Dansk sommerhusferie reviews

Dansk sommerhusferie reviews

7.5

Nemt og overskueligt

Det var dejlig nemt og overskueligt - intet bøvl, vi vender helt sikkert tilbage til dette bureau...

Hurtig og god forklarende hjemmeside

Nemt at navigere rundt på hjemmesiden
stort udvalg, men meget gode filtermuligheder

Nem og brugervenlig

God og brugervenlig hjemmeside.

Letteste måde at booke ferie på...

Super let at finde et sommerhus på. Gå ind på Google. tast derefter dine ønsker ind og vupti, så har du klaret ferien og du kan meget let ændre med et ekstra klik.

Nemt at bruge

Det var nemt og overskueligt. Der var mange sommerhuse at vælge imellem, Tak for det!

HOLD JER FRA SOL OG STRAND!!!!!

Vi har haft en fantastisk ferie, ingen tvivl om det. Selvfølgelig kunne det være bedre hvis ikke vi var havnet i klørene på Sol og Strand. De er totalt uden service! Sommerhuset var et pool sommerhus, og derfor ikke helt billigt, men det levede under ingen omstændigheder op til forventningerne. Det gjorde Sol og Strands servise (eller mangel på samme) så kun værre. Det er et meget ubehageligt bekendtskab. Aldrig mere Sol og Strand. En gennemgang af forløbet er desværre for omfangsrig til dette forum, men tro mig det var ikke i orden. Kunne jeg dog bare vedhæfte billeder og vores efterfølgende korrespondance, så ville ingen vælge dem mere. Beskidt, nedslidt og defekt er passende ord for huset. Dårlig behandling og dårlig service er det pæneste jeg kan sige om firmaet.

Nem booking, fine billeder

God beliggenhed, fiskemuligheder, pool og brændeovn
Dorrit

Nemt, bekvemt og hurtig svar

Det er nemt, bekvemt og utrolig hurtig svar, og kontrakt lå som mail under 12 timer efter bookningen var sendt.

Hurtigt overblik - et stort udvalg af huse - gode priser

Vi er begejstrede for Dansk sommerhusferies hjemmeside. Det er nemt at indtaste de forskellige kriterier. Udvalget er stort og til gode lejepriser. Det er nemt at se hvor man er geografisk og der findes mange billeder af det enkelte hus til at give et indtryk af boligen.

Nem og overskueligt

God hjemmeside, overskuelig og brugervenlig.

Sommerplaner fra vinter - Oslo

Min familie i DK skal bo en uke på Langeland i Juli og anbefalte Feline som sommerhusutlejer.
Det var lett å finne et annet passende sommerhus i nærheten - og vips så kan vi glede oss til sol og sommer! Bekreftlese og ordnet plan på mail med det samme.
Vi håper første inntrykk holder seg til og gjennom selve oppholdet :-)

super nemt at booke

det er en super nem og overskuelig hjemmeside der er så nem at booke fra :) det er ihvertfald ikke sidste gang vi booker der. kan helt klart anbefale jer den hjemmeside

Så enkelt kan det gøres

Super nemt at booke sommerhus på Jeres hjemmeside.

Aldrig igen

Vi lejede i februar et sommerhus i 7 dage, men var der kun 5 ud af de 7 dage vi havde lejet det.

Varme/vand regningen blev langt højere end det oplyste i annoncen for en uge (og vi var der jo som sagt kun 5 dage ud af den uge), og det er på trods af at vi ikke havde tændt radiatorene i huset overhovedet, men kun brugte brændeovnen!!

Derudover var der skimmelsvamp ved vinduer/ydre glasdøre i hele huset, rigtig klamt og ulækkert.

Bestemt ikke et sted vi lejer et sommerhus en anden gang!
Feline Holidays A/S

Reply from Feline Holidays A/S

Kære Natashia

Vi beklager naturligvis at I har haft en dårlig oplevelse med det lejede sommerhus.

Vi har drøftet sagen med det pågældende udlejningsbureau som har oplyst at huset var blevet grundigt rengjort før jeres ophold.

Når energifgorbruget blev lidt større end det estimerede kan det primært tilskrives at der var tale om en ganske kold periode i februar måned.

Erik Simonsen
Adm. direktør
Feline Holidays A/S

Jesper

Enkelt og uden problemer.

hurtigt og nemt

Super nemt og overskueligt :-)

Flemming Larsen

Så kan det ikke blive nemmere ;D

super service

Det køre bare. Ingen problemer

Utroligt nemt og overskueligt

Rigtig god hjemmeside. Nemt at udvælge område, afstande til vand og indkøb samt utrolig nemt at bestille.
Bekræftelse med det samme. Så nu glæder vi os bare til at det bliver sommer.

Nemt at gå til

Det gik nemt at bestille huset, og op til det, var det også nemt at se de forskellige huse, hvor de ligger og billeder af dem. jeg er meget godt tilfreds.

Firmaprofil

Danmarks største udvalg af ferieboliger - simpel booking - god service

• mere end 140.000 ferieboliger i Danmark og Europa.
  • sommerhuse, ferielejligheder, feriecentre og weekendophold.
  • 1,5 mio. gæster siden 2001.
Booking med prisgaranti
Når du booker feriebolig hos Feline Holidays - så booker du med prisgaranti!

Det betyder, at hvis du efter at have booket kan vise, at du kunne have booket det samme til en lavere pris - så refunderer Feline Holidays dig prisforskellen.

Kort og godt.
Se de nærmere betingelser her

Udvalgte Feline Holidays butikker: Med venlig hilsen
Erik Simonsen