Danbook.com reviews

Danbook.com reviews

8.0

Få Live Odds

Danbook er bruger venlig, og menneske bag siden er flinke. Desværre oplever jeg dog at siden har få udbud af live odds, og slet ingen efter kl 00.00 sammenlignet med unibet og andre store sider er det slet ikke godt nok, dag til dag udbetalingen er en god ting.

* * * * * Sublim 5 stjernet kundeservice!!! * * * * *

Jeg fik den bedste behandling jeg har oplevet i alt min tid som bruger af spil på nettet, jeg syntes der manglede nogle af mine yndlings odds spil på hjemmesiden, som fx. over & under på Amerikansk football og Challenger turneringerne i tennis, så jeg skrev en mail til dem og vupti 15 minutter senere var alle mine ønsker på hjemmesiden, hvad mere kan man forlange som kunde end en bookmaker der lytter til kunden og imødekommer eventuelle forbedringer. Har spillet stortset alle steder og ingen steder på nær Danbook.com er de til at tale med om noget som helst. 10 stjerner hvis dette var muligt :)

Vil anbefale Danbook.com til alle.

Alt i en :-)

Høj tilbagebetaling.
Nem adgang også fra mobiler.
Let at sætte spil på siden.
Hurtigt navigering på hjemmeside.
Kort sagt - et must

bedste odds

klart en af nettets bedste sider med bedste odds, dog rammer man hurtigt limits..

Høje odds, god service og brugervenlig hjemmeside.

En af de bedste og et must at have med og gode på asian.
Tager dog ikke store indskud over 2-3.000,-kr.

GROTESK !!!

Som tidligere skrevet havde jeg kun oddset på danbook og forsatan jeg var glad for det.. men efter i søndags hvor de havde udbetalt fuld udbetaling på em topscore hvor derefter at trække dem tilbage noget tid efter.. kan få ens pis i kog.. ! simpelthen ikke godt nok at lave sådan en kæmpe fejl på sådan et stort spil .. kan ikke anbefale siden til andre længere .. de er åbenbart et uprofessionelt team!
Danbook

Reply from Danbook

Hej Rasmus, Vi er selvfølgelig kede af at du har haft en dårlig oplevelse. Danbook er en bookmaker der hver uge har mere end 50.000 odds på siden, og da det er mennesker der sidder bagved og styrer det, så er det uundgåeligt at der engang imellem vil blive lavet en fejl. Hver gang der laves fejl evaluerer vi naturligvis på det, for at minimere risikoen for at lignende fejl sker igen. I dit tilfælde er der sket det at der var 6 topscore ved EM, hvilket betyder at odds skal divideres i seks, hvilket desværre ikke var sket i første omgang. Når en sådan fejl konstateres, så rulles den tilbage så der bliver resulteret i henhold til det regelsæt vi nu engang har. Det er naturligvis vigtigt for Danbook at vi holder os til det regelsæt vi har, og derved giver vores brugere det som de er lovet.

Som du selv skriver, så har du tidligere været varm fortaler for vores høje odds, hurtige support og og dag til dag udbetalinger, hvilket jo netop er de ting som Danbook slår sig op på - hvilket vi naturligvis stadig gør.

Når alt dette er sagt, så kan jeg selvfølgelig sagtens sætte mig ind i at du bliver frustreret, men det der er fjernet fra din konto, det er en gevinst som var krediteret ved en fejl og derved aldrig skulle have været der.Jeg håber samtidig på, at du har forståelsen for at der fra tid til anden vil blive lavet fejl, da det er mennesker der sidder bag.

Med venlig Hilsen

Claus Johnsen, Team Danbook

super gode odds.....

Hej venner, hvis i vil til at spille på odds og casino er det danbook i skal bruge der er altid super gode odds og det køre bare rigtig godt på live...

SUUUUUPEEEEEER

Siden er nem og overskuelig, alle væddemål kan findes med èt klik. Er man til casino eller arcade, så er du også kun èt klik fra det. Kan kun anbefale et besøg på denne betting side.

Min fortrukne spilleside

Danbook er min fortrukne spilleside da jeg syntes de har nogle gode odds og udbetaling er rigtig hurtig er helt vild glad for jeres mulighed for udbetaling til danskebank det er så dejligt når man kan se pengene samme dag på ens konto. det eneste jeg mangler lidt er spillervæddemål på basketball der har i slet ikke noget det er lidt en skam..
Men ellers er der ikke noget at klage over.

Min nærbookie !!

Danbook har et stort antal væddemål på de interessante fodboldkampe.
Der er altid hurtig og fornuftig respons, når man kontakter deres support på support@danbook.com.

gode odds

Høje odds og prof betrej. større udbud ønskes.

Altid gode odds og god betjening

Jeg har kun godt at sige om Danbook og bruger siden dagligt.

Altid gode odds, dog mangler af og til lavere rækker, ligesom odds ofte kommer lidt sent op.

Men som spilleside er den nummer 1, generelt de bedste odds.

Jeg har aldrig oplevet problemer med Danbook.

Jeg vil gerne anbefale siden til alle andre !

Superdejligfantastiskgod

Synes danbook er en fantastisk bookie side.
Der er alle de spil man har brug for, og har man brug for flere, så skriver man bare til dem, så svare de med det samme, også er spillet til at finde på hjemmesiden. Har intet dårligt at sige om danbook.. fortsæt det gode arbejde.!

God bookie!

Har spillet der i mange år og der er altid høje odds.
God service og nem side!

HØJ STANDARD!!!

Danbook.com, er i mine øjne et næsten perfekt gamblingsite. Hvorfor kun næsten? Det vil være kedeligt og være 100% perfekt :-)
Sitet er overskueligt, nemt at foretage spil osv.
Indbetaling/udbetaling foregår ligeledes uden problemer.

Kan varmt anbefales til andre, som mangler en overskuelig bookmaker. Mange andre steder er i mine øjne lidt svære og hitte rundt i... :-)

den bedste bet'site jeg har prøvet!

Pæne odds, let at finde rundt hurtig udbetaling, virker på iPhone!

Danbook

Har spillet ved Danbook i omkring 6 år. Alt har virket upåklageligt.
De har høje odds og høj tilbagebetaling.
God kundeservice, hvor man kan henvende sig på dansk.

Super kundeservice, høje odds og hurtig udbetaling!

Jeg har brugt Danbook i 2 år og er fuldt ud tilfreds som kunde ved dem.
Jeg har jævnligt skrevet til deres support omkring et odds jeg gerne vil have åbnet og max 10 min. senere er det odds jeg ønskede blevet åbnet. Så rigtig god kundeservice!

De har generelt de højeste odds, så ingen grund til at spille andre steder.

De har udbetaling fra dag til dag, som for mig betyder rigtig meget og det var også en af grundene til at jeg valgte dem!

LORTE KUNDESERVICE

De forstår ikke noget som helst ang. at se vedhæftede pdf filer.
Har sendt dem 2 gange derind og de bliver ved med at sige at de ikke kan se dem.. Det er til grin, for intet er forkert..

Jeg ved med sikkerhed at det er dem der er ukompetente ..
Virkeligt dårlig support

Danbook Details

Danbook.com er bookmaker, som tilbyder spil på sport, casino og poker under dansk licens udstedt af Spillemyndigheden.

Visit Danbook.com

We live here: Denmark