Danishbits reviews

Danishbits reviews

6.7

Systemet er elendigt

Jeg skulle til at register mig og så kunne man åbenbart ikke register sig mere og jeg havde hørt at det var der man kunne downloade film men jeg er så ny og jeg kunne ikke register mig.
Hvor meget pot har de røget?

TheBest

Best side :) invite me please

Super side!

Helt klart den bedste Danske private tracker!

Og ja de mennesker der er utilfredse er jo bare dem der ikke kan følge reglerne, fordi der er absolut intet at brokke sig over.

Det virker bare køre altid aldrig noget der ik virker

Det er bare en super side har aldrig haft problemer !

staff virker for ungt

Staff virker som en flok skoleelever, der mangler lidt seriøst ledelse af siden.
Administrationen virker (snoppet) og ude af stand til at yde service der strider mod personlige holdninger

....

stars talk for it selfs.

velfungerende site

Hvis man gider lære reglerne at kende, så er det bare som det skal være.

Tingene er der, og med fin speed.

Dem der IKKE gider at lære/følge reglerne er selvfølgelig utilfredse. Læs bare de andre indlæg med 1 stjerne. Siger jo næsten sig selv, da forskellen ikke "bare" er een stjerne og så 5 stjerner. Lidt logik for de grå celler.

:-D

en børnehave...

en børnehavr hvor der åbentbart mangler en voksen til at styre deres staff...har skrevet 4-5 gange over et døgn...intet svar..alle mine downloads seeder...ingen leeche torrents...men degraderet 2 gange på et døgn..1 gang egen fejl..fik det rettet..blev opgraderet igen..kommer hjem fra indkøb og er degraderet igen..giver ingen mening...og intet svar får man når man udbeder sig et svar på hvorfor man er degraderet....er dybt rystet over manglende proffesionalisme...

100% totalt useriøs site.

Jeg var ikke tilfreds med reglerne og derfor spurgte jeg stille og roligt om hvordan man fik sin profil slettet og straks blev man flamet til det helt store 12 tal.
Jeg klagede til staff'en selv, men fik ingen respons, så det hele synes at være styret af en flok 16 årige folkeskoleelever.

Som regel først med det nye og med den bedste speed, ikke noget pjat med 1 mbit upload

Underlig tracker

Underlig staff

Is Danishbits your company?

Visit Danishbits