Danskbilsalg reviews

Danskbilsalg reviews

6.1

Udemærket salgs proces

Jeg var inde og kigge her inden jeg gik i gang med Dansk Bilsalg - jeg er meget uenig i den bedømmelse og kan ikke genkende beskrivelse og jeg tror at det med telefon måske er dansk-bilsalg da hver gang jeg har kontaktet har jeg oplevet god service.

Kommer med anmeldelse når jeg er længere i process.

Formodenligt svindlere

Var ude i flere omgang at kigge på en bil hos dem, i det hele taget var det særdeles svært at få dem til at tage den ud af deres showroom så man kunne prøvekøre den (en bil til 180k - så ikke noget dyrt).
Da jeg så endelig får prøvekørt den, er der mærkelige "krafthuller" mens man accelerer, da jeg kommer tilbage parkerer jeg, slukker bilen. Forhandleren ønsker at bilen skal stå lidt længere til højre så den ikke spærrer - fair nok, jeg drejer nøglen og bilen kan ikke starte - starteren kører bare.
Jeg konkluderer at der nok er noget galt med motoren siden den både har problemer når man kører, og når man ikke kører.
Jeg bliver ringet op af forhandleren på vej hjem hvor han beretter at der manglede benzin, fair nok tænker jeg...det var ikke helt usandsynligt, jeg aftaler at jeg kommer igen for at prøve den med benzin på.
Jeg ringer som aftalt og forhandleren er meget modstræbende, men lover at ringe tilbage når han har taget den ud af butikken.
Nu er der gået over en uge, så jeg tvivler på han ringer igen.
Det indikerer for mig at det er et svindel selskab og der er noget galt med den bil - bare ærgerligt for ham at bilen selv afslørede det.

danskbilsalg.dk uacceptabel, urimelig og grov behandling

Hvis du gerne vil opleve kundeservice på allerlaveste niveau, så skal du bare handle her, har selv lige oplevet at handleren har smækket røret på telefonen med sådan en sidevind at mit hår nu sidder blæst hen over min isse som fransk hentehår.

Is Danskbilsalg your company?

Danskbilsalg Details

Dansk Bilsalg