Danlet reviews

Danlet reviews

It is not possible to review Danlet. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Danlet er svær at danse med.. Hold jer væk !

Jeg modtog 4. juli en defekt mobiltelefon, da GPS'en ikke virkede og en mobil hvor der var logo'er og programmer til et tysk selskab ved navn "1&1" og som ikke kan fjernes igen.
Jeg benyttede mig så af de 14 dages fuld returret og sendte den derfor retur to dage efter, den 6. juli og modtog den 7. juli et telefonopkald fra Danlet hvor han påstod mobilen var ridset og GPS'en virkede fint. Reklamerne for tyske "1&1" ville han ikke forholde sig til og jeg kunne godt droppe og få mine penge retur. I et sidste forsøg sendte jeg Danlet et helt nyt bagcover samt beskytelesfilm. Nu er Danlets krav at jeg betaler ca. 400 kr (med mine udgifter bliver det i alt 673 kr !)

1. jul. 2011 12.45
Får ordrebekræftelse fra Danlet på:
1 x LG P970 Optimus Sort (P970 Sort) = 2.699kr.

5. jul. 2011 09.59
Spørger til hvorfor GPS'en ikke virker og hvad det er for nogle 1&1 logoer og programmer der er i softwaren på telefonen

6. jul.
Sender telefonen retur da jeg ikke kan få GPS'en til og virker og fordi jeg ikke vil have en telefon fyldt med reklamer for tyske 1&1.
Jeg beslutter mig for at benytte mig af de 14. dages fuld returret. Det eneste jeg har åbnet er for batteriet og så har jeg taget plastikken af skærmen for at kunne se denne nye type skærm som skulle være ret god. Noget jeg selvfølgelig selv ville se.

7. jul.
Bliver ringet op af Danlet der siger den telefon jeg kun har taget i brug i få timer er ridset på battericoveret og at GPS'en virker fint. Det er bare mig der ikke har oprettet en Google konto???
Jeg får også at vide at jeg godt kan glemme og få mine penge retur. Danlet svare ikke på det med at telefonen er fyldt med reklamer.

8. jul. 2011 10.18
Får en mail fra Danlet hvor der igen står at telefonen er ridset bag på, GPS'en virker og der ikke er andre fejl med telefonen

8. jul. 2011 10.47
Jeg skriver en mail hvor jeg skriver følgende:
GPS'en virkede ikke.
Telefonen er brandet til det tyske teleselskab "1&1", hvilket betyder at telefonen bære "1&1" logo, som ikke kan fjernes. Desuden er der diverse tyske apps, som hellere ikke kan fjernes. Telefonen er desuden sat op til det pågældende tyske telefonskab.
Kan du forklare skrifteligt, hvordan man ikke skal gøre for at få GPS'en til at virker?
Du sagde i telefonen noget med at man skal bruge en Google konto og man skal hente hele kortet ned?
Hvor på jeres hjemmeside står der at telefonen kan være brandet med et teleselskab og er beregnet til dette firma?
Jeg er sikker på at jeg har betjent telefonen korrekt, da jeg i går modtog en ny telefon magen til den jeg bestilte hos Danlet. Her var ingen problemer med GPS'en og den var ej hellere brandet til et telefonselskab

12. jul. 2011 14.12
Spørger til hvad der sker i sagen?

12. jul. 2011 17.26
Får en tom mail fra Danlet???

12. jul. 2011 17.47
Spørger:
Hvis ikke den var ridset (hvilket jeg mener den ikke var) og beskyttelsesfilmen var vedlagt kunne i så give mig mine penge retur??

14. jul. 2011 08.19
Spørger igen:
Svar venligst på om hvis ikke den var ridset bagpå og hvis beskyttelsesfilem var vedlagt, kunne jeg så få alle mine 2700 kr retur???

15. jul. 2011 15.23
Spørger igen, men denne gang via hjemmesiden.

Får et auto svar om Danlet holder lukket 29-32 - Men stadig INTET SVAR

9. sep. 2011 00.46
Skriver følgende til Danlet:
Jeg har nu modtaget besked fra banken om at du ikke vil give mig mine
penge retur.
Desværre har jeg ikke hørt fra dig? Jeg har ellers den 12, 14 15 juli
prøvet at få et svar fra dig på mail, men du har valgt ikke at svare?
Jeg synes vi skal få løst den her sag og jeg spørger dig derfor om følgende:
Hvis bagcoveret ikke var ridset og hvis beskyttelses filmen var
medsendt ville jeg så have kunne fået alle mine penge retur???
Et simpelt spørgsmål som jeg beder dig at svare på, så vi kan få denne
sag ud af verden.

9. sep. 2011 12.23
Svare Danlet endelig på mine 4 seneste mail. Jeg bringer hele teksten fra Danlet her:
vi kan desværre ikke tage tlf. retur.

9. sep. 2011 13.10
Vil du ikke godt svare på mit spørgsmål!!!??
Det er nu 5. gang jeg prøver at få svar på mit spørgsmål.
Hvis du ikke ønsker at svare, så må jeg jo gå til Forbrugerklagenævnet
og der vil jeg oplyse om at du ikke vil svare på mit spørgsmål og
dermed prøve at løse problemet.
Mit spørgsmål kommer igen:
Hvis bagcoveret ikke var ridset og hvis beskyttelses filmen var
medsendt ville jeg så have kunne fået alle mine penge retur???

13. sep. 2011 12.53
Svare Danlet igen, men bare samme linje:
vi kan desværre ikke tage tlf. retur.

Jeg sender så et sprit nyt originalt bagcover som jeg har købt på nettet og så beskyttelses filmen fra min nye telefon.

15. sep. 2011 14.42
Endelig svare Danlet med andet en standart linjen:
du er halvvejs, men beskyttelsesfilmen kan jeg ikke bruge, da den er brugt og beskidt, og tlf. er også brugt og skal nulstilles på et værksted og dette vil kost 250 kr. ex. moms og ny beskyttelses film koster ca. 100 kr, hvad gør vi ved det.

15. sep. 2011 16.12
Jeg skriver:
Tak for svar.
Så må jeg betale de 100 kr for det stykke plastik.
Telefonen er dog nulstillet, det har jeg selv gjort.
Hvis du mener der er et værksted der skal gøre det, vil jeg spørge LG i Danmark om man ikke selv kan nulstille telefonen?
Håber vi på den her måde kan få løst sagen.

20. sep. 2011 23.29
Jeg skriver: Nu er det 5 dage siden jeg skrev til jer sidst og 76 dage siden jeg sendte mobilen retur.
Sker der noget i sagen????

22. sep. 2011 15.04
Jeg skriver: Du svare ikke på mine mails???

Ind til videre har jeg brugt
80 kr på at sende telefonen retur
80 kr på at sende et nyt bagcover
113 kr for bagcoveret

I alt 273 kr og nu vil Danlet have 100 kr for beskyttelsesfilm og ca. 300 for at gå ind i telefonens menu og trykke "factory reset"
Så mit bekendtskab med Danlet kommer til at koste mig ca. 673 kr :-(
Og så en masse tid og energi.
Men jeg har stadig ikke set en krone fra Danlet :-(

købt en Samsung Galaxy Ace S5830 over nettet fra Danlet i Rødovre.Her visse problemer med den hvorfor jeg prøver at komme i telefonkontakt med firmaet.Det er kun lykkedes een gang.Telfonen tages ik

Har købt en Samsung Galaxy Ace S5830 over nettet fra Danlet i Rødovre. Jeg har visse problemer den Androide telefon og forsøger at kontakte firmaet telefonisk, men det er kun lykkedes at få det til at tage telefonen een gang. På hjemmesiden angives en telefontid, men det har ikke hold i virkeligheden, desværre.

Fremsender annuleret ordre

Bestiller lagervare telefon og får ordrebekræftelse. (Telefonen er dog dyrere på Danlets side end opgivet på Mobilsiden.nu)
Henvender mig efter 3 dage og spøger efter leveringsstatus... Intet svar.,
Annulerer ordre.
Meeenn dagen efter hæver Danlet beløbet på min konto og bekendtgører at varen sendes.
Kontakter igen Danlet via mail.
Stadig intet svar..

HOLD JER VÆK FRA DANLET.DK - DU FÅR IKKE DIN VARER!!

og alligevel trækker de beløbet på kontoen, butikken er lukket i åbningstiden og i deres telefontiden er der telefonsvare på, de svare ikke på mails, butikken ejers af en sur inder, der smider kunder ud af butikken, da det endelig lykkes at træffe ham, absolut ingen god oplevelse. Danlet er nu politianmeldt for svindel. Jeg håber alle der overvejer at købe en mobil hos danlet.dk, googler butikken for det gjordere jeg desværre ikke...

SonyEricsson mobil

Købte en SonyEricsson hos Danlet. Den virkede ikke på flere områder og der var overhovedet ingen brugsanvisning med. En henvendelse til firmaet gav ikke noget særligt resultat. Danlet skrev jeg kunne sende mobilen og penge så skulle de se på den. Det lader til de aldrig har hørt om købeloven.

Danlet.dk er kun et svindel firma efter min mening

Bare lige for at fortælle jer om min sag........
Danlet.dk har ikke ret i denne sag (med at han siger at min telefon ikke dækkes under garantien for jeg har lige fået denne skrivelse fra nokia.. )

Nokia har modtaget din henvendelse om reklamation.
Vi vurderer, at sagen falder inden for reklamationsretten, og vi vil derfor reparere eller udskifte din telefon
c",)
så jeg må nok sige at Danlet.dk ikke har det bedste værksted eller teknikker hvis de har nogen jeg er da lidt i tvivl om det...........

Jeg har købt en Nokia 6700 guld ved dem for 2 mdr. siden
første gang den løb tør for strøm for mig satte jeg den til opladning

søndag aften ved 19,30 tiden mandag morgen kl. 6,00 ville jeg tænde den igen men da jeg forsøgte det var der bare grønne og hvide streger på den jeg ringe til dem og de sagde at jeg skulle sende den til dem det gjorde jeg så Trisdag eftermiddag ved 15 tiden onsdag fik jeg en mail kl.13,25 hvor der stod : din tlf. har lidt fysisk overlast og er derfor ikke omfattet af garantien.
da jeg ringe til dem igen sagde han til mig jeg har lavet mobil telefoner i over 15 år så jeg tager ikke fejl kunderne siger altid noget andet, da jeg så spurgte ham om ham sagde at jeg lyver sagde han ja.
hvis du ønsker den sendt ind til værkstedet og få tilbud på hvad det vil koste at få lavet displayet, kan vi godt gøre det, men såfremt du ikke acceptere tilbudet på rep. af din tlf. vil det koste 300 kr. at få tlf. retur uden at den er blevet repareret.

hvis du ønsker tlf. retur - bedes du indsætte 60 kr. på vores bank med dit ordre nr. som ref. tekst. eller beholder vi den.

Så skriv jeg til Nokia om de kunne hjælpe mig .....
de skriv så tilbage til mig dette her : Hej!

Du kan bede din forhandlerne til at fremlægge en sag i careview så ser vi på sagen.

Vänliga hälsningar,
Sophia Güven
Claim Agent

Det syndes jeg ikke rigtig er noget hjælp
Danlet.dk sagde bare til mig at det var mig der havde et problem ikke dem.
SÅ MIT RÅD ER HOLD JER LANGT VÆK FRA DANLET.DK

Billig pris

jeg r total ligeglad med folks brok. d r så nemt at brok sig og svært a rose. Købte min længe ventede samsung glaxy S2. Fedeste model i øvrigt. jeg skal bare ha billigste pris. D r super nemt at bestil online. 3 dag efter den er sent men fuck post dk de ku ik find min adres man.

HOLD JER VÆK FRA DANLET.DK - DU FÅR IKKE DIN VARER!!

Ja, jeg er endnu et eksempel på at Danlet. dk er et svindel firma.

Jeg bestilte min telefon for 13 dage siden nu, og har ikke set skyggen af den. Jeg har kontaktet Danlet.dk yderligere 7 gange i løbet af tiden der er gået siden mit køb, men ingen reaktion fra dem - OVERHOVED!
Jeg er blevet nød til at kontakte egen bank for at få mine penge igen, og ud over det, have brugt knap 14 dage til at kæmpe med et firma, som utvivlsom importere telefonere fra udlandet, jailbreaker dem, og sælger dem videre på deres uhumske hjemmeside!

Jeg kan ikke beskrive hvor utilfreds jeg er med dette "køb", og har aldrig prøvet noget lignende!

Så derfor:
FOR JERES EGEN SKYLD - HOLD JER FRA DANLET.DK!!!

Tyveri!

Jeg sendte min telefon til reperation hos Danlet. Fejlen blev ikke udbedret og efter andet forsøg forsvandt telefonen på mystisk vis. Danlet.dk benægter stadigvæk efter ca. det halve år der er gået, siden telefonen blev sendt til reperation, at udbetale eller erstatte den forsvundne telefon. Sagen er nu givet videre til forbrugerklagerådet.

Køb hvis i tør.... eller er trætte af jeres penge.

Den mest simple og lige til sag hos Dansvær.dk valgte at bryde købeloven?
Inden den lange historie, skal det nævnes at navnet skyldes, at ejeren ikke overholder kravene til E-handelsmærket og har opgivet oplysninger om indehavers navn, som er ham selv. Allerede her går det galt for ham...

Jeg købte en Samsung Galaxy S. 4 dage efter gik telefonen i stykker. Skærmen lyste hvidt, men systemet virkede kunne man høre. Jeg havde dårligt nok brugt telefonen da dette skete! Tydeligvis var det et problem med skærmen eller grafikkort/driver. Enhver i det tilfælde ville nok sige øv, men ikke tænke videre over det, da der umuligt kan være nogen tvivl om at det ikke er selvforskyldt og at man derfor uden problemer ville få en ny fra forhandleren. Ejeren var dog ikke enig...
Han valgte at sende en 4 dage gammel telefon til reparatør, endda lige op til påske. Ok ifølge købeloven er han jo i sin ret til det, omend kundeservicen allerede her var så voldsomt til grin, at man fortrød sit køb til fulde. Han oplyser mig at dem der skal se på den, holder ferie nu, så det ville tage endnu længere tid. 2 dage efter, får jeg kl. 19.30 en besked på min tlfsvarer om at den er kommet tilbage og at "garantien" ikke dækker og at jeg har kastet med telefonen eller mast den....(?). Han lægger bagefter en besked mere, med at han ikke kan kontaktes før efter påske.
Da det endelig bliver tirsdag, tropper jeg op på adressen. Jeg har forinden tjekket købeloven til punkt og prikke og kontaktet forbrugerrådet, så jeg er 100% sikker i min sag. Da vi kommer ind, begynder han at fyre en historie af fra de varme lande, om at jeg også selv skal betale for at få sendt den ind, så jeg kan bevise at fejlen ikke er min. Her blev jeg pludselig stram i betrækket og måtte forklare ham et par ord om købeloven og lige præcis hvilke valgmuligheder jeg gav ham nu. 24 måneders reklamationsret. De første 6 måneder gælder formodningsreglen. Det betyder at bevisbyrden er hans. Så selvfølgelig skal jeg ikke lægge så meget som en 5-øre mere hos ham.
Jeg gav ham et ultimatum. Pengene tilbage nu eller pengene tilbage senere, sammen med udgifterne han ville blive pålagt for sagsomkostninger. Han var helt umulig at kommunikere med, da det eneste der stod ham i hovedet, var at fyre en gang løgnagtig salgsgas af.
Jeg tror ikke han forstod hvad jeg sagde, da han valgte sidstnævnte. :-P Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet her, på trods af at jeg var rødglødende af raseri.

Sagen er nu meldt til forbrugerklagenævnet!
Så det kommer til at tage lidt tid før jeg får mine 2600 kr. igen. Men det er da en trøst, at jeg med sikkerhed får dem og at han får en kæmpe udgift oven i hatten.
Jeg begik desværre den store synd, ikke at betale over nettet. Så jeg kan ikke trække pengene tilbage selv, på trods af at jeg arbejder i banken.

Konklusionen er ganske simpelt, at han ikke engang tilnærmelsesvis overholder købeloven, ej heller de regler der gælder fra E-handelsfonden.
Jeg begriber ikke hvordan han har fået E-mærket i første omgang!

Til dem der giver 5 stjerner fordi de har fået en telefon med posten - Skal man virkelig have 5 stjerner fordi man kan finde ud af at gå på posthuset? Prøv at skærpe jeres kritik. I anbefaler en butik til potentielle kunder, fordi man TILFÆLDIGVIS ikke har oplevet et problem. Stol på at, hvis man er en af de mange der får et problem, så bliver det ikke let løst!

Jeg ville gerne skrive en masse grimme ord her, men jeg vil hellere bruge min energi på at få så mange kunder som muligt, væk fra denne tyv. Men på den anden side, han snakker så grimt til folk, så han nok selv skal få skræmt dem væk med tiden. Det er heldigvis nok kun et spørgsmål om tid, før denne butik må dreje nøglen om.

Kan man virkelig ikke give mindre end én stjerne? En stjerne symbolisere jo desværre ikke ligefrem noget negativt...

FØJ! Du burde skamme dig!

quick reperation

sendte min døde nokia telefon ind og fik den retur efter 2 dage, sådan en hurtig service har jeg ikke obblevet før.

Glimrende

Købte en xperia 8. Sendte den følgende dag og ingen problemer overhovedet :-)

Tja! Servicen kan man ikke klage over.

Der er nemlig ikke nogen.

Totalt useriøst firma.
Hvordan F..... er de blevet e mærket?

Advarsel!!!! handel ikke med dem - Det kan godt være det ser ud som om du spare 50% Men du mister også 50%

Min værste oplevelse med internethandel nogensinde

Danlet.dk er det værste bekendtskab, jeg nogensinde har haft på internettet.
Hændelsesforløbet og behandlingen var totalt uacceptabel. Det er mig en gåde, hvordan de kan have e-mærket.
Jeg nåede f.eks. at blive kaldt psykisk syg af firmaet i en telefonsamtale.
Deres hjemmeside er i øvrigt fuld af mangler, fejl og uoversatte tekststykker. Desuden kræves det, at man har en bruger på siden, for at man kan se status for sin ordre.

Det hele begyndte, da jeg bestilte en HTC Desire HD d. 20. december 2010. Jeg fik kort tid efter et opkald fra kundeservice om, at betalingen ikke var gået igennem. Jeg svarede, at de bare kunne annullere ordren, og at jeg så ville prøve igen. Denne gang gik ordren igennem.

Jeg modtog mobiltelefonen dagen efter, men så til min store fortrydelse, at telefonen var parallelimporteret fra Tyskland og var brandet til T-Mobile, hvorfor startskærmen havde T-Mobile logo og der var T-Mobile programmer installeret, som ikke kunne fjernes. Dette stod der INTET om på hjemmesiden, da jeg bestilte telefonen.
Jeg kontakter Danlet, der efter lidt overtalelse accepterer at tage mobilen tilbage. Dette er selvfølgelig min ret jvf. returretten. Mobilen afsendes med GLS og Danlet bekræfter, at de har fået den, og at den er i ordentlig stand, så jeg kan få mine penge tilbage.
Jeg får dog at vide, at jeg først kan få ført mine penge tilbage ca. 14 dage senere, da økonomiafdelingen har juleferie, og ejeren ikke selv vil/kan gøre det.
Dette irriterer mig en del, da de ca. 4000 kr, som mobilen kostede, er en del penge at have ude at "flyve".
Jeg bliver frustreret og skriver en negativ anmeldelse af Danlet på Trustpilot.

I løbet af de to uger opdager jeg så, at den første ordre, som jo blev annulleret, stadig har reserveret pengene på min konto. Altså er mit beløb til rådighed på min bankkonto ca. 8000 kr. under, hvad det burde være (4000 kr., der mangler at blive returneret + 4000 kr., der er reserveret).

Jeg kontakter igen Danlet for at få at få dem til at fjerne reservationen. Ejeren har dog set sig sur på mig, idet han har set min anmeldelse af hans firma. I stedet for at prøve at gøre det godt igen, vælger han at skrue bissen på. Han fortæller mig, at han nu ikke har tænkt sig at lade økonomiafdelingen føre pengene tilbage, før telefonen gennemgår et servicetjek på et værksted, for at se, om jeg har påført den nogen skade eller ændringer (hvilket jeg selvfølgelig ikke har, i det døgn, jeg havde mobilen). Jeg bliver i øvrigt svinet til, kaldt psykisk syg og får masser historier om, at han synes, han har ydet en god service, og han begynder at fable om, at hvis jeg havde bestilt ved en tyrker, havde jeg fået meget dårligere service. Totalt irrelevant.
Han påstår i øvrigt, at jeg ikke kan finde telefonen til samme pris andre steder, uden den er parallelimporteret. Dette passer dog ikke. Jeg bestilte senere hen telefonen hos BiBoB, kun 75 kr. dyrere, for en dansk model.

For at få sagen ud af verden foreslår jeg, at hvis de klarer overførslen efter de to uger, som først lovet, ændrer jeg min anmeldelse på Trustpilot til 5 stjerner. Dette går han med til. Jeg får pengene tilbage og reservationen fjernet d. 4. januar, hvorefter jeg skynder mig ind og fjerner min anmeldelse på Trustpilot. Nu, to måneder efter, har jeg valgt at skrive, hvad der virkeligt skete.

Kort opsummeret: Holder jer fra Danlet.dk. Det findes ikke meget værre.

Startede godt.

Bestilte mobil søndag eftermiddag.
Leveret i dag.

Men....

Modtager meget hurtigt mobilen.

Sætter den til opladning.

Tirsdag Kl ca 18 kommer datteren som skal bruge mobilen hjem.

Hun bruger mobilen indtil hun lægger sig til at sove.

Ringer næste dag fra en fremmed mobil for at skældeud over at hendes mobil er gået ud. Selvom vi forsøger at oplade, tage batteriet ud og oplade så kan vi ikke få liv i den igen.

Iøvrigt bemærker hun at bagdækslet har en anden "farve". Ved et hurtigt kig i dårlig belysning så ser det rigtigt ud men ved nærmere syn og i fuld dagslys kan man se at der er sat et andet dæksel på.
Kan så se i æsken at hovedtelefoenrne har været pakket ud før.

Returnere mobilen for at fortryde købet.

Danlets eneste kommentarer da de modtager mobilen er:
tlf. er modtaget, men da den er død skal den først sendes ind til service for check af væskeskade, selvforskyldt skade, uautoriseret indgreb, inden vi kan komme med en afgørelse. Vi vender tilbage når et nokia autoriseret værkstedet har kigget på den.

11 februar er den leveret til Mimax.

Her 13 efter har jeg endnu intet hørt og de svarer ikke på henvendelser.

De får til og med fredag så kontakter jeg Mastercard for at få pengene tilbage.

God service, som lever op til de fem stjerner

Bestilte en Telefon sidst på eftermiddagen og fik den dagen efter, desuden til den billigste pris på markedet, hatten af for Danlet, kan varmt anbefale dem

super

bestilte en Nokia N8 mandag kl 12. Blev leveret tirsdag af posten.
Fin ny æske med alt tilbehør og telefonen virker fint.
En god handel.

Fik varerne dagen efter

Levering fra dag i til dag og god kundeservice. De fortjener 5 stjerne.

Fik leveret defekt Nokia telefon

Bestilte Nokia telefon 4.1.2011 som jeg modtog 6.1.2011. Telefon kunne tændes, og jeg returnerede den samme dag, og bad om ny telefon. Efter flere rykkere per e-mail, hvor jeg hævede købet og bad om pengene retur uden svar, fik jeg efter henvendelse til e-handelsfonden, endelig svar. danlet sagde at telefonen var sendt til reparation og de afventede resultatet heraf. Jeg svarede, at jeg som tidligere krævet i henhold til min fortrydelsesret ville have pengene retur. Siden har jeg ikke hørt fra danlet.
Jeg håber at e-handelsfonden vil fratage danlet e-mærket, og dette vil føre til at firmaet lukkes.

Udmærket betjening og kommunikation

Jeg bestilte en Nokia X6 8GB d. 31/12/2010.
Den stod som værende på lager, men det viste sig at det var den ikke alligevel.
Jeg skrev til Danlet.dk for at høre ind til sagen og fik ret hurtigt svar tilbage.
Det viste sig at deres levenrandør havde mistet forsendelsen, det er jo hvad der kan ske.
Jeg modtog så min telefon d. 6/1/2011.
Nu skal der så også tages hensyn til at jeg bestilte på selve nytårs-dag og min bestilling først kunne behandles d. 3/1/2011, så helt slemt var det bestemt ikke.
Min bestilling blev leveret via GLS Pakkeshop, det betød gratis levering og den slags siger man jo ikke nej tak til.
Gennem hele forløbet fik jeg emails der fortalte mig hvor langt min ordre var nået.
Jeg ville gerne give 5 stjerner, men det trækker ned at lagerstatus ikke er korrekt, varer bør først angives som værende på lager når de reelt er det.
Jeg er blevet venligt betjent og vil derfor gerne anbefale andre at handle hos Danlet.dk.

Danlet Details

Butik samt online salg af alle gængse mobiltelefoner uden abonnement. Tilbehør til mobil telefoner Nokia SonyEricsson Iphone Samsung HTC Ipad

Visit Danlet

Write to: info@danlet.dk