DanCenter reviewed by

Randers, DK

Nr Vorupør - Dancenter

Vinterferie 2012.
Vi bestilte et pool/spa/sauna hos i nr. vorupør gennem Dancenter.
Vi ankommer om lørdagen til ok og slidt sommehus. et rigtig udlejnings sommerhus.
Da vi om aftenen vil benytte spaén virker den ikke. Vi kontakter hurtig dancenter. De lover at sende en medarbejder dagen efter. Han ankommer også, men allerede i døren siger han at "jeg håber ikke det er spaen der ikke virker, den kan jeg ikke finde ud af". Og rigtig nok, efter 15 min at have undsøgt den må han opgive. Mandag kommer en elektriker og beser spaen. der skal bestilles en reservedel. Onsdag monteres denne og spaen virker.
Da vi forlade huset fredag aften bruger vi rigtig lang tid på rengøring, gulvvask, køkken toilet osv.
!4 dagen efter hjemkomst modtager vi en opgørelse hvor der er takseret en "efterrengøring" på 1200 kr.. Vi beder om en liste over mangler ved vores rengøring og listen er lang. Så lang at jeg simpelthen ikke tror på den.
Vi har gennem de sidste mange år boet i pool huse i vinterferien og gjort dem alle rene selv. Aldrig har vi modtaget en klage.
Mine VÆRSTE anbefalinger tll Dancenter.
Vi siger aldrig mere Dancenter

Hvsi man skal give dancenter et råd = se på hvordan callme tackler klager her på trust pilot. De overhøre dem ikke.