DANexplore reviews

DANexplore reviews

9.4

Danexplorer har hele vejen igennem været meget professionelle og serviceminded og slet ikke i tvivl om de ville gøre alt for at vi skulle få en fantastisk oplevelse på vores rejse til Thailand

Jeg har kun det aller aller bedste at sige om DANexplore. De har hele vejen igennem, fra planlægning af vores rejsen til Thailand til hjemkomst, være særdeles servicemindede og hjælpsomme. Udover dette har de være super til at hjælpe os med at finde alternative små udflugter på vores tur, der ramte plet til vores lille gruppe. Kan kun varmt anbefale DANexplore, specielt Iben og Anja havde vi super kontakt til. Vi rejser helt sikkert med dem igen.

HELT PERFEKT

Jeg havde den bedste dialog med Rasmus og han kombinerede en rejse lige efter mine forstillinger, Ingen bekymringer derovre da alt var forklaret ualmindelig mange gange (utroligt tålmodighed han havde :))...
Turen han planlagte var New York og florida på 16 dage, hvilket uden tvivl kan anbefales.

Så de varmeste anbefalinger herfra.¨

Super fantastisk

Fantastisk vinterferie i Florida.
Stor tak til Jacob og Rasmus for at sammesætte en fantastisk tur, efter vores ønsker og suplerer med deres viden og fantastisk engageret i deres arbejde.
Dejlige hoteller og super service da vi havde behov for det.
Kan varmt anbefale DanExplore og vil til hver en tid booke min rejse gennem dem igen.
Tusind tak
Jan Larsen c",)

Superfin tur og god service

Vi havde to gode uger i Thailand arrangeret af Rasmus hos Danexplore. Rigtig gode resorts og god kommunikation undervejs.
Da vi mistede en overnatning pga. flyforsinkelser, dækkede Danexplore udgiften til den uden videre - det er supergod service og én af grundene til, at vi gerne vil rejse med Danexplore igen en anden gang.

Perfekt tur til Kenya og Zanzibar

Vi var to personer afsted i 12 dage fordelt på 5 dage med safari i Kenya og 7 dage i Tanzania på Zanzibar. Safari i Kenya var en super fed oplevelse hvor vi havde én dag i Lake Nakuru og 3 dage i Masai Mara. Især dagene i Masai Mara var uforglemmelige hvor vi kom helt tæt på The Big 5 samt massevis af andre dyr. Stemningen på savannen er helt fantastisk! Vores guide/chauffør var utrolig venlig og det var tydeligt at han vidste hvad han snakkede om og kendte de store reservater ud og ind. Vi sov i luksus telte med eget bad og toilet og om natten kunne man høre løverne og hyænerne hyle/brøle i kor. Oplevelsen med safari var helt i top! Efter en naturoplevelse stod den på badeferie på Zanzibar på Hotel Ocean Paradise Beach. Stedet levede til fulde op til navnet, med turkisblå vand, hvide sandstrande og palmer. Hytterne var meget luksuriøse - et paradis i det indiske ocean. Alt var booket igennem DANexplore og hele turen, fra Kastrup, via savannen i Kenya og til bounty-ø-ferie på Zanzibar, kørte helt perfekt. Alt var som rejsekonsulenterne lovede og vi kan VARMT anbefale alle at bruge DANexplore.
Fam. Espersen

Uovertruffen service

Vi er endnu ikke taget afsted på vores tur til Canada. Men hver gang jeg har bedt om uddybende information, udvidet vores behov eller på anden måde været besværlig har servicen altid været totalt i orden. Jeg har været i kontakt med Anja og Rasmus og de er begge nogle stjerner! Jeg kan på det varmeste anbefale at benytte DanExplore til din næste rejse...

Perfekt Rundtur i USA

Vi havde en helt fantastisk sommerferie 2013 i USA.
Rasmus Nicolaisen fra DANexplore - var vores rejsekonsulent og han var helt fantastisk engageret i sit arbejde og kom med mange gode forslag - vores rejse blev perfekt!
Vi kan kun varmt anbefale DANexplore til alle jer der ude!

Spændende storbyferie og rundrejse i USA

VI var i efteråret 2013 sammen med vores datter og svigersøn en måned i USA. Vi var på storbyferie i New York og Washington og på 3 ugers rundrejse i staterne Colorado, Wyoming, South Dakota og Utah.
Det var en super dejlig rejse hvor vi besøgte mange spændende steder. Alle indkvarteringer var rigtig gode og alt gik helt som vi havde håbet på.
Valget faldt på DANexplore, fordi de meget hurtigt meldte tilbage, at de gerne ville hjælpe os med at sammensætte rejsen og kom hurtigt med forslag ud fra vores ønsker. Alt i alt superfin arrangeret rejse og stor tak til Jacob Küsch for et veltilrettelagt program og rigtig god service og engagement ifm. planlægningen. Vi har allerede anbefalet DANexplore til andre danskere, som vi mødte på rejsen og siden til familie, venner og bekendte. Vi vil helt sikkert kontakte DANexplore igen en anden gang. Stor tak og hilsen til DANexplore fra Fam.Thrane.

Wow!!!!

Var på Bali hele oktober måned med 2 mindre børn. Havde planlagt ferien i et år, med super god vejledning fra Rasmus ved DanExplore. Han fulgte op på alle aftaler og lyttede aktivt til vores ønsker, hvilket resulterede i en PERFEKT ferie for os, lige som vi havde drømt om. Ramte ind i lidt bøvl på hjemturen med hotelbookning, hvilket DanExplore IKKE havde nogen som helst skyld i, alligevel hjalp Rasmus os på fantastisk vis i denne situation. Kan varmt anbefale DanExplore og vil til hver en tid booke gennem dem igen.

Virkelig god service

Rejste en måned i Australien med to børn og i Augocamper. Danexplore stod for fly, bookning af hoteller samt autocamper. Danexplore har ydet en fantastisk service og vi var meget tilfredse. Kan anbefales!

Fantastisk

Jeg var i oktober 2013 i Florida i 12 dage med min søster og hendes to børn i alderen 3 og 7 år. Ud fra vores ønsker til hvad vi ville se på turen, har Jacob sørget for en fantastisk tur med fly, lejligheder og bil. Jeg har tidligere rejst med danexplore til USA og Danski på skiferie
og har kun godt at sige. Jeg Vil til hver en tid anbefale dem til famile, venner og bekendte. De er gode til at lytte til ønsker og behov. Giver hurtigt svar og yder en god service- man føler sig i trygge hænder. Dorthe

Super professionelle - FERIEN HOLDER - HVAD DANEXPLORE LOVER

August måned 2013 drog min kone og jeg til Californien på en tre ugers rejse arrangeret af DANESPLORE. Vi har aldrig været i USA før, men hvilken oplevelse. Det er simpelthen er pragtfuld oplevelse. Storslået natur. Enorme vider, hvor landskabet hele tiden skifter udseende. Det skal selvfølgelig også nævnes byerne Los Angeles, Las Vegas og San Francisco, virkelig byer der er en oplevelse værd. USA er en smukt land at besøge. Befolkningen utrolig venlige og hjælpsomme.
Denne tur havde helt sikkert ikke været så oplevelsesrig, hvis vi selv havde arrangeret turen. Denne tur skal Danexplore have æren for. Virkelig godt tilrettelagt. Alt kørete perfekt på hele turen. Hoteller var bestilt ingen overraskelser her. Vi kan kun give Danexplore vore bedste anbefalinger og vil helt sikkert bruge Jer igen. Så kære kommende kunder - I kan trygt stole på Danexplore. De er dygtige og vender hurtigt tilbage med svar på spørgsmål m.v.
Birthe og Ove

Super personlig betjening af Rasmus og Super ferie

Super hurtig og personlig betjening af Rasmus fra Danexplore. Han havde helt styr på hvad der er godt at se i Usa og fundet den fedeste rute til os. Prisen på rejsen var rigtig fornuftig og kvaliteten helt i top. Alle de drømme vi havde fandt Rasmus hurtig og dygtig frem til, og det var en helt perfekt ferie. Kan med stor glæde give 5 stjerner både til Rasmus og DANexplore --- Tak

Skarp pris og fine hoteller

Rasmus har sammensat en god tur til os, men samtidig stykket flyveturen fra Billund over New York til San Francisco så stramt sammen, at vi reelt ikke kunne nå igennem immigration i New York. Til alt held (i dette tilfælde) var maskinen fra New York til San Francisco forsinket med 3 timer, hvorved vi alligevel nåede flyveren. Resten af turen forløb helt som ønsket med fine hoteller og en lækker bil på vores tur fra San Francisco over den smukke yosemite national park, Las Vegas, Grand Canyon og afslutning og hjemrejse fra Los Angeles. Kan klart anbefales, men kunne godt have været foruden den stress, som flyveturen derover gav.

En fantastisk tur til Kenya

Vi har netop været på en 10 dags safari i Kenya.
Selvom vi ikke gav DanExplore meget tid til planlægning af turen, fik vi et fantastisk produkt og super service.
Safarien var en oplevelse udover det sædvanlige. Vi besøgte Lake Bogoria, Lake Barringo, Lake Nakuru og Masai Mara i nævnte rækkefølge, hvilket oplevelsesmæssigt var den helt rigtige rækkefølge. Det eneste minus på turen var, at vi fik en ekstra dag i Nairobi(3 dage), hvilket dog skyldes problemer med at få booket fly pga den korte planlægning - 2 dage i Nairobi var rigeligt efter vores mening. Den sidste dag ville vi helt klart hellere havde brugt i Masai Mara.
Vores chaffør på turen var eminent til at spotte dyrerne og tænkte ikke på sin egen tid i forsøget herpå. Det eneste dyr, som vi ikke så, var leoparden, men det blev til gengæld opvejet af, at vi kom utroligt tæt på mange af de andre dyr.
Vores indkvarteringer var også gode. De lå perfekt i forhold til vores ture.

Lone

Fantastisk tilrettelagt tur.

Vi har haft en fantastisk tur til Florida tilrettelagt af Danexplore. Alt klappede og det var rigtig fine hoteller. Dog var hotellet i Miami ikke af samme standard som de øvrige. Det var slidt (hvilket egentlig ikke gør noget) men rengørings standarden var ikke særlig høj. Beliggenheden var til gengæld perfekt så alt i alt var også Miami succes.
Bil afhentning og returnering var også ligetil og
at håndtere. Dog kunne der kun tillades to chauffører på bilen hvor aftalen lød på 4 personer, men det har været en fantastisk tur og Danexplore kan varmt anbefales.

Opfylde mine behov og ønsker til drømmerejsen

De lytter til dig og gør deres bedste til at du får det som du vil have det. Mener dig om alle de vigtige ting der også hører med når man skal ud og rejse, have forsikringerne i orden og ringer eller mailer hurtigt tilbage. Og at de kan huske en, er meget rart, så man ikke hele tiden skal gentage sig selv. Det er et selvskab jeg varmt anbefaler.

xxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxx

Kompetent og personlig rådgivning

Vi har købt en rejse til Florida hos Danexplore. Rejsen sammensatte vi selv i tæt samarbejde med Danexplore, som stod for alle bookninger af selve rejser, overnatninger, billeje og forsikringer. Vi er kun blev mødt af en utrolig imødekommende sælger, som hele tiden udviste stor interesse for at gøre det, der nu var bedst for os. Varm anbefaling - vi bruger dem gerne igen.

Stor forståelse for vores ønsker og behov.

Vi har haft en god oplevelse ved at købe vores rejse gennem DANexplore, da de lyttede meget til vores ønsker, men var også gode til at komme med råd og vejledning.
Vi vil til enhver tid anbefale DANexplore, som rejse arrangør.

DANexplore Details

Eventyr med tryghed. Vi laver rejser til hele verden. Fx. Rundrejser, Golfrejser, Luksusrejser, Safari, Kør-selv ture, Individuelle rejser og backpacker rejser

Visit DANexplore

Write to: info@danexplore.dk