Dansikring Direct reviews

Dansikring Direct reviews

4.0

Dansikring Direct & Dahl Law - 2 virksomheder der ikke helt har styr på deres samarbejde.

Jeg har desværre været så uheldig at stifte bekendskab, med dette firma i forbindelse med en sag med Dansikring Direct.

En sag der kørte frem og tilbage, jeg endte med at blive dømt til at betale til Dansikring Direct, og her kommer Dahl ind i billedet, der bliver gjort udlæg i mit bil, da jeg stadig ikke ønsker at betale grunden striden med Dansikring Direct.

Efter noget tid, vælger jeg at betale noget at beløbet, mod at sagen bliver lukket og afsluttet. Dettte accepteres af Dansikring Direct.

Beløbet indbetales sidste år, og nu er den snart Marts 2014, og Dahl Law har stadig ikke fået fjernet udlægget.

De mener Dansikring Direct laver en fejl, Dansikring Direct beskylder Dahl for at det er dem der ikke vil få sagen afsluttet, og jeg sidder i midten og kan intet gøre anden end at kontakte hhv. Dansikring Direct, og Dahl på skift. som begge giver bolden videre.

Så nu vil jeg advare andre imod disse 2 - Dansikring, der kan jeg også komme med flere historier om deres alarm som er i ekstremt dårlig kvalitet, er selv kunde hos Falck - der har ingen problemer været.

Useriøs regnskabs afdeling! - elendig kundeservice

Vi har været glade kunder i Verisure igennem et par år.

Vi har oven i købet skaffet to nye kunder.

Når man gør dette belønner de med x antal gratis måneder.
Det er da også ganske fornuftigt, og har jeg da også været glad for.

Men nu efter disse gratis måneder er udløbet, skal man naturligvis betale igen.

Grundet personlige årsager vedr. familie forøgelse, misser vi den første rettidige indbetaling, og får selvfølgelig en rykker.

Vi betaler regningen via netbank
Til den sidste indbetalingsdag på regningen.

Det viser sig så at være på en søndag.
og derfor modtager Verisure/Dansikring først betalingen mandag eftermiddag.
Og sender derfor et inkasso firma på nakken af os.
Vi kontakter verisure og vedkommende skal lige undersøge sagen og lover at vende tilbage.

Det sker så ikke, og nu får vi så en rykker fra advokat firmaet.

Vi ringer nu igen til verisure og de bekræfter at der står en note i systemet, men vedkommende ikke er tilstede.
Vi får besked på at snakke med deres økonomiafdeling.

De bekræfter at have modtaget vores indbetaling om mandagen (altså dagen efter)

De har ikke meget at sige andet end sådan er det, og det var ikke deres ansvar at betalingen faldt på en søndag!?

Vi spørger indtil deres opkrævning via inkasso firmaet da det beløb vi har indbetalt til verisure er hovedstolen på deres opkrævning.
Det ville vedkommende ikke udtale sig om og henviste os til det pågældende firma.

Det er godt nok elendig kundeservice!

Alle regninger er betalt til tiden, på nær denne forglemmelse men rykkeren blev alligevel betalt til den rettidige dato påført regning.

Jeg fortryder inderligt at have anbefalet jer til familie og naboer.

Måske i skulle spare lidt på jeres offensive tv reklamering og så satse lidt flere penge i bedre kundeservice? - bare en ide!

Jeg står nu med en ny regning som skal betales til den første.
Og jeg er for det første forundret over i overhovedet har lyst til at beholde os som kunde.
Da i jo allerede har stemplet os som "dårlige betaler"
Og om jeg overhovedet har lyst til at benytte jer fremover.

Sidst nævnte resultere i hvordan i takler sagen med advokatfirmaet og ikke mindst denne "anbefaling"

Kan lige nævne at jeres geniale kundeservice blot svarede - til at vi gerne ville opsige vores abb.
At det kunne vi da bare gøre, vi skal bare have det på en mail!

Hilsen
Christian Kindahl (tidl. Christian Thomsen)
info@ct-consulting.dk
Kingosvej 63
3000 Helsingør

Truet med bål og brand

Vi har nu haft Dansikring i et års tid. Selve produktet fungerer egentlig fint, vi har ikke haft nogle drifts-mæssige problemer. Men deres problemer med betalinger overskygger bare det hele med flere længder. Vores betalin til Danskiring foregår selvfølgelig over Betalins-service, det vil sige at de selv trækker pengene fra vores konto. Alligevel kan de ikke se at vi har betalt vores regning (de har jo selv trukket pengene!!!!). Så først ringer der en sød dame og gør os opmærksom på problemet, vi sender hende en kvittering fra banken, så burde den sag være ude af verdenen. Hun lover i samme ombæring at sætte sagen i bero, da hun jo godt kan se at det er deres egen fejl. Vi får dog alligevel 2 rykkere med rykkergebyr. Vi ringer igen ind og gør dem opmærksom på problemet, vi bliver igen lovet at sagen sættes i bero. DEn samme søde og rare dame ringer igen og siger, at vores kvittering desværre ikke kan hjælpe dem (!!!!), det forstår vores bank godt nok ikke meget af. De har selv trukket pengene og har endda fået en kvittering på betalingen. Måske de burde få nye medarbejdere i deres regnskabsafdeling?? Og så kommer første brev fra advokaten, med trusler om indsendelse il inkasso. Regningen er altså betalt, så nu bliver vi altså en smule sure. Vi er for det første lovet at sagen er sat i bero og , som vi ser det, er det enen og alene deres eget problem at de ikke kan se betalingen.
Jeg ringer igen ind og snakker lidt mere bestemt, dog stadig venlig. Den unge mand er meget forstående, og lover at ringe tilbage samme dag. Da der er gået 5 dage og jeg intet har hørt, dog modtaget endnu et brev fra advokaten, nu med afdragsordning, ringer jeg selvfølgelig ind igen og får fat i den mest ubehøvlede mandsperson jeg nogensinde har talt med. At man kan have et sådan individ siddende i kundeservice, ja det overgår min forstand. Halvt råbende, halvt flabet påpeger han, som om jeg var totalt idiot, at det da så sandelig ikke var dem jeg skulle tale med, da sagen lå hos advokaten. Det kan jeg måske egentlig godt sætte mig ind i, men den måde det blev sagt på var så ydmygende og mistroisk at man følte sig som en snydepels og bedrager! Det er sku ikke god service, især ikke når man tænker på at hele problemet ligger hos dem selv!!! Jeg ringer til advokaten og hun forstår situationen med det samme. Jeg sender hende kvitteringen på at overførslen er effektueret, og som hun siger: Det beviser jo at vi har betalt! Så nu venter vi bare på at Dansikring fatter det også.
Jeg må nok indrømme at jeg syntes det her firma er totalt til grin. Ikke pga. produktet for det fungere jo egentlig godt nok (i hvert fald hos os), men pga. alt deres rod. Jeg ved snart ikke hvor mange timer og telefonopkald jeg har brugt på dem, og så fordi de ikke selv har styr på deres ting. Det pisser mig sku af. Jeg afventer nu svar fra Dansikring (der går nok lang tid!) og derefter bliver de bedt om at komme og pille deres anlæg ned. Jeg kan simpelthen ikke betale mine dyrt optjente penge på sådan et firma. Det kunne være sjovt at få et svar fra Dansikring herinde, men kan se at man ikke gør sig i sådan en service heller. Jeg forventer hverken kompensation eller noget andet, bortset for en undskyldning fra dem og en indrømmelse af at deres service fra vissepersoner er så mangelfuld at det grænser til det absurde.

Fremragende service.

Som tidligere ansat i en anden sikkerheds virksomhed, havde jeg måske ikke de allerhøjeste tanker om servicen, hos Dansikring-Direkt.
Jeg er dog i allerhøjeste grad blevet overrasket :-) Alt virker perfekt.
Jeg fik fra starten monteret alarm (Gratis da jeg er FDM medlem) Senere fik jeg den udvidet med to røgmeldere. Begge gange har de været klar med montering dagen efter bestilling. Jeg har nogle gange selv aktiveret alrmen ved en fejltagelse og der går ikke mere end et minut, så har jeg alarmcentralen i tlf. Det virker perfekt.
Jeg har i dag haft besøg at en montør, da jeg selv har ødelagt betjeningspanelet. Det blev anmeldt i går eftermiddags og i morger kl. 07.00 ringende montøre. Kl. 13.15 var et nyt monteret.... og ingen regning for det.
2 gange har jeg henvist en ny kunde og uden nogle problemer, bliver jeg godskrevet 3 mdr. abonnement, hver gang.
Jeg har sjældent oplevet en så fantastisk service. Jeg kan på det varmeste anbefale Dansikring-Direkt.

Meget ringe service

Vi havde indbrud hvor alarmen ikke gik, selv om politiet anholdte tyvene midt i stuen. Dansikring sender en tekniker ud, for at finde fejlen, han skifter et SIM-kort, da det tilhørende netværk virkede dårligt i vores område - vi får så en regning på 2.500 kr. for udskiftning af et produkt der aldrig har virket.

UTROLIG DÅRLIG SERVICE!!!!! HOLD JEG LANGT VÆK!!!!!!!!

Sælgere der kom ud og solgte mig det var meget sød og venlig. - Det samme var montøreren.

Men den dårlige service startede da jeg sagde mit abb. op!! - Og kontaktede kundeservice. De kunne ligepludselig ikke hjælpe med noget som helst og jeg blev frem og tilbage.. Til sidst kom jeg i kontakt med en meget flabet servicemedarbejder i telefonen.
Jeg er nu igang med at opsige mine privat & erhverv's aftale med dem og vil råde ALLE jeg kender til ikke at benytte sig af Danskring Direct.

Hold jer langt væk fra Dansikring Direct

Jeg har haft 3 år som kunde hos Dansirking Direct. Havde alarm på 2 adresser, og alt forløb uden problemer.
Så sagde jeg mine abb. op, og så startede balladen.
For at gøre en lang historie kort.
Iflg. abb., skulle jeg betale for den tid og kørsel de skulle bruge ved opsigelse. Det tog dem 10 min., at afhente anlægget, og for dette fik jeg en regning på 1.500 kr. Efter mange forgæves forsøg lykkedes det mig at få kontakt til dem, og jeg spurgte dem om det var rigtigt, at de har en timeløn på 9.000 kr. i timen.
Det var det ikke, men de fastholdte kravet.
Jeg spurgte om de ville være venlige at give mig skriftligt hvorfor jeg skulle betale denne høje timeløn. Det ville de ikke, men kun give mig det mundtligt.

Forsøgte igen at forklare, at jeg gerne vil betale for brugt tid og kørsel, men kunne bare ikke forstå hvordan 10 min. kunne blive til 1.500 kr.. Det måtte jeg ikke få svar på.
Sagen endte med rykker, og endte ved inkasso.
Jeg har d.d. valgt at betale, da jeg simpelthen ikke magter en lang sej kamp igennem et retssystem for små penge.
Urimeligt ja, men jeg magter det ikke. Måske er det også det Dansikring Direct har satset på.

Det har kostet mig lidt penge, at jeg ikke ville acceptere en timeløn på 9.000 kr. i timen. Derfor vil jeg gerne advare alle inden i kommer i klemme ved Dansikring Direct.

Mange hilsner
Torben Ibsen

Super kundeservice og udrykning fra dag 1.

Vi havde længe overvejet at få alarm i vores lejlighed, og da vi skulle til udlandet i en længere periode, samt at vi har en datter, som er lidt utryg ved at være hjemme alene, valgte vi Verisure (Dansikring-Direct). Jeg kontaktede kundeservice, og fik en meget proffesionel og super vejledning, samt et rigtigt godt tilbud på en alarm incl. service og vægterudrykning (gratis installering hvis du er FDM medlem). 2 dage senere var det hele installeret, og vi fik en MEGET grundig gennemgang af hele systemmet, af en rigtig flink servicetekniker (systemmet er super brugervenligt, styret via app og nøglebrikker).
Mens vi var bortrejst gik alarmen, og vores kontakt person som kiggede til lejligheden blev kontaktet, samt en vægter sendt til lejligheden. Vægteren var på plads ca 8 min efter alarmen gik. Det blev konstateret at en magnet kontakt var gået i stykker, og skulle byttes, hvilket blev gjort 2 dage efter uden merudgift for os.
I sidste uge skete så det vi havde frygtet lidt, nemlig at en person gik rundt om vores bolig, og kiggede ind af vinduerne. Vores 14 årige datter var alene hjemme, og blev MEGET skræmt over dette (forståeligt nok). Hun trykkede på overfaldsalarmen (efter aftale med mig). 11 min efter stod der en vægter i lejligheden og kort efter var politiet på plads (personen var forsvundet).
Vægteren var super prof. og tog sig tid til at snakke med min datter, og trøstede hende og viste virkelig empati og overskud.
Jeg kan kun anbefale Dansikring-Direct på det varmeste. Alle de historier man hører, er IKKE noget vi kan nikke genkendende til, tvært imod har det bare fra første færd, været super at få alarm, og samtidig vide at der er et så proffesionelt firma bag ved.
Thomas Madsen

Dyrt men indtil videre godt!

Vi har overtaget en alarm fra dan-sikring direct da vi overtog vores nye hus pr. 1 maj, 2013. Vi må erkende at det nok er lykkedes os at igangsætte alarmen en del gange (10-15 gange) om morgenen når vi har glemt at slå del-tilkoblingen fra. Hver gang er der gået under 1 minut før telefonen har ringet og en ret service orienteret medarbejder har været i den ande ende af røret og har afmeldt alarmen. Regningerne svarer til det aftalte og vi bruger alarmen dagligt. App'en fortæller hvornår alarmen bliver slået/fra og til mens vi ikke er i huset. Det eneste vi har oplevet er at vi der ved en lejlighed har været forsinkelser på app'en opdaterede status. så indtil videre fungerer alarmen fint, service er god og prisen passer på det aftalte.

Glem Verisure og Dansikring

Det kan ikke betale sig at bruge dette selskab... Al for stor forvirring i forbindelse med Deres sammenlægning, og stor forvirring omkring regninger, der ender med at blive rykkere.... Kundekonsulenter der er på provision, og dermed irriterende ved gentagne opkald med henblik på mer salg...
Har d.d bedt dem om at afhente anlæggende, og jeg må finde et andet og mere seriøst selskab..

Misforståelse om regning endte godt for begge parter.

Havde en mindre heldig oplevelse, i kommunikationen med Dansikrings i form af en tilsyneladende misforståelse i henhold til en defekt kontakt i mit hjem.
Kontakten blev udskiftet, men derefter anført i Dansikrings interne system som en udskiftning på grund af sabotage.
Den interne misforståelse førte til en non-konstruktiv diskussion ml. kundeservice og undertegnede, da vi blev uenige ift. om dette var en del af en serviceaftale eller ej, for efterfølgende at kunne nå til enighed om hvorvidt en regning skulle betales af undertegnet eller ikke.
Jeg stod, kort fortalt, fast på, at en defekt kontakt ikke skulle være for min regning.

Senere på dagen, er jeg blevet ringet op af Dansikring Directs kundeservice (samme medarbejder), som beklager misforståelsen og undskylder det med, at de internt er igang med at gennemgå diverse relevante elementer, til baggrund af bedømmelse af min sag blandt andet. Deres interne drøftelse resulterede i, at jeg naturligvis ikke skulle betale en regning for denne udskiftning og at jeg ville blive akkrediteret med det samme.
Hatten af for, at han vender tilbage og giver en realistisk undskyldning samt præsentere en holdbar løsning for os alle.
Trods en dårlig oplevelse tidligere på dagen, må jeg sige at den nu er vendt rundt og jeg er fortrøstningsfuld omkring vores fremtidige samarbejde, dog opmærksom på fremtidige regninger.

Det skal nævnes, at jeg bestemt kan anbefale Dansikrings Teknikere. De er meget professionelle og informative.

/Henrijette Lindholm,
2300 København.

Hurtig og professionel installation. Hurtig og venlig service-central

Har fået yderst kompetent vejledning og lynhurtig installation.
2 dage efter jeg bestilte blev mit alarmsystem installeret, og afprøvet.

Efter 14dage, fik vi røg i køkkenet, som udløste en alarm, dog fik den ikke sendt en besked til centralen.
Service-teknikeren, som kunne se på loggen at der havde været røgalarm, men ikke havde sendt den videre til centralen, kontaktede mig dagen efter og udbedrede fejlen.

Deres webinterface og Mobil-Application virker fremragende.
Man kan selv sætte zoner op, via deres webinterface, hvis man ønsker at sikre sig på første sal eller lign.
Gatewayen fungerer med SIMkort, samt via kobber/fibernet.
Da systemet er trådløst, er det nemt at få monteret, uden der skal trækkes ledninger.

Systemet virker yderst stabilt, har pt. Kun haft de alarmer som jeg selv har udløst.

Centralen reagerer hurtigt og venligt, både ved alarmer og service.
Skal heldigvis ikke kunne udtale mig om hvad deres respons-tid er.

Kunne ønsker at man kunne få produkterne som de sælger i andre lande, til f.eks. udendørs overvågning af en grund. (Kan nok ikke sælges i DK, grundet lokale regler ?)

Super Service og meget virksom alarm

Har nu haft Dansikring Direct i 6 måneder og har i dag lige bestilt et alarmsystem til vores nye hus.
Da jeg fik installeret i sommers var det en super fin tekniker der gjorde meget ud af fortælle om alarmen og lavede en virkelig pæn installation. Det var lidt svært at få en af dørkontakterne til at passe, men blev løst super flot. (Har tidligere haft Falck Alarm uden den store gode oplevelse).
Har siden selv udløst skalalarmen i en morgensøvninghed før jeg nåede at finde min telefon i soveværelset ringede kontrolcentralen for at gøre mig opmærksom på at alarmen var gået. Der gik ca 1 minut. Derudover har jeg været ramt af strømsvigt hvor de også ringede ret hurtigt og gjorde mig opmærksom på det... Rart at kunne nå hjem og gøre noget så man ikke blev ramt af ødelagte varer fra køleskab/fryser.

Jeg kan kun på det varmeste anbefale Dansikring Direct og at deres systemer så integrerer både lysstyring og røgalarmer gør ej tingene værre :)

100 kr bliver til 11.000,- hold dig væk!

Jeg og min kæreste havde fået et godt indtryk af dansikring-direct i gennem en tv reklame så det skulle vil selvfølgelig have. både alarm og brandsikring.

Vi bestiller alarmen, og får af vide at en teknikker vil komme og sætte systemet op. vores aftale med dansikring-direct er at vi skal afdrage installationen + månedligt abonnement med 1300,- 1000,- for installationen og 300,- for abonnementet.

Vi smider første afdrag + abonnement og får postkvittering fra posthuset af på indbetalingen af pengene naturligvis. lige pludselig ligger der et rykker brev på 100 kr i postkassen oven i de 1300, med en besked om at de ikke har modtaget pengene, vi ringer til kundeservice, som fortæller at de ikke har modtaget vores indbetaling og at vi skal betale de 1400,-.

Senere i telefon samtalen indrømmer kundeservice arbejderen at pengene var røget over i et forkert system inde hos dem, jeg sagde så til dem at vi jo så ikke skulle betale den rykker da det jo ikke var vores fejl og vi jo kunne dokumentere at indbetalingen var sket rettidigt og efter vores tilmed skriftlige aftale, samtalen bliver afbrudt af hende sådan bare uden videre ved næste regning er der nu et gebyr på hele 200,- jeg ringer der ind og siger at de ikke kan få flere penge af os før de har strøget den rykker som var forsaget af deres egen fejl.

Her efter stopper vores indbetalinger til dansikring-direct, og vi beslutter os derfor at få installeret et system fra en anden udbyder af alarmer. så den anden teknikker piller dansikrings system ned og sætter det nye op, det gør vi naturligvis dansikring opmærksom på, og de fortæller at vi nu skal erstatte tabet af systemet. vi forklare at vi har systemet liggende pakket ned i originale kasser som det kom og og vi kunne tilbyde at de kunne afhente eller vi kunne sende det. dette var dansikring ikke interesseret i, de fastholdt deres krav om erstatning for et system der angiveligt skulle koste 6.768,-, men som vi i starten kunne købe for under 2900,-.

Udover dette finder vi også ud af at dansikring har været meldt til politiet for at bruge uautoriseret personale til behandling af person oplysninger og kredit oplysninger, det personale skal altid være godkendt af rigspolitiet, dette sjovt nok i samme periode med at fejlen for vores betaling sker.

dansikring er det mest uærlige selskab som du kunne bruge, det er dem der i virkeligheden er tyvene. Jeg har fx en bekendt som har en spille hal, og havde dansikrings anlæg sat op, nogen sprøjtede hårlak på alarmerne uden at hun min ven ejeren opdagede det, så gemte de sig i spille hallen lige ved lukke tid, og brød samtlige maskiner op, og vupti så var kære dansikring der og ville have at hun skulle betale 30.000,- for hærværk mod sikrings anlægget.

Jeg er dygtig meget dygtig til it, og da dansikrings anlæg indeholder modem med firmware, kan man faktisk sniffe signalet med en bærbar computer uden foran den forretning, eller hus man ville bryde ind i, her efter kunne man bruge en exploit, til at generere et payload så man kan uploade en custom firmware som indeholder modificeret firmware til at deaktivere anlægget. men omvendt har jeg også tænkt hvem gider at sidde ude på den anden side af muren med en laptop og haxe dansikrings ting.

En anden ting der også virker mod deres alarmsystem er en såkaldt mobil jammer, dem kan man bestille hjem fra kina af, og nogle af dem kan jamme i en radius af 300 meter, og gæt en gang anlægget bruger GSM modul, så skal du bare have 12 volt batteri og så kan du jamme hele anlægget så det er fucked op. så lad være med at bruge dine penge på sådan noget lort.

Det dyre penge for dårlig sikkerhed!

Fortæller endnu mere hvor lamme dansikring-direct er når de konstant rapportere ens anmeldelse man skulle nærmest tro de havde noget at skjule! hvad med et lille svar på alt det som står skrevet? ;)

Pas på med at bruge Dansikring - Løber fra aftaler og arrogant service!

På trods af at vi har været kunder i 15 år, får man en yderst dårlig service ved ændring af abonnement. En af vores adresser skulle have nedtaget et anlæg, hvilket resulterede i at montøren fik ødelagt samtlige vægge. Særligt deres montør i Nordsjælland er en ren vandal og har ingen forståelse for at man ikke ønsker sit hjem smadret bare for at få sin alarm taget ned. Vi har dog oplevet samme holding hos andre af deres montører og vi må derfor på det kraftigste advarer andre mod at bruge Dansikring. Måske skulle de spørge sig selv hvad det er de passer på? Det er ihvertfald ikke folks hjem efter min mening!

Deres "Customer Care Center" holder ikke hvad de lover og de sender regninger al verdens ting uanset vi er blevet lovet noget helt andet!

Kan bestemt IKKE anbefale at bruge Dansikring - Vi er nu skiftet alt til G4S på vores 4 lokationer.

Godt valg!

Har ikke været kunde så længe, men er fuldt ud tilfreds indtil videre. Det er noget helt helt andet end det forrige alarmselskab jeg var kunde hos. Det her det virker bare som det skal, og de er super flinke, både montører og kundecenteret.

Jeg savner dog muligheden for at kunne få tågesikring som tilvalg til systemet.

Værdiløs alarm

Kort fortalt har vi haft dansikring i ca. 4 år. Deres 'udrykning' tager en 20-30 minutter - hvis de kommer. De billeder de er så glade for når de sælger alarmer kan ikke bruges til noget. Hvis centralen overhovedet modtager dem, kan de ikke se noget på dem. Når man ringer til dem på en alarm de ikke har reageret på, gør de ikke noget ved det, og ringer ikke retur som aftalt vedr. rettelse af fejlen. Efterfølgende kan de ikke finde noget om hændelsen i deres log, og antyder at det er noget man selv har fundet på for at slippe for at betale små 1000 kr for at få fjernet alarmen igen. Det kan ikke frarådes kraftigt nok at anvende dansikring! Hvis man ønsker en alarm med tilkald har vi tidligere haft [name removed] (tidligere [name removed]) og selvom de ikke havde billedoverførsel dengang reagerede de trods alt på alarmerne og behandlede folk pænt.

Godt Alarmsystem

Vi har nu haft Dansikring i et stykke tid og er meget glade for det. Dsv er der det lille problem at man skal betale ekstra om måneden for at få en sensor på vinduerne (mener det er 10/md) har talt at vi har 13 vinduer. Hvis vi skulle have sensorer til alle dem ville det koste 130 ekstra hver måned. Så er vi oppe på 340,- ca. Og hvis de er så lang tid om at sende en vagt som folk skriver herinde kan den i bund og grund bedere betale sig at købe et par "Falske alarmskilte" i Bilka til 25,- Stykket.

Misbrug af ordet "udrykning"

Min alarm gik af ukendte årsager i går, kl 12.45. Klokken 13.26 kommer der en patruljebil fra Dansikring, min datter på 15 år er i mellemtiden kommet hjem og fortæller alarmmanden koden han vil se sysikringsbevis hvilket han får lov til. Men så går han bare uden at spørge ind i huset og kontrollerer alle rum, dette tog hårdt på min datter. Nu har jeg indgået en aftale med Dansikring om de ikke kører ud til alarmer hos os mere men blot ringe, så vores børn kan føle sig trygge i eget hjem. De vil i fremtiden blot forsøge at ringe, som de gjorde i går dog uden at det kunne ses på vores biltelefon eller nummerviseren i vores hjem. De må kunne et særligt trix. Vi har ellers brugt Dansikring i 8 - 9 år men vil undersøge markedet for det må kunne gøres bedre Tænk bare på en udrykningstid på 41 minutter det er sjældent en tyv bliver så længe og så vil de have penge for det

Altid hurtig udrykning

Vi har brugt Dansikring gennem 5 år nu og har fået en super service lige fra starten. Vi havde brug for en hurtig levering af alarmsystemet og som midlertidig løsning, kørte sælgeren rundt på Sjælland for at finde et transportabelt alarmanlæg vi kunne låne indtil det permanente var på plads.Siden har vi løbende været i kontakt med Dansikrings alarmcentral - dels når der enkelte gange har været rigtigt indbrud og dels ved en del fejlbetjeninger fra vores side og falske alarmer. Vi får altid super kompetent behandling på alarmcentralen og vægterne er der bare meget hurtigt i modsætning til hvad man ellers tit hører i pressen. Jeg er meget glad for min aftale med Dansikring Direct og kan varmt anbefale dem

Dansikring Direct Details

Visit Dansikring Direct