Danhost reviews

Danhost reviews

7.8

Domæneregistrering

Alt i alt har jeg været tilfreds med Danhost, lige til jeg bestilte et top level domæne, der tilsyneladende var ledig, domænet blev betalt og efterfølgende blev der sendt en faktura og en ordrebekræftelse så alting skulle være i skønneste orden, domænet blev meldt aktivt på kontoen, skrev til dem om at få det sat som tillægsdomæne på mit eksisterende webhotel, hvorefter der ikke skete noget som helst hvorfor jeg så måtte spørge hvad sker der lige, svar fra Danhost:
"Domænet er desværre optaget. Registrering af dette kan derfor ikke finde sted.
Det er ikke i orden.

Hurtig og rigtig hjælp

Kunne ikke få adgang til deres smtp server. Havde svar og adgang til server inden for 8 timer. Rigtig fin service :-)

Folk med respekt for sit arbejde

Samtlige af mine domæneer bliver administreret af danhost. Jeg bliver decideret mere og mere imponeret over hvor søde og venlige men vigtigst; hvor dygtige de er hver gang jeg ringer ind til kundeservice, især Michelle som uheldigvis for hende altid ender med at betjene en besværlig kunde som mig:-)
Idet jeg rejser meget ofte, har jeg flere gange oplevet at komme hjem til rykker fra diverse andre regninger, men med danhost er det aldrig tilfældet. De sender en meget venlig påmindelse og venter gerne med deres regning indtil jeg er hjemme igen uden rykkergebyr.
Jeg kan kun anbefale danhost! De er virkelig folk med respekt for sit arbejde og har Danmarks bedste kundeSERVICE

Ikke de billigste men de bedste!

Når nogen beder mig om at anbefale et webhotel siger jeg altid uden tøven Danhost. Det er nok efterhånden 10 år siden jeg første gang købte et webhotel til min daværende chef hos Danhost. Siden har jeg købt webhotel til mig selv og til min kone hos Danhost. Jeg har købt Windows Business ASP og PHP og Windows Small Business til min kone. Jeg kan kun sige at jeg får den bedst tænkelige support hos Danhost.
Når jeg har glemt mit password går der sjældent mere end en halv time så har jeg nyt kodebrev pr. mail. Når Danhost holder vedligeholdelse af deres servere får jeg besked om nedetid god tid i forvejen, og jeg har stort set aldrig nogensinde oplevet at mine sider ikke har kunnet tilgås grundet uventet nede-tid.
Driftsstabiliteten er upåklagelig og kundesupporten er helt i top.
Jeg vil helt sikkert forblive kunde hos Danhost mange år endnu. Alene muligheden for at oprette alle de e-mail konti jeg vil på mit webhotel er for fedt.
Jeg har også på et tidspunkt gerne villet skifte fra ASP til PHP server, og det skete på et par timer. Det er simpelthen den hurtigste respons jeg nogensinde har prøvet.
Det er muligt du kan finde billigere tilbud, men jeg er ikke interesseret. Jeg vil have det bedste, og så er det altså stadig ikke dyrt.

Problemfrit og god service

Har anvendt Danhost.dk i snart 10 år - både til private formål og til min virksomhed - vaniljekongen.dk. Jeg har aldrig oplevet nogle problemer og på det seneste hvor jeg har haft brug for service i forbindelse med webshop - har denne fungeret upåklageligt og hurtigt. Well done.

Har et par gange oplevet at min private hjemmeside er blevet "hacket" - at nogle har lagt ondsindet kode i nogle underfoldere. Om andre udbydere kan sikre at sådan noget ikke sker - har jeg ingen anelse om. Men omvendt regner jeg heller ikke med at Danske Bank og Maersk ville vælge Danhost ;)

Hej Thomas

Hvor er det godt at høre, at du er tilfreds med vores service.

Med hensyn til de få hacker oplevelser du har haft, er det jo meget beklageligt og det er svært at undgå 100 % hvis der benyttes gratis open source systemer, da ofte er udsatte på grund af den store popularitet. Vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan og griber altid hurtigt ind. Så hvis du eller andre bliver udsat, kan man ringe til os og få hjælp til hvordan ondsindet kode fjernes.

Nu du referer til hvad store virksomheder oplever, så vil jeg lige tilføje at virksomheder som Danske Bank ville vi klart anbefale at få deres egen server, frem for et webhotel, for at de kan få højest mulig sikkerhed - Men prisen er selvfølgelig også en helt anden :)

Igen tak for din finde anmeldelse!

Michelle, Danhost

Fin service hos Danhost.

Jeg får altid et svar på mine hendvendelser, typisk af teknisk karakter.

Solid

Jeg har haft Danhost i ca. 10 år uden et eneste problem. Bare i orden.

Problemfrit ar anvende Danhost.

Vi skulle oprette domænenavn og mailforbindelser for mit nye firma XXL Fuel Denmark og det gik helt smertefrit. Alt fungerede efter ganske kort tid og gjorde at vi kunne komme hurtigt i kontakt med vore kunder på den rigtige måde.
Jeg kan kun anbefale firmaet.

Dejligt med DNS-service!

Hos Danhost har jeg nu prøvet deres DNS-service til selv at dirigere Blogger-blogs til egne domæner hostet hos Danhost. Det fungerer upåklageligt og det er dejligt at Danhost har DNS-service - det er jo ikke os alle, der ønsker eget cms-system og webhotel ... i hvert fald ikke til alle websteder :)

Godt og nemt

Super kundeservice.

Stabil hosting, super kundeservice

Jeg har brugt Danhost i en årrække og har også implementeret kunders website på Danhost Linux web-hoteller. Har kun godt at sige om Danhost. Stabile web-hoteller, yderst fleksibelt med cPanel, bedst kompatibel server-opsætning med Joomla ift andre ydbedere, god integration med betalings-gateway fra Quickpay.
Kundeservice altid til at komme igennem til og faglig god support.

Reply from Danhost ApS

Det er dejligt at høre Henrik.

Virkede ikke, desværre

Da vi skal skift udbyder, troede vi Danhost var et spændende bud, set ud fra deres hjemmeside.
Men det virkede desværre ikke, flytning af eksisterende domain, var ikke flytte eller aktivt eller ????
Super nemt at oprette email kontoer, men modtog ingen mails fra på kontoerne????
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, men mit første hånds indtryk er ikke prangende.
Mvh.
Martin

Hej Martin
Det er meget beklageligt du har haft den oplevelse - For vi ønsker kun vores kunder de bedste oplevelser. Jeg vil meget gerne have lov at følge op på din sag, for der er tydeligvis sket en fejl. Vil du sende mig en mail (info@danhost.dk) med evt. dit domænenavn, så vi kan få rettet op på det hele?

Super service.

Danhost er en velfungerende hjemmeside med gode produkter fra Randers (-:

Anbefales.

Hurtigt support på opstartsproblemer

Jeg er netop flyttet til Danhost webhotel og hosted eschanged, og har haft nogle opstartsvanskeligheder, som supporten har været rimelig hurtig til at reagere på og få løst. Herefter fungerer det som det skal. Synes dog, at det er svært at finde den rigtige blandt artiklerne under Support.

Hej Marianne

Du skal have tak for din anmeldelse.

Vi arbejder rent faktisk på at få forbedret vores FAQ, så det bliver langt lettere at finde den rette hjælp. Jeg den bliver lanceret sammen med vores nye hjemmeside, der er lige på trapperne.

God og hurtig service

Men jeg kunne godt tænke mig bedre vejledning om hvilken server man lægger sit domæne osv på, da det åbenbart kan have betydning senere hen, når man skal bruge tillægsprogrammer.... Det virker også lidt omstændigt med services, men alt i alt en positiv bedømmelse.

Nemt og overkueligt

Synes det var meget nemt at købe og oprette domæne hos Danhost.
Domænet virkede meget hurtigt efter.

Hurtig tilbage svar

Syntes de er gode til at komme med hurtige svar tilbage, hvis man har problemer med noget, samt man finder rigtig man svar på deres hjemmeside, ved opbygning af webshop.

Top Box

Danhost har ikke kun en helt enestående service - deres web løsninger holder i den grad også. Jeg har fået min hjemmeside skræddersyet, så det dækker mit firmas behov til fulde. En top box herfra for et stabilt og positivt team - altid med et smil på læben!

Kom godt i gang

Jeg har fået en meget fin kundeservice - og er blevet guidet flot igennem mange ting.

Eneste lille ønske , er lidt flere muligheder for at udvikle shoppen og lidt lavere priser, på de specielle ting, der kan tilkøbes. SÅ særligt er en viewer, nok heller ikke...

Super service gennem flere år

Jeg har 2 stk. Business og 1 stk. Home websider på Danhosts servere, og det kører bare derudaf (den første webside blev startet i 2006). Har selvfølgelig haft nogle små problemer, der vist som regel var min egen skyld, jow-jow, det kan jeg lige så godt indrømme, men jeg er altid blevet hjulpet igennem hurtigt og smertefrit af jeres altid oplagte suportere, som nogen gange nok har grinet af fejlene. Oplever kun sjældent nedetider på websiderne, og det er altid kort tid. Stor ros herfra.

Danhost - Alt i hosting, hjemmesider og webshops

Hos Danhost er vi specialister i hostede løsninger og professionelle webhoteller til erhverv og private, med høj driftsikkerhed og hurtig support. Vi tilbyder også at udarbejde dit webdesign eller at programmere en professionel webshop-løsning til en fast månedlig ydelse.

Visit Danhost

Få hjælp til at komme i gang

Write to: salg@danhost.dk
We live here: Mirabellevej 11 J