DanGuitar.dk reviews

DanGuitar.dk reviews

9.7

God og hurtig service

Købte et keyboard, som blev leveret som forventet.

Der var en fejl på keyboard'et. Efter at have korresponderet omkring dette, fik jeg en returlabel, så jeg kunne sende keyboard'et retur. Det kom tilbage efter få dage fuld funktionsdygtigt.

Lige som det skal være.

I love it !

Har lavet flere handler på dan-guitar.dk og jeg er endnu ikke blevet svigtet af deres service eller deres hurtige leverance. Mit faste indkøbssted for musik tilbehør.

Lave priser og lynhurtig levering.

Bestilte NuX effektprocessor, guitar-rem samt kabel sidst på dagen og fik alle tre ting med posten den følgende formiddag. Super god kundeservice. Handler helt sikkert hos Danguitat igen.

fremragende service

En helt igennem positiv købsoplevelse.Hurtig og perfekt levering.
Produkterne svarer fuldt ud til forventningerne.Kan stærkt anbefales.

Perfekt rådgivning og hurtig seriøs betjening

Jeg kan på det varmeste anbefale firmaet, hvis medarbejedere er topproffsionelle og er meget dygtige til at rådgive, når du har spørgsmål.

Levering sker lynhurtig og med sms/e-mail besked om din forsendelse, bedre fås det ikke

Super professionel betjening

Hurtig ekspedition - bestilling kl 14.30 - forklarende og professionel opfølgende opringning 15.05 og levering dagen efter kl 10 - sådan!

Venlig og fornem behandling

Jeg havde givet en guitartuner i gave. Der var defekt og straks blev der sendt en ny direkte til brugeren. Sådan!

God, men defekt vare.....

Utroligt hurtigt service, dog den ulempe at min ene højtaler var defekt...

Meget god kundeservice

Jeg ringede vedrørende et defekt keyboard:
- dagen efter modtog jeg et nyt med posten
- intet bøvl overhovedet!

Fantastisk

Der er intet at pege finger af! Mange af mine venner, familie og bekendte benytter tit siden. Har aldrig hørt eller oplevet nogen brokke sig over DanGuitar.
Så det hele er super :)

Gode priser og super hurtig levering :0)

De har en let overskuelig hjemmeside. Deres priser er i den helt billige ende, selvom det er kvalitets varer de sælger. Jeg bestilte en guitar i går kl 14.30, og den har jeg modtaget i dag kl 9.30. Så leveringen har været helt perfekt. VIL 100% SIKKERT HANDLE DER IGEN!!!!!!

"SUVERÆN SERVICE HOS DanGuitar"

For første gang besluttede jeg mig for at købe en guitar over internettet og kontaktede DanGuitar for at spørge om, hvad prisen var på montering af en remknop. I løbet af få minutter fik jeg svar, at det ville de da gerne gøre uden beregning (et andet firma forlangte 15 €).

2 dage efter modtog jeg min guitar med påmonteret remknop - MEN den havde desværre været udsat for en transportskade.
Jeg kontaktede DanGuitar, som straks sendte mig en returpakkelabel.

Jeg returnerede den skadede guitar og 2 dage efter modtog jeg en ny guitar - med påmonteret remknop, justeret og fuldstændig båndren.

Efter 3 dage fandt jeg desværre ud af, at 12-strenget ikke "lige var mig".

Dette meddelte jeg DanGuitar, som straks sendte mig endnu en returpakkelabel, så jeg kunne returnere guitaren og få mine penge tilbage (de var på min konto 2 dage senere).
Jeg vil også lige rose firmaet for lynhurtige svar på mine mails.

DET ER DEN BEDSTE SERVICE JEG NOGENSINDE HAR OPLEVET VED HANDEL PÅ INTERNETTET!
- og jeg vil varmt anbefale DanGuitar, når der skal handles musikinstrumenter."

Der findes ikke ord.

Hvis du skal have musik instrumenter eller tilbehør så er det DanGuitar.

Super service og kvalitet

Jeg har købt en violin og et mikrofonstativ hos DanGuitar og også henvendt mig for at få råd om hvad jeg skal købe et par gange. Selv når de ikke har haft hvad jeg manglede og måtte dirigere mig videre til andre forhandlere, har de været supervenlige og hjælpsomme. Service er i top, udvalget stort, hjemmesiden overskuelig og informativ, og kvaliteten af varerne ifht prisleje har overrasket mig positivt. Jeg vil varmt anbefale DanGuitar til alle.

Det spiller bare

Jeg har handlet 2 gange hos DanGuitar.dk, og begge gange har jeg været tilfreds med både levering og produktet. Jeg synes at de ligger fornuftigt rent prismæssigt, når man kigger i forhold til andre musikbutikkers priser, og så har de også et godt og bredt udvalg. Kan godt anbefales :-)

Lynhurtigt og super imødekommende svar, da jeg skrev og spurgte til en vare. Købte en guitar for nogle måneder siden og det kørte perfekt, så derfor tog jeg kontakt, da jeg igen skulle købe en guitar og skulle bruge lidt hjælp.

Super god service

Købte nogle ting om formiddagen og fik besked senere på eftermiddagen at de allerede var sendt, jeg havde rettelser til min bestilling som også blev fikset uden problemer. Virker som en rigtig god virksomhed med skarpe priser og perfekt leveringstid.

Så absolut de bedste på alle punkter

En helt igennem perfekt købsoplevelse. Jeg kan kun anbefale dem og ønske for dem og deres potentielle kunder at de lå lidt højere i søgemaskinerne.

For de var klart de billigste på alle punkter og selve shoppen og looket var bare venligt og problemfrit.
Jeg købte et sæt guitar-strenge og de kostede under halvdelen af hvad det tilsvarende sæt kostede hos den billigste konkurrent. Og dertil kom det helt utrolige at fragtprisen var 1/4 af hvad de andre skulle have. Og det havde absolut ingen indflydelse på tiden for fragten. Jeg bestilte lørdag aften og tirsdag morgen lå de i min postkasse — så de 1-2 dages fragt blev overholdt 100%.

Perfekt! :)

Fantastatisk hurtig og kompetent forretning.

Tak for hurtig svar på mine spørgsmål og TAK for super hurtig levering - det er jo helt utroligt :-), det var der da nogle forretninger der kunne lærer af.......

Super service, hurtig levering.

Kan kun anbefale dette sted, hurtig levering og super service. Har bestilt en megafon, ringede dog først for at få lidt informationer, og der var super service og forklaringer om hvordan den virkede, derefter bestilling som var nem og overskuelig, og sidst men ikke mindst, hurtig levering. Så her er ikke noget at tøve over, tværtimod :)

DanGuitar.dk Details

Salg af alt i musikinstrumenter og udstyr. God kvalitet til meget billige priser. Online salg, nemt, sikkert og hurtigt.

Visit DanGuitar.dk

Write to: info@danguitar.dk