbro

Meget dårlig service

Hej, jeg skal til at købe en villa og som udgangspunkt skal det være i Valby. Jeg har set på et par villaer hos andre mægler og er i den grad også interesseret i to villaer som sælges via Danbolig inden jeg træffer valget. Jeg vil MEGET gerne til fremvisning af disse to villaer men jeg får intet respons fra Danbolig. Jeg bliver godt nok skuffet over hvor meget energi der skal bruges på at få en fremvisning! Der er gået over to uger, jeg har intet hørt fra dem før jeg skriver til dem igen også ligger han en besked om at "det er gået forbi hans næse" hvis jeg er interesseret må jeg ringe til ham. Ja, og hvad med den anden villa jeg også har bedt 5 gange nu om at få en visning af- Intet respons overhovedet. Jamen er det ikke det, sælgeren betaler jer for at få solgt boligen og hvor er servicen? Jeg er dyb skuffet over denne oplevelse. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Jeg er selv advokat og har styr på det hele. Har det noget at gøre med at jeg hedder Asma? Måske i vil svare mig nu men denne oplevelse ligger meget tungt.
Danbolig

Reply from Danbolig

Kære Asma

Vi beklager meget, at der er gået noget galt i kommunikationen. Vi har en person i butikken som er ansvarlig for, at der bliver taget hånd om samtlige henvendelser vedr. fremvisninger. Vi har dog desværre ikke kunne kortlægge hvad der er gået galt ved din første henvendelse til os, men vi har efterfølgende forsøgt at ringe til dig, indtalt en besked hvor vi beklager fejlen, samt at du var velkommen til at tage kontakt til os, såfremt du fortsat ønsker en fremvisning – det gælder naturligvis fortsat.

Jeg vil gerne på det kraftigste understrege, at hverken navn, herkomst eller stilling afgør hvorvidt man bliver kontaktet af os.

Mvh. Kim Fischer, Indehaver danbolig Valby

Hurtigt salg til forventet pris og god service

Vi har brugt Danbolig på Gammel Kongevej og Nicholai La Cour Mathiesen og hans team, gav en service ud over det forventede. De var rimelige med prisen, uden at være det billigst tilbud vi fik. Men den lille merpris var også dét værd og vi føler os godt behandlet. Vi fik solgt på kun 6 uger.

Søren & Maria Bilde

I trygge hænder

Det var en helt igennem behagelig og tryg oplevelse at købe hus hos Danbolig.
Ejendomsmægleren Rikke Klausen forstod at tage hånd om den usikkerhed jeg følte, førte mig sikkert gennem processen, og fandt mit drømmehus til mig...
Vil klart vælge Danbolig fremover hvis jeg skal sælge...
Tak Rikke :-)

Effektiv salg med godt engagement fra Danbolig Frederiksberg.

Det gik stærkt med salget. Thomas Munch & hans kollegaer fra Godthåbsvej var gode til at generere fremvisninger. Det endelige salg med dokumenter & prisforhandlingen blev håndteret effektivt af Thomas, og endte med salg til udbudsprisen.

Min lejlighed solgt på kun 6 dage

Min kæreste og jeg har længe haft snakket om at flytte sammen og jeg derved skulle sælge min lejlighed.
Jeg tog kontakt til Danbolig da de havde solgt mig lejligheden i tidernes morgen, for et uforpligtende møde. Jeg fik anbefalet Thomas Munch af min bestyrelses formand, og det var nok det bedste jeg kunne have gjort. Thomas var sød, sympatisk og havde en fantastisk evne til at berolige mine nerver som første gangs sælger. Jeg har følt mig tryg hele vejen igennem og at han satte hele afdelingen på min lejlighed gjorde at jeg allerede efter 6 dage uden den var kommet "på markedet" var solgt. Så nemt og smertefrit havde jeg ikke i mine vildeste drømme forestillet mig at det ville være. Der er ingen tvivl om jeg/vi vil benytte Danbolig igen når vi skal have noget større :)
Fantastisk oplevelse.

De ansatte gør man føler man bliver lyttet til.Kan kun anbefales

Hvis du vil sælge eller købe en bolig kan jeg varmt anbefale Danbolig Hjallese (Odense) de ansatte er faglige dygtige . Kunden føler sig virkelig i centrum.

Skide god oplevelse! Danbolig Frederiksberg

Mig og min bedsteven valgte at søge bolig igennem Danbolig og det var kun med positive minder, vi tænker tilbage på den proces. Vi fandt hurtigt en bolig via Daniel, som var super god til at få os trygt igennem situationen om at flytte hjemmefra.

Danbolig Maribo løste uoverensstemmelse tilfredsstillende

Har købt hus gennem Danbolig Maribo, vi var uenige om nogle ting, men nu har de løst problemerne, på en for mig tilfredsstillende måde.
Den sidste stjerne må de undvære da jeg har brugt en del tid på at få problemerne løst.

Super betjening af danbolig Lemvig

Gode informationer under hele forløbet. Der blev holdt flere "Åbent Hus". Bente mødte op en søndag december morgen kl. 08.00, hvor hun havde varmt kaffe med til fremvisningen.
OG det endte med et salg.
Mange hilsner Vitta & Mathias, Sunds
(sælger af Skovstjernevej 29, Gjellerodde, 7620 Lemvig)

Kompetent mægler i øjenhøjde

Danbolig Frederiksberg var mæglere for vores drømmehus. Som købere har vi haft en rigtig god oplevelse med Benjamin Stender og kolleger, som på kompetent og effektiv vis - og altid i øjenhøjde og uden snobberi - har håndteret processen.

Super go behandling

Holm og Hauberg Frederikssundsvej 208 .
De yder en go og ærlig service,
De holdt hvad de lovede .jeg kan varmt anbefale dem.

Super behandling og hurtigt salg

Jeg har været yderst tilfreds med mit boligsalg hos Danbolig Farum - utroligt behagelige mennesker - yderst kompetente og effektive - kan varmt anbefales.

Mit køb af lejlighed gennem Danbolig

Jeg er meget tilfreds med Nicholai Mathiesen som var mægler da jeg købte min lejlighed og kan anbefale den gode service og hjælpsomhed han viste.

Fin og personlig service.

Har ingen kritikpunkter, så det kan vist ikke gøres meget bedre.

Fænomenal

Danbolig, Farum v/Christian Winther
Nærværende, entusiastisk og pålidelig. Mine bedste anbefalinger.

Meget mere end blot en ejendomsmægler!

Danbolig hjallese stod blandt to andre ved vores valgmuligheder da vi skulle vælge mægler til at sælge vores hus. Grunden til at det blev Danbolig hjallese er klart at mægleren mødte os i øjenhøjde, med stor hjælpsomhed og med en hurtig forståelse af vores behov og hvem vi er som mennesker.

Vi har hele vejen igennem oplevet en stor hjælpsomhed som går langt ud over af hvad man kan forvente af en mægler, vi er mødt med god kommunikation, hurtig respons på de ting der er spurgt på og en god portion humor.

Vi har virkelig nydt samarbejdet og vil klart anbefale Danbolig hjallese!

Danbolig Details

Hus, villa, lejlighed eller sommerhus? Tal bolig med en ejendomsmægler fra DanBolig. Køb, salg og leje af huse, lejligheder, sommerhuse og andelsboliger

Visit Danbolig

We live here: Sejrøgade 7