Dancovershop reviews

Dancovershop reviews

6.7

Super tilfreds hurtig ekspedition

Nemt at bestille, fik varen efter 2 dage. Er super tilfreds med min vare og bestilling på internettet.

Dårlig rådgivning

>Jeg stod og skulle købe en teltgarage, men havde egentlig først brug for den her i slutningen af Januar 2014.
Jeg snakkede med [navn fjernet] fra Dancover of forklarede at det for mig var en stor udskrivning og at jeg derfor gerne ville købe garageteltet på det billigst mulige tidspunkt. [navn fjernet] forklarede at det ikke ville blive billigere efter jul, tværtimod.
Jeg købte garageteltet i December 2013 efter råd fra [navn fjernet]. I Januar 2014 opdager jeg så at Dancover kører en kampange (Nytårs tilbud) hvor det garagetelt som jeg netop havde købt var sat betydeligt ned!
Jeg har skrevet til [navn fjernet] og forklaret min utilfredshed, [navn fjernet] svar er nærmest arrogant og uden nogen form for forklaring andet end at jeg jo har 10 dages returret. Ja det er jo godt nok, men der er jo gået 10 dage inden Dancover started sit Nytårs tilbud.

Kære Tony
Tak for din henvendelse via Trustpilot.
Vi ønsker naturligvis glade kunder og tilstræber selvfølgelig at afhjælpe fejl, hvis de opstår. Hvilke produkter vi sætter på tilbud, kan vi dog desværre ikke forudse, da det afhænger af mange forskellige faktorer. Vores salgsteam har desværre heller ikke nogen mulighed for at forudse, hvilke produkter kommer på tilbud. Af samme årsag tilbyder vi prisgaranti i 10 dage fra købsdato. Prisgarantien gælder også, hvis du ser samme produkt billigere et andet sted i Danmark (man kan læse om vores prisgaranti på dancovershop.com).
Jeg kan se, du købte dit telt i december 2013 og 33 dage senere kom det på nytårstilbud. Det er selvfølgelig lidt ærgerligt at se et produkt billigere senere – men det var der ingen, der kunne forudse og prisgaranti perioden er på det tidspunkt udløbet. Jeg ved det måske ikke er den kompensation, du søger … men jeg kan oplyse, at det telt du købte i forvejen var nedsat til en meget fordelagtig pris og et rigtig godt køb for pengene, som vi naturligvis håber, du ender med at blive glad for.
Dancover A/S

Havde bestilt en lyskæde med hvid ledning, men fik en sort med Hvidt lys. Ringede ind og snakkede med [navn fjernet], hun undersøgte det og tilbød at sende en ny lyskæde med en MEGA rabat samt at jeg kunne beholde den anden. Super god service !!! Kan varmt anbefale at handle her, billigt, hurtigt og super service !!!

Reply from Dancovershop

Hvor er det super at høre. Og selv tak for din forståelse i situationen. Dine roser bliver sendt videre :-) Bedste hilsner Dancover

Gode varer og fantastisk hjælpsom og forstående kundeservice

Jeg bestilte to klapborde fra Dancover d. 12-12-2013 og modtog fredag d. 13-12-2013 de to borde, (en fantastisk hurtig levering). Desværre var det ene bord blevet skadet under transporten, derfor kontaktede jeg med det samme Dancover både via telefon og email og allerede mandag d. 16-12-2013 sendte de et nyt bord som erstatning for det skadede. Bordet forsvandt dog hos "GLS" og nåede aldrig hverken frem til os eller tilbage til Dancover. Efter lidt detektivarbejde valgte Dancover at sende et nyt bord med en anden transportør "Freja", og bordet ankom dagen et par dage senere.
Alt i alt en god oplevelse både med varerne, den oprindelige leveringstid, og den kundeservice og behandling jeg har fået ved reklamationerne, der svares hurtigt tilbage på emails, og telefonerne besvares med det samme af flinke og venlige medarbejdere der prøver at løse ens problemer, hvis ikke med det samme så vender de tilbage med telefonisk besked senere.

Jeg kan kun anbbefale Dancover.

Hej Martin

Tusinde tak fordi du har taget tid til at skrive om din oplevelse. Det er vi naturligvis super glade for. Vi lægger netop vægt på en professionel kundeservice med hurtig håndtering af eventuelle reklamationer. Så det er naturligvis dejligt at høre, at din oplevelse af vores håndtering af din reklamation var positiv :-) Dine roser er givet videre til rette medarbejder. Endnu engang tak Martin :-)

Dancover

Dancover Telte er så nem at stille op også af en mand/kvinde.

Hej Dancover.
Jeg købte for snart 4 uger siden og den har været i gennem den store storm vi havde og det står der stadig.
Det teltstænger der bliver brugt er meget solide og gør man bare lidt for at bevare et godt telt så vil man have det i mange år .

Mvh. Kurt

Hej Kurt
En stor tak for din anmeldelse her på Trustpilot! Og endnu engang tusinde tak fordi du har taget tid til at skrive om din oplevelse af vores telt. Det er vi rigtig glade for. Dine roser er også givet videre til vores produktions- og kvalitetsteam.

Fantastisk Service.

Jeg har bestilt en vare hos Dancover på Nettet Søndag.. Varen kom Tirsdag, og forinden var der sendt mail med pakke nr., så jeg kunne følge hvornår pakken kom.

Tak for en fantastisk service.... Jeg er en kunde der naturligvis kommer tilbage.

Hilsen Bitten Kjær ...:-)

Hej Bitten

Tusinde tak fordi du har taget tid til at skrive om din gode oplevelse. Det er vi rigtig glade for. Vi lægger netop vægt på hurtig og professionel levering og dine roser er derfor også givet videre til vores lager. Endnu engang tak :-)

Dårlig kvalitet

Vi købte i august sidste år et Flextent Pro 3x3m. Fin pavillon der fungerer efter hensigten, men allerede i september opdagede vi, at ringene og låsetappene til låsemekanismerne ruster.
Her i september i år opdagede vi så yderligere, at stropperne mørner i solen og brister. Også stropperne som ikke har været i brug mørner. Pavillionen har vi haft sikret med stormstropper i hjørnerne påmonteret selve aluminiumsrammen. Stropperne har vi brugt til at holde teltdugen mod rammen med en bardun med elastik.

Dancover går ikke ind i en dialog ved reklamationen. De sender uden kommentarer nye dele: låsemekanismer i tilfældigt antal allerede rustne ved modtagelsen samt top magen til den gamle, hvor stropperne formodentlig mørner efter et par måneders brug. Og således holder de den vel gående indtil reklamationsretten udløber.

Alt i alt er pavillonen nem at stille op og pille ned igen og sammenpakket fylder den meget lidt. Det er derfor ærgerligt, at Dancover vælger at spolere et ellers nydeligt koncept med en gang billig kinesisk legetøjsbras, der ikke modsvarer prisen.

Kære Finn

Tak for din henvendelse via Trustpilot.

Dancover ønsker naturligvis glade kunder og tilstræber at afhjælpe eventuelle fejl hurtigst muligt. I dit tilfælde fornemmer vi, at vores iver for at hjælpe er gået lidt for hurtigt. For naturligvis skal der være plads til dialog. Ekstra uheldigt er det, at de nye dele vi sender, ikke modsvarer dit behov.

Vi stiller høje kvalitetskrav til vores leverandører. Og skulle vi modtage et mindre parti med fejl vil dette oftest blive opdaget ved kontrol inden varerne kommer på lageret.

FleXtents er, som du siger, et nydeligt koncept – hurtig og nem at stille op og pille ned. Og selv om FleXtents er tiltænkt kortere midlertidig opsætning og nedtagning, er der lagt vægt på høj kvalitet i både rammekonstruktion og tagdug.

Vi er derfor kede af den oplevelse, du har haft, der tydeligvis ikke modsvarer vores kvalitetskrav, og er ved at undersøge nærmere, om der kan være sket en fejl i vores procedure for kvalitetskontrol.

Super kundeservice

Kan kun sige superservice ...... Bedre kundeservice har jeg ikke oplevet...... Nogen andre steder ..... Havde problem med en maskine jeg købte over nettet ringede og dagen efter stod ny maskine klar på min adresse .......... Tusinde tak for god behandling

Hej Lars,
Selv tak! Og tusinde tak fordi du har taget tid til at skrive om din gode oplevelse. Det er vi rigtig glade for. Dine roser er givet videre til salg og kundeservice.

Meget ringe kundeservice

Vi købte et stort bådtelt. Da vi var igang med at samle det, manglede der 16stænger og ca. 32 beslag. Vi ringede til dancover, hvor vi ville tale med en medarbejde fra garanti afdelingen, dette var dog umuligt (kun email korrespondance var muligt). Vi sendte flere emails og fik endelig gang i en ny levering af de manglende stænger og beslag. Dem modtager vi ca. en måned efter flere korrrespondancer frem og tilbage. Men ved levering af de manglende varer, mangler der selvfølgelig nogle beslag og processen begynder forfra.
De har ikke styr på deres levering og deres kundeservice er også elendig.
Køb aldrig telte fra denne virksomhed.

Kære Daniel,
Tak for din henvendelse og den tid du har taget til at skrive om jeres oplevelse.
Hos Dancover elsker vi glade kunder … og at sælge markedets bedste telte til markedets bedste pris giver netop glade kunder. Mere end hundrede forsendelser dagligt giver dog også af og til leveringsudfordringer. Udfordringer vi naturligvis ønsker at undgå. Derfor tager vi også henvendelser med reklamation seriøst, og vi må desværre konstatere at jeres oplevelse har været noget uheldig. Der manglede dele og telt delene vi skulle eftersende, var for længe undervejs. Det er vi meget ked af. Desværre havde vi i perioden udfordringer med leveringstiderne fra en af vores underleverandører. Det påvirkede leveringstiderne af de reservedele vi skulle skaffe jer. Vores mål er altid at afhjælpe eventuelle fejl hurtigst muligt og inden for, hvad der er rimeligt og ret. Som følge af din beskrivelse af jeres oplevelse, kigger vi også på mulige forbedringer i vores procedure for forsendelser af reservedele generelt. Vi håber meget, at I vil besøge Dancovershop.com igen en anden gang, hvor vi vil få mulighed for at vende jeres oplevelse til det positive.

Mangelfuld levering flere gange og dårlig service

Købte et stort PVC telt som i sig selv er ok, men leveringen var mangelfuld (der manglede sideindækning) og selvom jeg ringede og lagde besked om, at jeg gerne ville ringes op, i det jeg fik 50 gæster på besøg i regnvejr, så skete der ikke noget. Efter nogen dage (og først efter festen) får vi kontakt og Dancover eftersendte dog det sidestykke som manglede - det var bare ikke det rigtige(!), og det var tilmed i en ringere kvalitet. Dette gentog sig 3 gange på trods af fremsendte billeder om vores behov. Dancover opgav, og vi måtte på eget initiativ trække handelen tilbage. Dette er så lykkedes, og vi har fået penge tilbage - så dette gør at de i det mindste får 2 stjerner.
Ærgeligt at de ikke har styr på deres leverancer og mindst ligeså ærgeligt at deres service er ringe omend de til at starte med forsøgte.

Kære Christian,
Tak for din henvendelse via Trustpilot.
Vi er super glade for, at du synes om vores produkter og at du valgte at købe dit telt hos Dancover …
Dancover forsøger altid at besvare alle henvendelser hurtigst muligt og tager naturligvis reklamationer seriøst. 1 af dit telts i alt 8 sidevægge, have en fejl. Vi bytter til en ny, men du konstaterer desværre bl.a. en kvalitets- og nuanceforskel. Forskellen viser sig at skyldes, at vi i mellemtiden har skiftet leverandør. Vi forsøger af flere omgange at finde en reservedel fra den gamle leverandør (med den rigtige farvenuance). Det lykkedes desværre ikke, og vi tilbyder dig fuld returret selv om teltet er brugt og kunne bruges uden den ekstra sidevæg. Vi er meget kede af din uheldige oplevelse. Dancover ønsker naturligvis glade kunder og tilstræber at afhjælpe eventuelle fejl hurtigst muligt. Med mange hundrede forsendelser ugentligt hænder det desværre, at vi må tage et telt retur. Vi gør vores bedste for at undgå det – og tilstræber forbedringer så vi kan undgå lignende fejl i fremtiden. Vi har taget din konstruktive kritik til os, og håber, at du vil give Dancover en chance igen og besøge vores shop, næste gang du er på udkig efter et telt eller telttilbehør.

Mangelfuld levering flere gange og dårlig service

Kære Christian,

Super oplevelse

Vi købte et PARTYTELT, OTTE-KANTET 6,8X5 M i marts måned, da vi vidste vi skulle afholde en dobbelt fødselsdag, den 15. juni og et sådan telt ville dække vores behov.
Vi modtog teltet inden for 3 dage og da det jo stadig var vinter, blev de 7 kasser sat i udhuset og først taget ud en uge førend vi skulle bruge det, stor var spændingen da vi 5 personer begyndte opsætningen, men ALT fungerede perfekt,ALT hvad der skulle bruges var der, sammen med en god vejledning, opsætning tog ca 1,5 time.
Festen blev afholdt 15. juni til alles store fornøjelse, og om aftenen blev vores område ramt af orkan og skybrud, men vores telt overlevede uden skader.
Så alt i alt et rigtig godt køb, incl. den medfølgende varmeblæser.

Kære Svend Møller,

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive og dele din gode oplevelse med os og Trustpilot. Vi elsker glade kunder og gør naturligvis vores bedste hver dag for at sikre, at alle kunder får den samme gode oplevelse som jer. Endnu engang mange tak for de pæne ord.

Dancover

Dancover - det ringeste i (kundeservice) jeg nogensinde har oplevet - svigagtig og uforskammet!

En lang historie kort.
De trak pengene før afsendelse!
De trak handlen tilbage, på trods af ordrebekræftelse.
Da de så endelig sendte teltet med en uges forsinkelse, manglede der en kasse, og teltet kunne ikke bruges til den begivenhed det var bestilt. De krævede 2.650 kroner for at levere den manglende del.
En uge efter er den fortsat ikke leveret.
Har hævet handlen, men det er de ligeglade med.
De ([privat data]) aner ikke en skid om love og regler, og de har 0 service!!!

Jeg har nu et ubrugeligt telt, måtte købe en erstatningsløsning et andet sted, brugt mere end 10 timer på at få en løsning på det, som Dancover kunne have løst, hvis de gad!

Uanset deres lokkende tilbud. Løb langt væk. Det er der andre der kan gøre bedre. Dancover er det ringeste jeg nogensinde har oplevet!

Jeg har nu - 20 dage efter bestillingen og ordrebekræftelsen der lovede levering i løbet af 1-3 dage, 14 dage efter at jeg skulle bruge teltet, modtaget den sidste pakke. Den kan jeg ikke bruge til noget nu, og jeg har hævet handlen, men [privat data] og Dancover kender åbenbart ikke købeloven, og nægter at acceptere min hævning af handlen.

Jeg har absolut INTET at bruge et telt til nu, og mine omkostninger jeg havde pga. den manglede levering fra Dancover kan jeg også skyde en pil efter, indtil jeg har en dom på Dancover. Men den kommer, den ulejlighed sammen med alt andet besvær jeg har haft, skal også nok regnes med. At jeg skal bruge penge på advokat og møde i retten i København er en nødvendig omkostning for at få bare nogle af de penge retur, som jeg har tabt på at handle med Dancover.

Jeg må en tur i retten med Dancover. Det havde jeg gerne vist var en konsekvens af at handle hos dem, da jeg bestilte et telt med borde den 31. 5. 2013.

KØB ALDRIG - ALDRIG - NOGET HOS DANCOVER!

vær OBS på at teltene har velcro luk.

Har købt et party telt ved dancover da jeg havde den fornemmelse af at der var en god kvalitet og service. Det viste sig at sider og gavl ikke kan lukke tæt, så når det bare lufter lidt er der en konstant turbulens inde i teltet. Hvis man samligner telte med andre modeler på markedet har disse et luk med velcro. dancover er begyndt at lave disse, men for dem der har købt er det bare sur røv. min forventning var at sådan noget var standart på alle telte men ikke hos dancover. alt komunikation med dem foregår over mail da det er umuligt at få kontakt pr telefon.
Allan.

Styr på tingene

Vi bestilte en fredag efter klokken 14, alligevel modtog vi ordren allerede mandag. X-D
Vi bestilte 3 borde, de var pakket ind i plastik og intet mindre en 2 papkasser (hver).
Ingen problemer der, bordene er pæne, rene og uden skræmmer, så vi er godt tilfredse!
Tak for en god handel :-)

Servicen ok, men fejl på fejl

Vi har i november købe et 10 meter party telt som først skal bruges på søndag til konfirmatation, og guskelov vælger vi og sætte det op onsdag, til stor forskrækkelse mangler alle sidderne der var kun taget til teltet, panik ,panik, da festen er om 3 dage, vi ringe til og servicen kan vi ikke sige noget om de handlet hurtigt, og fik sendt os et nyt telt, så nu var alle glade, men glæden var kun kort, da vi sætte nr 2 telt op viser det sig at stellet og taget ikke passer sammen.panik igen.

Vi er så blevet nød til og tage taget fra de 1 telt og sidderne fra det andet telt, for overhovede og havet et party telt til på søndag, og kreativeteten skulle virkelig på en prøve,

Og kvaliteten på nr 2 telt er så dårlig, slet ikke det vi har betalt for

Vi håber på mandag de ville finde en god løsning på denne situation de har sat os i,

Jeg ved ikke hvor de får deres telte fra men de skulle nok begynde og tænke på om deres levrandør virkelig gør deres arbejde gøre nok ikke efter min mening, slet ikke når man 2 gange har fået dårlige vare.

Ville nok mene Dancover skulle overveje og skifte leverandør hvis de forsat ville være på det danske markede.

Vi håber på mandag de er så flinke og tager deres lorte telt retur og vi får vores 3100,- kr retur ellers går vi videre med denne sag.

Cristina Helle kjærulff (korsør)

Rigtig dårlig service. Fejl på fejl.

Skulle bruge et telt til min 35 års fødselsdag i 4x6 meter.
Køber ikke det billigste men finder et i ekstra tyk kvalitet så det kan holde til nogle fester. Bestiller teltet samt en ekstra ende side med vinduer.
Bliver ringet op kort efter at teltet var udsolgt i den farve, men jeg kunne få en anden farve eller venter 14 dage. At vente var ikke en mulighed så bestiller.

Får teltet et par dage efter. Den ekstra ende jeg har bestilt er dog ikke med. Skriver og den kommer så næste dag.
Sætter teltet op, men den ende jeg har købt ekstra er forkert. Passer ikke til teltet.
Den orginale ende som følger med, der gik lynlåsen i stykker (knækkede simplethen) første gang vi prøvede at lyne op.

Kontakter Dancover ogfortæller som det er. De har lavet en fejl og beklager, men jeg kan først få en ny ende på mandag.
Jeg ringer altså ind torsdag efter middag og siger jeg skal bruge det til min fest lørdag.
De har 48 timer at få løst problemet på, men fra start siger de bare det kan ikke lade sig gøre. Medmindre jeg vil køre til den anden ende af landet og bytte det selv. Hvilket ikke er muligt.
Spørger hvorfor de ikke sende med postdanmark. De levere både fredag og lørdag, men det er ikke deres normale samarbejdspartner så vil de ikke engang overveje.

Beder til sidst om at snakke med chefen for afd. men han/hun er ikke interesseret i at tale med mig.

Så nu står jeg med en fest lørdag og et telt med forkerte og defekte ender.
Fint hvis det havde været sommer og varmt. Men det er april måned.

Kvaliteten af teltet virker dog ok. Ret tyk, men ikke lavet ordenligt. Flere steder kan man finde smelte fejl. Det ene af samlingerne kan heller ikke spændes helt korrekt, men fair nok til prisen.

Så ok kvalitet til prisen, men håb på at alt går som det skal. For ellers er der ingen der hjælper dig. Sådan kunne jeg aldrig finde på at behandle mine kunder!!!

Rigtig dårlig service. Fejl på fejl.

Skulle bruge et telt til min 35 års fødselsdag i 4x6 meter.

Så nu står jeg med en fest lørdag og et telt med forkerte og defekte ender.
Fint hvis det havde været sommer og varmt. Men det er april måned.

UPÅKLAGELIGT :)

Jeg bestilte foldudbord fredag aften, og havde valgt selv at afhente det på Dancovers lager idag (mandag). Her blev jeg mødt af utrolig venlig lagerarbejder, der ikke alene hentede bordet for mig, han hjalp mig med at pakke det ud på stedet, så jeg kunne tjekke at det hele var ok, hvorfter han hjalp mig at pakke det sammen igen, OG bar det ind i min bil! Det er dælme god service - SÅDAN :) - Jeres fragtpriser er dog skyhøje efter min mening :)

Servicemindet

Vi købte et telt til vores sommerfest, kobberbryllup og 2x40 års fødselsdag.

Der var hurtig levering med en meget flink fragtmand. Læsset af direkte i garagen, på trods af, at det krævede lidt "manøvrering".

Det hele var samlet i een pakke, så vi var nogenlunde sikker på, at alt var i orden - men vi havde lyst til at pakke alt ud, og checke det hele.

Det gjorde vi ikke!

Nogle uger senere, dagen før at festen skulle holdes, rejstes teltet. Alle dele var der, alt var beskrevet og nemt at gå til. Et perfekt telt - og vi har prøvet nogle.

Dagen efter - da morgensolen stod på den østvendte del af teltet - kunne vi se flere dybe ridser, tape mærker osv. i det ene hvide felt på det rød/hvidt stribede telt. Vi havde dog ikke mulighed for at aflyse festen pga. dét, så vi måtte nøjes med et visuelt defekt telt. Festen blev i øvrigt perfekt, og pattegrisen blev ligeledes perfekt.

Et par dage efter sendte jeg et par fotos, som jeg havde taget da jeg opdagede fejlen, til dancover.dk. Nogle dage gik, og jeg fik besked om, at sagen var sendt til reklamationsafdelingen, herefter et par dage mere, og så fik jeg en mail om, at en ny gavl var afsendt! Så jeg har svært ved at finde nogle negative punkter. Jeg har oplevet firmaer med længere leveringstider med varer der vejer 200 gram, og hvor enhver reklamation bliver forsøgt druknet i teknaliteter.

Men hér var der ingen problemer.

Dancovershop Details

Visit Dancovershop