Danbuket reviews

Danbuket reviews

6.3

Utroværdig leverandør - Vælg f.eks. Interflora

Jeg bestilte buket til min mor til levering på Morsdag. Danbuket fremsendte endda bekræftelse på ordren af hvilken der selvfølgelig fremgår korrekte leveringsdetaljer mm.

Buketten er IKKE blevet leveret, og netop buketter er noget der skal leveres på "mærkedagen" - Ellers går formålet ligesom tabt!

Jeg er meget skuffet!

Det er min allerførste ordre hos Danbuket.dk. Jeg bestiller ofte buketter, men valgte Danbuket fordi de har et særligt tilbud til forbrugsforeningens medlemmer!

Det kan meget vel være at Danbuket.dk er blevet "snydt" af en blomsterhandler, men så er deres kvalitetsstyringssystem simpelthen for dårligt.

+ 5 stjerner mere, hvis det var muligt

En service man sjældent ser og utroligt flotte blomster gang på gang. Tusinde tak for den flotte båredekoration i leverede i mandags, samt for den ekstremt fine service. Jeg vil helt sikkert bestille blomster hos jer igen.

Endnu en flot buket leveret fra jer. Tak endnu en gang.

10 + buketter og stadig tilfreds

Har nu handlet det over 10 gange og er stadig lige imponeret. flotte buketter der holder ualmindeligt lang tid, fair priser, god kundeservice og ikke mindst hurtig levering.

meget imponeret og benytter nu kun udelukkende netbuket.. Aldrig mere interflora!

Super ide

Meget flotte buketter på siden. Glæder mig til at se det færdige resultet. Meget venlig kundeservice, der gerne ringer op og sikre sig alt er korrekt forstået.

flotte buketter

Altid meget smukke og friske buketter. Har kun fået meget positive tilbagemeldinger fra dem jeg har sendt buketter til - god kundebetjening og levering. De ringer op hvis der er noget de er usikre på. En enkelt lille smutter på hjemmesiden - men håber at den snart bli'r rettet.

Visit Danbuket