Dansk Brændesalg ApS reviews

Dansk Brændesalg ApS reviews

9.0

Super hurtig handel

Intet at bemærke, super hurtig og meget nemt

God service.

God pris, hurtig service og god kvalitet på varen.

Fungerer

Jeg vil gerne anbefale firmaet til en ven

Udmærket tørt og velduftende træ

Træet er denne gang igen fint, tørt, og velduftende modsat sidste gang, hvor jeg købte træ fra udlandet.

Reply from Dansk Brændesalg

Hej Vagn

Tak for de fine ord. Jeg vil jo gerne gøre det så godt som det er muligt og derfor vil jeg gerne spørge dig: Hvad kunne vi gøre bedre, således at vi kan komme op på 5 stjerner?

Tommy Bruus-Jensen

Knoldet træ!

Det er første gang at de har leveret mig så knoldet træ, det var vind og skævt og umuligt at flække. Jeg har ellers været meget tilfreds med det træ jeg har fået andre år.

Reply from Dansk Brændesalg

Hej Henning

Vi har tidligere haft dialog om denne levering og som jeg har skrevet til dig, syntes jeg det er bedst for alle, hvis du handler et andet sted.

Tommy Bruus-Jensen

Fantastisk brænde, fremragende service

Brænde er fantastisk, hurtig levering, og hvis er går noget galt (jeg lavede noget forkert med betalingen) hjælper Tommy dig - han svarede mine mail næsten med det samme.
Prisen er rimelig og Dansk Brændesalg har gode tilbud.

Hurtig,troværdig og pålidelig

Brænder er som de lover, leverer som det er aftalt, bliver aflæsset hvor det er aftalt , prisen er fornuftig.

meget hurtigt levering.

Meget glad for den super service

har brugt dansk Brændesalg 4-5 år altid tilfreds med kvalitet og levering. Et lille plus er at man kan ringe direkte og ikke bare på mail og at man som gammel kunde, får lidt ekstra brænde oveni.

De holder, hvad de lover, og leverer førsteklasses, ovntørret brænde, der faktisk er lige til at bruge!

Mange leverandører er meget bedre til at markedsføre sig, end til at levere det købte! Som forbruger er jeg kun interesseret i, hvad jeg får for mine penge. Derfor ser jeg på, om de holder, hvad de lover - og det gør de!

Tørt brænde leveret ved hoveddøren som aftalt uden dikkedarer

Jeg har købt brænde hos Danske Brændesalg én gang. Brændet blev leveret som aftalt i den aftalte mængde og kvalitet og til den aftalte pris. Jeg handler der gerne igen.

God information og fin levering

Har handlet nogle gange hos Dansk Brændesalg og har altid været tilfreds. Vognmanden også rigtig venlig og ringede inden levering.

Brænde som aftalt, både pris og kvalitet og levering.

Jeg fandt varen og prisen som det bedste på markedet og fik leveret fuldt som lovet. Træet var af god kvalitet og tørret .

Præcis, godt brænde, levering i top!

Flot brænde og stor brændværdi.
Levering er altid perfekt.
Nemt at bestille. Gode tilbud.
Meget tilfreds med service og udvalg.

Super god behandling

Fik som bestilt, Dejligt TØRT brænde,god behandling

Godt brænde til fint pris, lige til døren.

Flot og tørt brænde leveret lige i carporten, lige som jeg ville have det.
Kom efter 3 dage uden problemer.
Mere ukompliceret kan det vist ikke blive.

Nem hjemmeside
Pallen placeret hvor den skulle

Super levering

Brændet (ovntørret ask) er 100% tilfredsstillende og leveringen er fantastisk - bliver ringet op, således jeg kan nå at komme hjem og lukke min garageport op - pallen står lige hvor den skal. Har handlet hos Dansk Brændesalg 2 x og kommer helt sikkert igen.

Kvalitetsbrænde til en fair pris.

Kvaliteten af brændet er helt i top - jeg har købt flere gange - dog kun asketræ - men det er super tørt og lige til at putte i brændeovnen - selvom man nogen gange har lidt svært ved at tage et stykke velduftende træ og brænde det af :-)

Kan anbefales

Leveret som aftalt og placeret hvor vi havde bedt om det. Rimelig pris.

Dansk Brændesalg Support

Gratis fragt - og kørt på plads

Når du køber hos Dansk Brændesalg skal du ikke lægge fragtpriser oveni. Fragten koster ikke ekstra. Vi har aftale med 2 dygtige fragtmænd, og en del af aftalen er at de stiller brændet der hvor du gerne vil have, når bare det er muligt. Se mere under "levering" på vores hjemmeside.

Mere tørt brænde

Dansk Brændesalg har, som de eneste, købt en ovn som er specielt fremstillet til tørring af brænde. Den bruges både til vores egen produktion, men også til at færdigtørre de importerede paller, som ikke er ordentlig tørre. Det er din sikkerhed for ordentlig tørt brænde.

Vi tager kvalitet alvorligt

Brændebranchen er præget af middelmådighed og dårlig kvalitet. Vi gør alt hvad vi kan for at sikre vi leverer den bedste vare - hver gang! Sker der en smutter (jo, vi er mennesker, så det sker, omend sjældent) så ombytter vi uden omkostninger for dig. Vi inspicerer alle eventuelle reklamationer og sørger for ombytning hurtigst muligt. Vi kan love en meget høj service også på dette punkt - fordi det forekommer meget sjældent.

Om virksomheden

Dansk Brændesalg er specialister i tørt brænde. Vi sætter en ære i at levere brænde af en bedre kvalitet end det der eller præger brændemarkedet. Prøv os, du bliver ikke skuffet.

Visit Dansk Brændesalg ApS

We live here: Halsvej 81