Danskautohjaelp reviews

Danskautohjaelp reviews

4.7

MEGA DÅRLIG service

Fredag den 7/6 knækker en bærekugle på min VW transporter ved nedkørsel til motorvejen i Solrød og jeg ringer til FDM vejhjælp for assistance, hvor jeg har abonnement.

Da jeg bliver afhentet får jeg at vide, at Dansk Autohjælp ikke har tid til at køre bilen hjem og at jeg kan blive kørt til nærmeste offentlige transport. Bilen vil så blive leveret på min hjemme adresse i løbet af aftenen. Dette undrer jeg mig over, og bliver i første omgang kørt med bilen til Dansk Autohjælps plads i Køge hvor bilen bliver placeret. Her står jeg og venter på, at blive afhentet af min far der kører mig videre til mit bestemmelsessted. Men chaufføren har ikke travlt som han gav udtryk for, idet han venter yderligere 20 minutter på pladsen, efter af bilen er blevet læsset af, inden han kører videre til næste opgave. På den tid kunne bilen formodentligt være kørt hjem i stedet for til Køge.

Men hermed er Dansk Autohjælps dårlige service ikke forbi! Da bilen nogle timer efter uheldet leveres hjemme (af en chauffør ved navn <Personlig data fjernet> fra DAH station 204) nægter chaufføren at placere bilen i min indkørsel. Han vil ikke spærre vejen den tid det tager siger han, og alle forsøg på at få ham til at placere bilen på andre måder end den han fra start har besluttet er uden resultat. Til slut aflæsses bilen med knækket bærekugle mod færdselsretningen på en befærdet vej ca. en halv meter fra kantstenen og imod færdselsretningen, Dvs. uden reflekser mod trafikken på vejen!!! Og chaufføren fra Dansk Autohjælp forlader stedet. Undervejs forsøger vi at kontakte FDM Vejhjælp og Dansk Autohjælps central for at få dem til at forstå det uholdbare i situationen, men uden resultat. Det skal bemærkes at bilen end ikke kan skubbes nogen steder, da venstre forhjul sidder på skrå og derfor hverken kan rulle eller dreje.

Herefter rekvirerer vi assistance fra <Externt link fjernet>, der uden problemer placerer bilen i vores indkørsel ved hjælp af en “grillvogn” i øvrigt af samme type som Dansk Autohjælps.

Så nu skifter jeg til <Externt link fjernet>

<Externt link fjernet>

Dårlig, useriøs "service"

Ringede til DA for at få bugseret min erhvervsbil- som jeg lever af- på værksted en solrig formiddag. Ringede til værkstedet 3 timer senere for at høre hvad de har fundet ud af og får at vide at de endnu ikke har modtaget min bil!!?? - Da jeg ringer til DA, undskylder de og siger at fordi jeg ikke er blevet ved min bil (som aftalt lagde jeg bare nøglen til den og blev hentet af min kæreste) så er jeg konstant kommet bag i køen.!!?? - Jeg beder dem rette fejlen og få en til at hente min bil NU, hvorefter jeg får at vide at der først kan komme en om en times tid -- USERIØST!!! - Dårlig, useriøs behandling. Når man fra DA's side opdager at man har lavet fejl, så skal jeg vente yderligere tid, istedet for at de vil sige til nærmeste DA bil at den skal få F... ud og hente min bil med det samme så de kan gøre deres fejl bare lidt go igen.
Nu kan jeg tidligst få min bil tilbage imorgen, med det resultat at jeg højst sansynligt går glip af mine ture imorgen= endnu flere tabte penge på grund af sløseri fra DA side... Kan IKKE anbefales.!

Hurtig og god service

Fik en sten op mellem bremseskiven og ankerpladen. Hjælpen kom efter en halv time. Hjulet røg af, stenen blev fjernet og jeg var på vej videre... Godt arbejde. Fik desværre ikke navnet på manden, men han fortjener ros.

fantastisk god servicee tak

Har lige haft brug for hjælp - den kom i løbet af knap 10 min. De lavede en midlertidig løsning så vi selv kunne køre hjem og ønskede god aften. Mange TAK ;o)

Aldrig igen vil jeg benytte Dansk Autohjælp

Efter et par gange at have benyttet mig af Dansk Autohjælp, er jeg nu kommet frem til den konklusion, at måske er de en lille smule billigere end de andre vejhjælpselskaber - og selvfølgelig er det rart at spare penge - men dette hører op så snart man har brug for assistancen. På dette tidspunkt finder man hurtigt ud af hvorfor de er billigere end andre selskaber.

Kundeservicen er ringe, og nogle de ansatte der bliver sendt ud ved ikke hvad de laver.

At køre den firmapolitik der hedder at leve på dem der ikke har brug for hjælp, og, undskyld sproget, skide på dem der har, giver jeg ikke meget for. Ligesom med forsikringer, så er det ikke noget jeg bare tegner fordi jeg synes det er sjovt at have - men fordi jeg måske får brug for dem på et tidspunkt. Hvis dette tidspunkt kommer, vil jeg kunne regne med mit forsikringsselskab, og derfor ligeledes på mit vejhjælpselskab - og derfor skal jeg aldrig igen være kunde hos dansk autohjælp, men søger andetsteds hen.

Jeg vil opfordre alle andre til at gøre det samme - hellere lægge en tyver mere om året, og så faktisk kunne få den nødvendige hjælp.

Smidt ud uden advarsel!

Vi har haft købt en gammel bil som har skabt lidt problemer. Vi har kaldt Dansk Autohjælp ud 3 gange for at køre os til mekaniker og 3 gange for at få startet bilen fordi den løb tør for strøm. Dvs. vi har kaldt dem ud 6 gange på et år, og de folk der kom ud gav os et indtryk af at vi ikke skulle være bange for at bruge dem. Nu står vi og er blevet opsagt, uden nogen form for advarsel. Vi bliver opsagt i slutningen af måneden, dvs. de beholder os ikke engang til kontingentet udløber.
Begrundelsen lyder at de vil bibeholde de lave priser for de andre kunder (Læst mellem linjerne, de vil kun have de kunder som de ikke skal hjælpe men som de bare skal tjene penge på - så er det nok heller ikke så svært at holde abonnement prisen nede!)

Ødelægger 2 fælge og løber fra ansvaret

Dansk Autohjælp Filskov, mangler åbenlyst uddannelse i sit erhverv. Efter et langtrukkent forløb ender det med, at Dansk Autohjælp løber fra ansvaret.

Magen til dårlig behandling skal man lede længe efter! Dumme kommentare fra afdelingen i Filskov, som: "Du har også for brede fælge på til din bil"

Så nu står jeg stadig med et sæt fælge som er blevet ridset. Et sæt Kleemann fælge som var 1 måned gammel.

Mit tilfælde er desværre ikke enestående!

Super service i en fart

Har haft brug for hjælp fra Dansk Autohjælp et par gange i løbet af vinteren og det kommer altid før de lover. 1/2 time og derunder. Deres folk er utroligt søde og dygtige, så man kører videre med en rigtig god oplevelse! (Især Per fra Svendborg - han står til lønforhøjelse ;-) Tak!

Elendig service af Dansk Autohjælp

Elendig service på Vestegnen, samt ekstremt dårlig kommunikation ved klagebehandling. Arrogante ledere som ikke svarer tilbage. Jeg gider ikke spilde mere krudt på detaljer her, da alt fra a-z har været elendigt hos dansk autohjælp på Vestegnen.

Kommer som kaldet,,,

De få gange jeg har haft brug for hjælp har det været der i løbet af max. ½ time.
Det skal siges, at den hjælp jeg har bedt om ikke har været i vinterperioden.

Is Danskautohjaelp your company?

Danskautohjaelp Details

Få Danmarks Billigste og Bedste abonnement til 649 kr. for hele Europa hos Dansk Autohjælp. Høj Kvalitet og Hurtig Hjælp, når det gælder!

Visit Danskautohjaelp